Volkswagen u New Yorku predstavlja četiri koncepta za model Beetle
Do jučer su je slali u ropotarnicu povijesti, ali VW se potrudio očuvati legendu predstavivši na sajmu u New Yorku čak četiri koncepta Bube!
Neki bi možda u čudu rekli da Volkswagen ne shvaća “koncept koncepta”, međutim ti kritičari ne shvaćaju koncept Bube – automobila koji sporije evoluira od ribe-slona. Tako nam je VW predstavio četiri Bube u četiri različite boje (!) i ktomu još – u dvije varijante: dva kabrioleta i dva coupea! Kritičari s početka teksta opet bi se mogli zapitati koja je razlika između Bube coupea i Bube koja nije coupe, međutim nažalost ovdje nemam odgovora. Nema veze, koncepti Buba su cool i sigurno će naći svoju publiku, ako nigdje onda barem u SAD-u na čije tržište i ciljaju (što se vidi i po njihovim nazivima). Tako se bijela Buba (odnosno u “Oryc White Pear Effect” boji) zove Concept R-Line, ljubičasta se zove Pink (možda je to i ružičasta boja, ali nisam žena i nemam mogućnost raspoznavanja iznad 16 nijansi boja). Kabrioleti se zovu Cabriolet Denim (što bi u prijevodu bio kabriolet traper, kabriolet jeans ili teget kabriolet… ni tu nisam načisto s bojama) i narančasti koji se zove Wave (boja se točno zove “Habanero Orange Metallic”).
Jeans kabrio, osim što se je u boji Jeansa ima i meki krov koji je napravljen od materijala koji bi trebao podsjećati na jeans. Inače, 1970. VW je predstavio prvu “Jeans Bubu” s istom temom, dvije izvedbe su se pojavile još 1980. i 1990.
Surferska Wave Buba, obojena u Habanero narančastu boju svojom bojom “ocrtava duh plaža istočne i zapadne obale sjeverne Amerike” (valjda na plažama sade habanero paprike?). Unutrašnjost je uređena u stilu 50-ih i 60-ih, a konzola ima drvene detalje u stilu surferskih dasaka.
Ljubičasta Buba koja se zove Pink (opet, možda je to i ružičasta boja, ali… tko će ga znati, tim više što se boja zove “Fuschine Metallic” – kako to može uopće biti boja?!) je naravno pravi razlog da svaka žena mašta o Bubi. Ako bude bilo i hrabrih muškaraca koji će se okušati u ovoj bubamari, trebamo spomenuti da je unutrašnjost u kombinaciji crne boje, kroma i aluminija.
I na kraju, R-Line: 2.0 TSI motor i 220 konjskih snaga. Bijela boja karoserije i crni difuzori izvana, unutra sportska sjedala i kombinacija kože i karbona. Palac gore. Lajkamo.
S ovakvom širokom ponudom ostaje samo pitanje: koju bi vi uzeli? (Naravno, onu od 220 konja. Ili ružičasto/ljubičastu, svejedno).