Mercedes T-Klasa je luksuzna V-Klasa u manjem formatu
Prostor za cijelu obitelj s do tri dječja sjedala na stražnjoj klupi, puno prostora za prtljagu za ljubitelje slobodnog vremena i sporta, klizna vrata koja omogućuju lak i udoban pristup. Ovo je nova T-Klasa koja će proširiti ponudu Mercedesa.
S novom T-Klasom, Mercedes-Benz donosi udobnost u segment malih kombi vozila, a istovremeno nudi ulazak u svijet zvjezdane marke svima koji trebaju puno prostora. Ovaj potpuno novi model kombinira svestranost i obilje prostora s najsuvremenijom opremom: bilo da se radi o standardnom MBUX infotainment sustavu i električnoj parkirnoj kočnici, opcijskim 17-inčnim alu felgama, KEYLESS-GO, ambijentalnoj rasvjeti ili čak presvlakama od umjetne kože.
Nova model može se tako pohvaliti najraznolikijom ponudom opreme u svom segmentu. Zahvaljujući opsežnoj standardnoj sigurnosnoj opremi, uključujući sedam zračnih jastuka i brojne sustave pomoći u vožnji, cilja biti najmoderniji i najpouzdaniji pratitelj obitelji i ljubitelja aktivnog odmora, ali i poduzetnika. Osim osnovne verzije nudit će se s paketima Style i Progressive Line, koji samim nazivom govore kakav karakter daju automobilu.
Linija Style usredotočena je na profinjen stil s dahom dinamike. Na stražnjem dijelu prednjih sjedala su preklopni stolići, a vanjske značajke uključuju 16-inčne, 5-krake lake naplatke i zatamnjena stakla na stražnjim i prtljažnim vratima. Progressive Line stavlja još veći naglasak na eleganciju i luksuznu opremu. Sjedala su kožnata, a na gornjem dijelu instrument ploče je Neotex obloga s kontrastnim šavovima. Izvana ima kromiranu letvicu na vratima prtljažnika, 16-inčne lake naplatke s 10 krakova i LED prednja svjetla visokih performansi.
Za početak, nasljednik Citana se nudi u standardnoj izvedbi s dužinom od 4.498, širinom od 1.859 i visinom od 1.811 mm, te s pet sjedišta, a uskoro treba očekivati i izvedbu s produženim međuosovinskim razmakom i sa sedam sjedala. Stražnjoj klupi se pristupa kroz bočna klizna vrata široka 614 i visoka 1.059 mm, dok se prtljažnom prostoru pristupa kroz stražnja podizna vrata.
Kao alternativa dostupna su stražnja dvodijelna (krilna) vrata. Oba dijela vrata mogu se zaključati u položaju od 90 stupnjeva i zakrenuti u stranu pod kutom do 180 stupnjeva. Visina podnice je 561 mm. Stražnja klupa se standardno preklapa kako bi se stvorio gotovo ravan prostor za utovar s podom prtljažnika. To omogućuje da se unutrašnjost vozila po potrebi prilagodi specifičnim zahtjevima dana. Bit će dostupan s 1,5-litrenim dizelašem i 1,33-litrenim benzincem, oba s po dvije razine snage, raspona od 95 do 131 KS.
Turbodizeli razvijaju 95 KS/260 Nm, odnosno 116 KS/270 Nm, dok su turbobenzinci sa 102 KS/200 Nm i 131 KS/240 Nm. Mjenjač je ručni 6-brzinski, dok je automatski DCT s dvostrukom spojkom (sedam stupnjeva prijenosa) na raspolaganju kao opcija za oba dizelska i snažniji benzinski motor. Očekuje se da će početna cijena biti ispod 30 tisuća eura, a već je najavljen i električni model EQT koji je još uvijek u razvojnoj fazi.