Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • EV-Zona
  • Oglasnik
Piše Mato Pavličević 01.05.2022

Mercedes T-Klasa je luksuzna V-Klasa u manjem formatu

Prostor za cijelu obitelj s do tri dječja sjedala na stražnjoj klupi, puno prostora za prtljagu za ljubitelje slobodnog vremena i sporta, klizna vrata koja omogućuju lak i udoban pristup. Ovo je nova T-Klasa koja će proširiti ponudu Mercedesa.

S novom T-Klasom, Mercedes-Benz donosi udobnost u segment malih kombi vozila, a istovremeno nudi ulazak u svijet zvjezdane marke svima koji trebaju puno prostora. Ovaj potpuno novi model kombinira svestranost i obilje prostora s najsuvremenijom opremom: bilo da se radi o standardnom MBUX infotainment sustavu i električnoj parkirnoj kočnici, opcijskim 17-inčnim alu felgama, KEYLESS-GO, ambijentalnoj rasvjeti ili čak presvlakama od umjetne kože.

Nova model može se tako pohvaliti najraznolikijom ponudom opreme u svom segmentu. Zahvaljujući opsežnoj standardnoj sigurnosnoj opremi, uključujući sedam zračnih jastuka i brojne sustave pomoći u vožnji, cilja biti najmoderniji i najpouzdaniji pratitelj obitelji i ljubitelja aktivnog odmora, ali i poduzetnika. Osim osnovne verzije nudit će se s paketima Style i Progressive Line, koji samim nazivom govore kakav karakter daju automobilu.

Linija Style usredotočena je na profinjen stil s dahom dinamike. Na stražnjem dijelu prednjih sjedala su preklopni stolići, a vanjske značajke uključuju 16-inčne, 5-krake lake naplatke i zatamnjena stakla na stražnjim i prtljažnim vratima. Progressive Line stavlja još veći naglasak na eleganciju i luksuznu opremu. Sjedala su kožnata, a na gornjem dijelu instrument ploče je Neotex obloga s kontrastnim šavovima. Izvana ima kromiranu letvicu na vratima prtljažnika, 16-inčne lake naplatke s 10 krakova i LED prednja svjetla visokih performansi.

Za početak, nasljednik Citana se nudi u standardnoj izvedbi s dužinom od 4.498, širinom od 1.859 i visinom od 1.811 mm, te s pet sjedišta, a uskoro treba očekivati i izvedbu s produženim međuosovinskim razmakom i sa sedam sjedala. Stražnjoj klupi se pristupa kroz bočna klizna vrata široka 614 i visoka 1.059 mm, dok se prtljažnom prostoru pristupa kroz stražnja podizna vrata.

Kao alternativa dostupna su stražnja dvodijelna (krilna) vrata. Oba dijela vrata mogu se zaključati u položaju od 90 stupnjeva i zakrenuti u stranu pod kutom do 180 stupnjeva. Visina podnice je 561 mm. Stražnja klupa se standardno preklapa kako bi se stvorio gotovo ravan prostor za utovar s podom prtljažnika. To omogućuje da se unutrašnjost vozila po potrebi prilagodi specifičnim zahtjevima dana. Bit će dostupan s 1,5-litrenim dizelašem i 1,33-litrenim benzincem, oba s po dvije razine snage, raspona od 95 do 131 KS.

Turbodizeli razvijaju 95 KS/260 Nm, odnosno 116 KS/270 Nm, dok su turbobenzinci sa 102 KS/200 Nm i 131 KS/240 Nm. Mjenjač je ručni 6-brzinski, dok je automatski DCT s dvostrukom spojkom (sedam stupnjeva prijenosa) na raspolaganju kao opcija za oba dizelska i snažniji benzinski motor. Očekuje se da će početna cijena biti ispod 30 tisuća eura, a već je najavljen i električni model EQT koji je još uvijek u razvojnoj fazi.

Podijeli s frendovima!

Mato Pavličević
Nesuđeni dizajner automobila skrasio se u autonovinarstvu koje je, tvrdi, posao koji je htio raditi otkad je kao klinac pročitao prvi tekst Martina Česenja. I to nije sve, bakin kristal i porculan po vitrinama ustupio je mjesto njegovoj kolekciji od oko 1100 modela automobila, kamiona, autobusa...
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

10 auto brendova za koje današnji klinci nisu ni čuli

Piše: Ivan IGloo Gluhak

TOP 10: glupavi detalji s današnjih automobila

Piše: Niko Poznat

Dan bez automobila: Zagreb nudi besplatan javni prijevoz

Piše: Niko Poznat

XPENG službeno stigao u Hrvatsku: Kineski pionir električnih vozila lansirao tri modela i otvorio novi salon u Zagrebu

Piše: Niko Poznat

Europsko rally prvenstvo stiže u Hrvatsku – veliko finale u Kumrovcu i Zagrebu

Piše: Niko Poznat

Ferrari 849 Testarossa – Miami Vice nostalgija na steroidima


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana