Zbogom brojevi: Procurila imena budućih McLarenovih modela
McLaren je britanskom Uredu za intelektualno vlasništvo podnio prijave za zaštitu tri nova imena, Solus, Aeron i Aonic, koja će se vjerovatno koristiti za nasljednika modela 720S i buduće McLarenove elektrificirane superautomobile.
Iako ih je pandemija teško ranila, toliko da su zbog loših financijskih rezultata početkom godine za 208 milijuna eura morali prodati svoje sjedište u engleskom Wokingu, u McLarenu se ne daju. Jasno je da je jedini put predstaviti nove i uzbudljive modele, a portal Carbuzz donosi njihova imena, koja bi ubuduće trebali nositi nasljednik modela 720S i najavljeni elektrificirani superautomobili. Jer, Uredu za intelektualno vlasništvo Ujedinjenog Kraljevstva podnesene su prijave za zaštitu tri nova imena: Solus, Aeron i Aonic.
U aplikaciji nema drugih pojedinosti koje bi označavale kakvim bi vozilima ova imena mogla pripadati, ali vjerojatno će biti za potpuno nove modele koji nisu povezani s trenutnom ponudom McLarena.
Naime, otkad je McLaren 2011. započeo proizvodnju automobila, većina njegovih superautomobila dobila je složene alfanumeričke oznake. Prvi moderni superautomobil McLaren Automotiva bio je MP4-12C, koji je ipak nakon godinu dana skraćen na 12C.
Zatim je uslijedio čitav niz superautomobila koje smo lakše pamtili po izgledu i zvuku, nego nazivima, poput 650S, 570GT, 765LT i 620R. Čak su se najzagriženiji obožavatelji i kupci ponekad borili da znaju napamet koje su glavne razlike.
Srećom je McLaren nedavno počeo koristiti prava imena kao što su Senna, Elva, Speedtail i Artura, a sada se čini da šifrirane oznake konačno idu u povijest. No, tko će imati čast prvi ponijeti novu značku?
Linija modela Sport Series ukinuta je početkom godine, pa se Solus, Aeron i Aonic neće uklopiti u tu kategoriju. McLaren je još davno rekao da neće ući u unosan segment super SUV-ova kao što su to učinili Lamborghini, Aston Martin i uskoro Ferrari, a niti bilo koji drugi model s četiri vrata također vjerojatno ne dolazi u obzir, pa su i tu stvari jasne.
No, 720S je u prodaji od 2017. godine, uskoro bi trebao dobiti nasljednika, a osim na njemu, barem jedno novo ime moglo bi završiti na budućem hibridnom ili potpuno električnom superautomobilu, ali i na nekom posebnom izdanju, poput na Senni baziranom Sabreu. Čini se da McLaren čini pravu stvar s pravim imenima koja će naše sive moždane stanice lakše spajati sa slikama njihovih budućih automobila.