Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • EV-Zona
  • Oglasnik
Piše Mato Pavličević 03.05.2022

U Mazdi žele napraviti serijski Vision Coupe, ali SUV-ovi donose novac

Svoju novu platformu sa stražnjim pogonom i 6-cilindrične motore Mazda je planirala za SUV CX-60 i još tri modela koja slijede, ali proizvodna verzija koncepta Vision Coupé sve je manje vjerojatna. I uopće ne čudi što su za to krivi terenci.

Vision Coupé je otkriven na sajmu automobila u Tokiju 2017. kao zastavni model za novi Mazdin dizajnerski jezik Kodo – koji je od tada implementiran na niz proizvodnih modela uključujući Mazdu MX-30 EV, Mazdu 3 hatchback i potpuno novi CX -60. Slijedio je stope koncepta RX Vision orijentiranog na performanse iz 2015., te je na sličan način promovirao ‘manje je više’ etos japanske tvrtke.

Tvrtka iz Hirošime nikada nije kategorički rekla da planira staviti koncept u proizvodnju, ali se mislilo da će on biti matrica za sljedeću generaciju limuzine Mazde 6, koja je s novom paletom rednih šestcilindričnih motora trebala zauzeti mjesto u E segmentu. Ali sada je Mazda pomaknula fokus na razvoj popularnijih SUV-ova, s naglaskom na CX-60 – prvi model u svojoj liniji koji koristi novu arhitekturu sa stražnjim pogonom.

Tako je sve manje nade da ćemo na cesti vidjeti nisku raskošnu limuzinu koja bi mogla biti konkurentna kupeima s petoro vrata u stilu Volkswagen Arteona i Mercedes-Benza CLS. Joachim Kunz iz Mazde Europe rekao je da je “najvažnije prodavati SUV-ove”. Priznao je da bi bilo jako lijepo imati nasljednika Mazde 6 ili veliki sportski coupe s motorom naprijed i stražnjim pogonom i šest cilindara, ali…

Objasnio je zašto se uzbudljivi automobili stavljaju na stranu: “Ovaj trend SUV-ova se nastavlja, a još više za Mazdu. To je ono što se najbolje prodaje.” U niti jednoj najavi, uz CX-60 i buduće SUV-ove CX-70, CX-80 i CX-90, nema niti riječi o zamjeni za ostarjelu limuzinu koja u svojoj trećoj generaciji postoji već desetljeće. S obzirom na to da je Mazda još uvijek relativno mali proizvođač automobila, zapravo i ima smisla uložiti sve na SUV-ove kad se već tamo okreću novci.

Podijeli s frendovima!

Mato Pavličević
Nesuđeni dizajner automobila skrasio se u autonovinarstvu koje je, tvrdi, posao koji je htio raditi otkad je kao klinac pročitao prvi tekst Martina Česenja. I to nije sve, bakin kristal i porculan po vitrinama ustupio je mjesto njegovoj kolekciji od oko 1100 modela automobila, kamiona, autobusa...
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

10 auto brendova za koje današnji klinci nisu ni čuli

Piše: Ivan IGloo Gluhak

TOP 10: glupavi detalji s današnjih automobila

Piše: Niko Poznat

Dan bez automobila: Zagreb nudi besplatan javni prijevoz

Piše: Niko Poznat

XPENG službeno stigao u Hrvatsku: Kineski pionir električnih vozila lansirao tri modela i otvorio novi salon u Zagrebu

Piše: Niko Poznat

Europsko rally prvenstvo stiže u Hrvatsku – veliko finale u Kumrovcu i Zagrebu

Piše: Niko Poznat

Ferrari 849 Testarossa – Miami Vice nostalgija na steroidima


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana