Green NCAP: Mazda2 briljirala u realnoj potrošnji goriva
Nakon što je atraktivni subkompakt pogonjen benzinskim 1,5-litrenim Skyactiv-G motorom ostvario rezultate potrošnje goriva i emisije CO2 koje nadmašuju samo BEV i PHEV vozila, Green NCAP je malu Mazdu ocijenio sa za tu kategoriju visoke 3,5 zvjezdice.
Rezultat ispitivanja stavlja testiranu verziju Mazdinog nagrađivanog modela B-segmenta sa 55 kW/75 KS u vrlo ekskluzivni klub vozila pogonjenih motorom s unutarnjim izgaranjem. “Čestitamo Mazdi na impresivnim performansama, posebno u pogledu potrošnje goriva”, komentirao je Aleksandar Damyanov iz Green NCAP -a. Osim niske potrošnje, organizacija je kod Mazde2 istaknula niske emisije štetnih tvari, napominjući da bi ovaj model postigao još bolji rezultat da je opremljen filtrom čestica.
Lagan, odzivan te istovremeno učinkovit, Mazdin atraktivni subkompakt jedno je od samo tri vozila pokretanih motorom s unutarnjim izgaranjem bez potpuno hibridnog sustava kojima su dodijeljene 3,5 zvjezdice. Samo potpuno električni modeli s baterijom (BEV) i plug-in električni modeli (PHEV) postigli su više Green NCAP ocjene. „Rezultati poput ovih potvrđuju našu strategiju ka nastavku poboljšanja unutarnjeg izgaranja i na taj način trenutnog ublažavanja utjecaja naših automobila na okoliš u stvarnom svijetu“, rekao jr Heiko Strietzel, voditelj razvoja pogonskih sklopova u Mazdi Motor Europe.
Najnovija verzija Mazde2 2022 snage 55 kW/75 PS pogonjena je Skyactiv-G benzinskim motorom nove tehnologije s višim omjerom kompresije (15:1 u odnosu na 13:1). Kao rezultat toga, Mazda je smanjila potrošnju goriva i emisiju CO2 za oko 10% u usporedbi s testiranim modelom, unatoč tome što je ostala bez Mazdinog blagog hibridnog sustava, istovremeno povećavši okretni moment za 6%. A Mazdine službene brojke iznimno su točne i u stvarnim uvjetima vožnje: prosječna potrošnja Mazde2 tijekom Green NCAP testova bila je tek neznatno veća od službene brojke kombiniranog ciklusa WLTP-a.