Nije planiran nasljednik: Maserati Ghibli se gasi 2023. godine
Kada je Maserati 2013. na sajmu automobila u Šangaju debitirao s limuzinom Ghibli, ovaj premium model se trebao etablirati kao sportska alternativa BMW-u serije 5 i pomoći Maseratiju da višestruko poveća globalnu prodaju. Na žalost, nije se dogodilo ni jedno ni drugo.
Do navale kupaca na konačno relativno pristupačni Maserati nije došlo, a Ghibli nije uspio u svom zadatku jer nikada nije uspio biti elegantni, dinamični majstorski Talijan kakav je mogao biti; s nekim detaljima i izradom neoprostivom za limuzinu koja košta više od 700.000 kuna.
Šteta, jer je ideja bila stvarno dobra. Prilike za popravni neće biti jer prema Automotive Newsu se očekuje nastavak proizvodnje limuzine do 2022., bez planiranog izravnog nasljednika.
Pod pretpostavkom da se i dogodi da se Ghibli konačno odveze u povijest 2023. godine, na tržištu će tada biti ravno deset godina. Neke promjene došle su prekasno, poput Ghibli Hybrida s 48-voltnim blagim hibridnim sustavom koji je stigao tek prošle godine, kao i V8 kojeg se očekivalo još pri lansiranju.
No, kao i svi drugi proizvođači automobila, Maserati ima ogroman popis obaveza za sljedećih pet godina i ne može gubiti energiju na projekte koji zapinju. U planu je hrpa modela nove generacije, pa tvorničke trake sigurno neće biti besposlene.
Nedavno je izašao njihov top sportski model MC20, dok će se crossover Grecale pojaviti početkom sljedeće godine u ICE i baterijsko-električnom obliku. Nedugo nakon toga slijedit će ga novi GranTurismo i GranCabrio s ICE i EV pogonima, kao i MC20 Spider i čisto električni MC20.
U 2023. godini novi Quattroporte vratit će nekadašnju slavu tom legendarnom nazivu kao jedina limuzina u ponudi, a nakon njega stiže novi Levante, također s motorom s unutarnjim izgaranjem i električnim pogonom.