Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Najnovije
  • Najčitanije
Piše Mato Pavličević 03.02.2022

Selo veselo: Novi Land Rover Defender nakon tretmana kod Kahna

Vlasnik i glavni dizajner tvrtke Chelsea Truck Company Afzal Kahn i njegov tim iz laboratorija KAHN® su napravili novi projekt. Ovog puta je riječ o sveobuhvatnom “stilskom paketu” za nove modele Land Rovera Defender 90 i 110. 

Foto Kahn Design

Vanjština i unutrašnjost ovog kultnog britanskog vozila su temeljito dorađeni, a iako su njegovi tvorci uvjereni da će izazvati uzdahe i divljenje, mišljenja smo kako je to ipak rezervirano za jedan uži krug publike, koja bi i najfiniji biftek uvaljala u majonezu i zalila pivom iz plastične boce.

Izmjene uključuju široka prednja i stražnja karbonska krila, prednju masku, trodijelni spojler prednjeg branika, zavjese za blato, crne bočne stepenice, standardni poklopac rezervog kotača Chelsea Truck Company, polirane natpise i okvire prednjih svjetala u satensko crnoj boji. Sve to su prelijepili preko jednog od najposebnijih retro automobila današnjice. I to u obje karoserijske izvedbe.

Foto Kahn Design

Nadalje, ugrađen je Quad ispušni sustav od nehrđajućeg čelika s dizajnom ispušnih cijevi inspiriranim stražnjim svjetlima Defendera. Srećom, kovani kotači KAHN® 10” x 23” Type 57 RS (90) i Mondial Retro (110) popravljaju vanjski vizualni dojam. Kahn design obično unutrašnjost radi po narudžbi, a predstavljeni Defenderi imaju posebni kožni paket.

Sastoji se od ponovno tapeciranih KAHN® Signature 3D modularnih prošivenih prednjih i stražnjih sjedala, naslona za ruke na vratima i središnjeg pretinca za rukavice.

Foto Kahn Design

Kahn i Chelsea Truck Company po običaju rade personalizaciju i prilagodbu vozila prema točnoj specifikaciji kupca. Oba modela, 90 i 110 dostupna su u benzinskim i dizelskim izvedbama, s volanom na desnoj ili lijevoj strani. Tako dulji model ima volan na desnoj strani, narančasti interijer te benzinski motor od 300 KS uparen s automatskim mjenjačem.

Kraći Kahnov Defender ima interijer u crvenoj koži, te također benzinski stroj od 300 KS s automatikom. Sve ostalo je ostalo isto kao i na standardnom modelu, iako se ne možemo oteti dojmu kako bi pola ovih bespotrebnih dodataka otpalo na prvoj prepreci izvan asfalta.

Podijeli s frendovima!

Mato Pavličević
Mato Pavličević
Nesuđeni dizajner automobila skrasio se u autonovinarstvu koje je, tvrdi, posao koji je htio raditi otkad je kao klinac pročitao prvi tekst Martina Česenja. I to nije sve, bakin kristal i porculan po vitrinama ustupio je mjesto njegovoj kolekciji od oko 1100 modela automobila, kamiona, autobusa...
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.


Najčitanije

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Ford – 10 stvari koje (vjerojatno) niste znali

Piše: Davor Kindy

AKVAPLANING: Znate li što trebate učiniti ako vam automobil “zapliva” na kiši!?

Piše: Monika Matak

Grobnik Track Day – Bilo mi je prvi put…

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

Pitali smo umjetnu inteligenciju kako će izgledati automobili budućnosti – Ovo su rezultati!

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Auto gume imaju rok trajanja čak i kada se ne koriste

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Je li Hyundai stvorio konceptni automobil koji svi možemo obožavati?

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Top 10: Najčudniji Rally automobili svih vremena

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Croatian Drift Challenge Rd.1 2023 – Brdek i doline

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Ma kakav Stelvio – ovo je „Cuore Sportivo“


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2023. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana