Selo veselo: Novi Land Rover Defender nakon tretmana kod Kahna
Vlasnik i glavni dizajner tvrtke Chelsea Truck Company Afzal Kahn i njegov tim iz laboratorija KAHN® su napravili novi projekt. Ovog puta je riječ o sveobuhvatnom “stilskom paketu” za nove modele Land Rovera Defender 90 i 110.

Vanjština i unutrašnjost ovog kultnog britanskog vozila su temeljito dorađeni, a iako su njegovi tvorci uvjereni da će izazvati uzdahe i divljenje, mišljenja smo kako je to ipak rezervirano za jedan uži krug publike, koja bi i najfiniji biftek uvaljala u majonezu i zalila pivom iz plastične boce.
Izmjene uključuju široka prednja i stražnja karbonska krila, prednju masku, trodijelni spojler prednjeg branika, zavjese za blato, crne bočne stepenice, standardni poklopac rezervog kotača Chelsea Truck Company, polirane natpise i okvire prednjih svjetala u satensko crnoj boji. Sve to su prelijepili preko jednog od najposebnijih retro automobila današnjice. I to u obje karoserijske izvedbe.

Nadalje, ugrađen je Quad ispušni sustav od nehrđajućeg čelika s dizajnom ispušnih cijevi inspiriranim stražnjim svjetlima Defendera. Srećom, kovani kotači KAHN® 10” x 23” Type 57 RS (90) i Mondial Retro (110) popravljaju vanjski vizualni dojam. Kahn design obično unutrašnjost radi po narudžbi, a predstavljeni Defenderi imaju posebni kožni paket.
Sastoji se od ponovno tapeciranih KAHN® Signature 3D modularnih prošivenih prednjih i stražnjih sjedala, naslona za ruke na vratima i središnjeg pretinca za rukavice.

Kahn i Chelsea Truck Company po običaju rade personalizaciju i prilagodbu vozila prema točnoj specifikaciji kupca. Oba modela, 90 i 110 dostupna su u benzinskim i dizelskim izvedbama, s volanom na desnoj ili lijevoj strani. Tako dulji model ima volan na desnoj strani, narančasti interijer te benzinski motor od 300 KS uparen s automatskim mjenjačem.
Kraći Kahnov Defender ima interijer u crvenoj koži, te također benzinski stroj od 300 KS s automatikom. Sve ostalo je ostalo isto kao i na standardnom modelu, iako se ne možemo oteti dojmu kako bi pola ovih bespotrebnih dodataka otpalo na prvoj prepreci izvan asfalta.