I dalje se ne da: Classic Defender Works V8 Trophy II za već od 268.000 Eura
Klasični Land Rover Defender je poput oproštajnog meča Mirka Filipovića ili završnog koncerta Parnog valjka. Svaki put kad pomislite da je to to, oni se opet pojave i kažu kako je ovaj put konačno zadnji. Sad je tako stiglo i još jedno posebno izdanje davno ugašenog Defendera.
Land Rover Classic odaje počast 70-godišnjem naslijeđu globalnih ekspedicija s Land Roverima serijom od 25 vozila Classic Defender Works V8 Trophy II, s unikatnim dizajnom vanjštine. Svako vozilo ima jedinstvenu kamuflažu koja predstavlja 23 lokacije s kojima se legendarni 4×4 borio tijekom svih tih godina kada je pisao povijest avanturizma, uključujući mjesta od Camel Trophyja i prvog Overlanda, pa do G4 Challenga. Dizajn naljepnica također sadrži niz skrivenih silueti Land Rovera.
Ova serija bit će izrađena korištenjem Defendera iz 2012.-2016., “ogoljenih” i ponovno ručno sastavljenih prema strogim standardima, kao i poboljšanim visokim specifikacijama. Karoserija je u Fuji bijeloj boji s kontrastnim Narvik crnim krovom i sjajno crnim vanjskim elementima, sve do najsitnijih detalja uključujući zakovice, vijke i ventilacijske otvore.
Dizajnersku temu nadopunjuju Gloss Black 18-inčni aluminijski kotači Sawtooth. Niz vanjskih poboljšanja osigurava nezaustavljive performanse na svim terenima. Sprijeda, zaštitni A-okvir sadrži vitlo ispred posebne prednje rešetke. Crni poklopac motora ima satensku završnu obradu kako bi se smanjio odsjaj u svijetlim uvjetima, dok snažna LED svjetlosna traka pune širine od 1,27 m pruža vrhunsku vidljivost na svim terenima noću.
Stražnje ljestve omogućuju pristup velikom krovnom nosaču koji može ponijeti sve na dugu ekspediciju, dok neki suptilni detalji uključuju oznaku Land Rover Trophy i bijele detalje logotipa na blatobranima. Kome ni to nije dovoljno, već želi vlastiti automobil dodatno estetski unaprijediti, Land Rover Classic će kasnije tijekom godine ponuditi originalnu dodatnu opremu u stilu Trophyja.
Može bez problema kroz vodu dubine od 500 mm, ima zaštitne klizače za vožnju po stijenama i vanjski zaštitni okvir za dodatnu zaštitu karoserije. Iznutra su sportska sjedala Recaro, izrađena su od visokokvalitetne crno-bijele Windsor kože s kontrastnim šavovima, kombinirajući sportsko držanje tijela i udobnost. Kožne obloge protežu se na armaturnu ploču, vrata i strop, čineći interijer u potpunosti ručno izrađenim.
Moderni infotainment sustav s integriranom navigacijom i povezivanjem s mobilnim uređajima osigurava da su u automobil ugrađene najnovije multimedijske mogućnosti, a smješten je na autentičnoj nadzornoj ploči. Tu je i Land Roverov ergonomski “pištoljski” mjenjač za ZF-ov automatski mjenjač.
Za zaokruživanje dojma interijera, brojčanik sata Land Rover Trophy, izrađen po mjeri Elliota Browna, je središnji dio armaturne ploče, s jedinstvenim izgledom koji odražava vanjski kamuflažni dizajn. Elliot Brown ponovno za vlasnike Trophyja osigurava ekskluzivni izdržljivi sat Competitor’s Edition.
U međuvremenu, za one koji nemaju dovoljno sreće (čitaj novaca) da osiguraju jedno od vozila iz ove ograničene serije, Elliot Brown će izraditi 1000 satova inspiriranih ovim modelom Land Rovera.
Pokretan je Land Roverovim 5,0-litrenim V8 benzinskim motorom od 400 KS i 515 Nm okretnog momenta, sa ZF-ovim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Također, svaki automobil prolazi sveobuhvatnu obnovu s poboljšanim ovjesom, kočnicama i upravljanjem. Bit će ponuđen kao klasični model 90 i 110, te po prvi puta u verziji Trophy i kao 110 Double Cab Pick-Up.
U seriji od 25 vozila, Land Rover Classic će proizvesti samo pet pick-upova s dvostrukom kabinom, dok će preostalih 20 vozila biti ravnopravno podijeljeno između karavanskih modela 90 i 110. Ovaj automobil se može kupiti samo izravno od Land Rover Classica, s cijenama koje u Britaniji počinju od £225,000 (268.000 Eura) za verziju 90.