Skupi opoziv: GM mijenja baterije na većini proizvedenih Boltova
Chevrolet je upravo u procesu zamjene baterija za Bolt EV i Bolt EUV, jer je originalno ugrađeni baterijski sklop ova dva modela imao nedostatke koji bi mogli uzrokovati požar – službeno je potvrđeno 18 takvih incidenata koji su povezani s lošim baterijama.
Proizvođač je počeo sa zamjenom litij-ionskih baterija svih opozivom pogođenih vozila proizvedenih od 2017. do 2022. godine, a čini se da prvo daju prednost starijim automobilima. Prema izvješću Nacionalne uprave za sigurnost u prometu na autocestama (NHTSA), Chevrolet je već zamijenio baterije u 62 posto problematičnih vozila proizvedenih u modelskim godinama od 2017. do 2019. godine. Tako su u prošlom tromjesečju promijenili 26.952 baterijska sklopa.
Ako se nastavi istom brzinom, svi automobili proizvedeni do 2020. bit će popravljeni do ljeta (zahvaćeno je oko 50.413 primjeraka). Još jedan dokument izdan za modelsku godinu od 2021. do 2022. koji se odnosi na Chevy Bolt pokazuje da ovi noviji automobili još nisu dobili nove baterije – izvršena je samo 701 zamjena od ukupno predviđenih 52.414.
Većinu troška zamjene baterija (oko 1,9 milijardi dolara od ukupne procijenjene cijene od dvije milijarde dolara) podržat će LG Chem, tvrtka koja je isporučila pakete General Motorsu. Također je surađivao s proizvođačem kako bi otkrio probleme koji uzrokuju požare, koji su se na kraju suzili na mogući slomljeni anodni jezičak ili presavijeni separator. Za utjehu, vlasnici Bolta EV opremljenih novom baterijom javljaju o povećanju dometa.
Nakon zamjene mogu prijeći oko 13,5 posto dulji put nego prije. Kao što je ranije najavio, Chevrolet je početkom travnja ponovno pokrenuo proizvodnju Bolt EV i Bolt EUV, a sva nova vozila imaju fiksni paket baterija, onaj koji se sada zamjenski ugrađuje u starije Boltove.