Formula E u odijelu: DS E-Tense Performance razvija čak 815 KS
Električni koncept snažnog i dinamičnog zamišljen je kao sportska vizija budućnosti za DS, luksuznu granu Citroena. Nije planirano da ide u proizvodnju, no za razliku od većine takvih automobila, na stazi će ga testirati dvojica vozača DS Techeetaha.
Kao prvi premium proizvođač koji se uključio u projekt Formula E, DS Automobiles je iskoristio svoj uspjeh u 100% električnom prvenstvu kako bi podržao vlastita istraživanje i razvoj održivije mobilnosti.
Godinu dana nakon službenog lansiranja marke, na sajmu automobila u Ženevi 2016. prikazali su atraktivnu i zapaženu studiju DS E-TENSE, superautomobil na električni pogon s 402 KS i 516 Nm. Šest godina kasnije DS predstavlja njegovu još sportskiju iteraciju s više nego dvostrukom “konjažom”.
Prednja strana superautomobila otkriva novu površinu umjesto rešetke. Nova dnevna svjetla kombiniraju dizajn s neviđenom tankoćom s tehnologijom koja pretvara noć u dan. Sveukupno se sastoje od 800 LED dioda. Dvije kamere postavljene naprijed mogućuju prikupljanje korisnih podataka u ovom vozećem laboratoriju.
Vanjska boja je s efektom bube. Ovisno o uvjetima i kutu iz kojeg se gleda, percepcija boje se mijenja i daje upečatljiv kontrastni učinak sa sjajnim crnim površinama koje se protežu do poklopca motora. 21-inčni kotači s posebnim umecima doprinose aerodinamici vozila.
Kokpit je zamišljen kao spoj sporta i luksuza, s elementima iz Formule E. Udobnost i pažnja prema detaljima također su obuhvaćeni posebnim ukrasnim umetcima. Tu je i audio sustav Focal Utopia s parom ekskluzivnih zvučnika Scala Utopia Evo u bojama automobila.
Napravljeni od najboljih komponenti, ovi akustični elementi daju jedinstven zvučni potpis. Jedinstven je i pogon; ispod spektakularnog vanjskog dizajna nalazi se karbonski monokok i dva elektromotora iz trkaćeg automobila DS Techeetah koji se natječe u Formuli E.
Oni daju zajedničku snagu od 600 kW (250 kW sprijeda i 350 kW straga) što odgovara 815 KS, i okretni moment od 8.000 Nm na kotačima. DS tvrdi da ubrzava do stotke za oko 2,0 sekunde, a iako nije otkrio veličinu baterije, kažu da je “smještena u kućištu od karbona i aluminija” i ugrađena na središnjem stražnjem mjestu za idealnu raspodjelu težine.
S kapacitetom regeneracije od 600 kW, sustav daje prednost najboljoj upotrebi energije. Iako, fizički, postoji kočioni sustav s diskovima i pločicama, on je tu samo radi sigurnosti, jer se za kočenje koristi samo sustav regeneracije.
Od veljače 2022. tim DS Performance organizira prva testiranja vozila. Jean-Éric Vergne i Antonio Felix da Costa, obojica pobjednici Formule E, izmjenjivat će se za volanom prototipa kako bi dovršili njegov razvoj, prije početka testiranja na otvorenim cestama. Pored fizičkog prototipa, E-Tense Performance će također biti dostupan u NFT obliku, a dvije serije bit će u ponudi od 7. veljače.
Dnevno će na aukciji prodavati po jedan NFT. Kasnije će započeti 50-dnevna aukcija za verziju ograničenu na dva primjerka “100’ Series – 0-100kph in 2s”. Razvijen od strane GOATi Entertainmenta, DS E-Tense Performance NFT će biti dostupni i voziti na platformi Pavillion.