Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • EV-Zona
  • Oglasnik
Piše Mato Pavličević 14.10.2021

Putnički VW Caddy je postao Ford Connect Tourneo

Fordov novi kompaktni velikoprostorni automobil prvi je proizvod nastao povezivanjem njihovog odjela za laka gospodarska vozila s Volkswagenovim, pa stoga ne čudi što mnogo toga dijeli s ​​najnovijim Caddyjem. Ipak, uspjeli su mu osigurati vlastitu osobnost.

Ford je predstavio potpuno novu verziju Tournea Connect koja će zamijeniti njegov gotovo desetljeće stari model. Prvi je proizvod nastao povezivanjem odjela lakih gospodarskih vozila Forda i Volkswagena, a kojeg će uskoro popratiti sljedeća generacija Volkswagenovog pick-upa Amarok, ovog puta postavljenom na istim osnovama kao i nadolazeća zamjena za Ford Ranger.

Izvana se Connect prije svega razlikuje po prednjem dijelu koji je kao preslikan s novog Ford Explorera, te drugačijom grafikom stražnjih svjetala. Kao i Caddy nudi fleksibilan interijer uz izbor dvije duljine karoserije. Tako je prikladan za različite potrebe, od prijevoza opreme za kampiranje i sportske opreme, do uloge praktičnog partnera u malim tvrtkama.

Ford je potvrdio da će biti na raspolaganju četiri razine opreme: Trend, Titanium, Sport i Active. Svaka specifikacija dobiva niz prilagodbi stila specifičnih za model, a početni Trend izvana se prepozna po sjajnoj crnoj plastici prednje maske i plastičnim poklopcima kotača. Titanium ima kromom obrubljenu masku i maglenke, zatamnjena stakla i 16-inčne aluminijske naplatke.

Model Sport dolazi s ukrasnim trakama na poklopcu motora, dinamičnijim i nižim prednjim branikom i alu naplacima od 17 inča, dok specifikacija Active inspirirana SUV-om, ima saćastu rešetku hladnjaka, posebne 17-inčne kotače, lažnu zaštitnu ploču sprijeda i dodatne zaštite za lukove kotača, pragove i odbojnike.

Iznutra se Active izdvaja plavom grafikom i kontrastnim šavovima. Paleta od deset živahnih vanjskih boja uključuje novu Boundless Blue, namijenjenu isključivo za taj model. U obje karoserijske verzije Tourneo može imati sedam sjedala. Kad se ne koriste, drugi i treći red može se preklopiti (nasloni), prevrnuti (sjedala) ili ukloniti kako bi se oslobodio prostor za prtljagu, sportsku opremu ili neki finiji teret.

Kraća verzija ima volumen prtljažnika do 2.600 litara, dok drugi može progutati do 3.100 litara (oba s uklonjenim stražnjim sjedalima). Tu je također i sklopivo suvozačevo sjedalo koje omogućuje prijevoz predmeta dužine do tri metra.

Velika klizna bočna vrata sa svake strane olakšavaju ulazak i izlazak, dok praktičnost povećavaju brojni držači za čaše, pretinci i priključci za punjenje. Fordovo povezivanje s Volkswagenom znači da novi Tourneo nasljeđuje mnoštvo moderne tehnologije koja se vidi u nekim od VW-ovih osobnih automobila, a prije svega tu je pametni, povezani putnički prostor s najnovijim digitalnim tehnologijama, dok sveobuhvatni paket sofisticiranih sustava asistencije treba automobil učiniti udobnim i lakim za vožnju. Trend modeli standardno dolaze s 8,25-inčnim infotainment sustavom, dok verzije od Titaniuma naviše imaju 10-inčni zaslon.

Verzija Sport je i ovdje posebna, kod nje se dobije i 10,25-inčni digitalni zaslon ispred vozača za potpuno digitalni kokpit. Putem središnjeg dodirnog zaslona upravlja se navigacijom, audio sustavom i klimatizacijom, dok su druge značajke, poput povezanog telefona, informacija o vozilu i audio konfiguracije, grupirane u podizbornicima.

Vozila s većim središnjim zaslonom imaju aplikaciju FordPass Connect koja pomaže korisnicima da im automobil i pametni telefon budu stalno povezani. Na raspolaganju je čak 19 različitih tehnologija pomoći vozaču.

Standardna oprema uključuje tempomat, prednje i stražnje parkirne senzore, pomoć pri zadržavanju trake i autonomno kočenje u nuždi, dok kupci mogu birati opcijske stavke kao što su prilagodljivi tempomat, prepoznavanje prometnih znakova ili pak aktivna pomoć pri parkiranju. Nove značajke uključuju i Pro Trailer Backup Assist za olakšavanje manevara prilikom vuče prikolice. Kupci će moći birati između jednog benzinskog i dva dizelska pogona, svi iz Volkswagenovog izloga.

Benzinska je opcija 1,5-litreni 4-cilindrični EcoBoost sa 114 KS i 220 Nm; standardno je uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok će 7-stupanjski automatski Powershift biti dostupan uz doplatu. Dva dizelska motora oznake EcoBlue temelje se na istom 2,0-litrenom 4-cilindričnom agregatu.

Slabiji model ima 102 KS i 280 Nm, dok jača verzija razvija 122 KS i 320 Nm. Oba motora standardno dolaze uz 6-stupanjski ručnim mjenjač, dok se snažnija opcija može specificirati sa 7-stupanjskim automatikom. Snažniji turbodizel se hvali visokom učinkovitošću potrošnje goriva, što se očituje u deklariranoj kombiniranoj potrošnji od 4,8 l/100 km i emisijom CO2 od 126 g/km.

Također, turbodizelski model sa 120 KS i ručnim mjenjačem može biti opcijski opremljen pogonom na sva četiri kotača i zaštitom podvozja. EcoBlue dizeli imaju inovativni sustav dvostrukog doziranja AdBlue-a, i kompatibilni su s alternativnim gorivima s hidrotretiranim biljnim uljem (HVO) i tekućim plinom. Osim putničke, Ford će uskoro predstaviti i dostavnu verziju, također u dvije duljine karoserije.

Novi Tourneo Connect bit će dostupan za narudžbe na europskim tržištima početkom 2022. godine kada će biti poznate i cijene, a prve isporuke kupcima slijede na proljeće.

Podijeli s frendovima!

Mato Pavličević
Nesuđeni dizajner automobila skrasio se u autonovinarstvu koje je, tvrdi, posao koji je htio raditi otkad je kao klinac pročitao prvi tekst Martina Česenja. I to nije sve, bakin kristal i porculan po vitrinama ustupio je mjesto njegovoj kolekciji od oko 1100 modela automobila, kamiona, autobusa...
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

10 auto brendova za koje današnji klinci nisu ni čuli

Piše: Ivan IGloo Gluhak

TOP 10: glupavi detalji s današnjih automobila

Piše: Niko Poznat

Dan bez automobila: Zagreb nudi besplatan javni prijevoz

Piše: Niko Poznat

XPENG službeno stigao u Hrvatsku: Kineski pionir električnih vozila lansirao tri modela i otvorio novi salon u Zagrebu

Piše: Niko Poznat

Europsko rally prvenstvo stiže u Hrvatsku – veliko finale u Kumrovcu i Zagrebu

Piše: Niko Poznat

Ferrari 849 Testarossa – Miami Vice nostalgija na steroidima


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana