FIAT slavi 65 godina svoje gradske ikone, modela 500
Danas već davne 1957, godine minijaturni Fiat bio je simbol novog slatkog života i uz veći Fiat 600 motorizirao je poratnu Italiju. Njegov 50 godina mlađi nasljednik također je postao europski hit, dok je i nova električna iteracija na samom vrhu prodajnih ljestvica.
Kao i njegova dva prethodnika koji su, svaki na svoj način, obilježili svoje razdoblje, i novi potpuno električni i jedini električni model 500 postao je pravi hit. U samo dvije godine izabralo ga je više od 100.000 kupaca i uspeo se na podij europskog EV tržišta. Ostao je najprodavaniji EV u Njemačkoj, nadmašivši čak i domaće proizvođače električnih vozila. Pored toga, na vodećem je mjestu u Italiji i među tri vodeća u Francuskoj i Španjolskoj.
“Stvorili smo mobilnost dostupnu svima, predvodnici smo gradske mobilnosti, a naš je novi cilj je redefinirati ju i učiniti održivijom za sve, a pritom ne odstupiti od naše krilatice – zeleno je samo ako je zeleno za sve.” – rekao je tom prigodom Oliver Francois, glavni izvršni direktor tvrtke FIAT i globalni direktor marketinga tvrtke Stellantis Global.
Dizajniran i proizveden u Torinu, električni Fiat 500 simbol je talijanske kreativnosti i osvaja ljubitelje talijanskih proizvoda diljem svijeta. Novi Fiat 500 trenutno je dostupan u 38 država i četiri zemljopisna područja: u Europi, Latinskoj Americi, na Bliskom istoku i u Japanu. Uspjeh ovog modela ovjenčan je s 30 međunarodnih nagrada dodijeljenih u devet država od strane publike i struke, čime je postao najnagrađivaniji FIAT u povijesti. FIAT je odlučio ubrzati provedbu svoje elektrifikacijske strategije na putu ka održivijoj budućnosti.
Tako Fiat trenutno ima sveobuhvatnu ponudu elektrificiranih modela u Europi, a od 2024. svi novi Fiatovi modeli na Starom kontinentu bit će električni. U 2027. FIAT planira u Europi postati potpuno električan. Kao posebnu rođendansku čestitku svojoj ikoni, FIAT predstavlja dvije nove priče koje na zabavan način pokazuju zašto je novi Fiat 500 istinski nositelj promjene.
U spotovima „Evergreen” i „The Stick” pojavljuje se aktivist i oskarovac Leonardo DiCaprio, koji je „zeleni“ ambasador novog Fiata 500 od samog predstavljanja ovog modela. FIAT preuzima riječ i objašnjava da treba s radošću brinuti o našem planetu i, kako to Leonardo DiCaprio pokazuje, da je voziti električni automobil i biti zagovornik održive mobilnosti veselo i zabavno. Naravno, samo je jedan automobil koji dužnost može pretvoriti u užitak: novi Fiat 500.
Novi Spotovi su rad marketinške agencije Leo Burnett, a potpisuje ih nagrađivani redatelj Martin Werner. Glazba iz spotova je originalna vokalna verzija slavnog glazbenog broja La Dolce Vita koji je skladao Nino Rota, i to originalna dosad neobjavljena verzija iz 1962. Otkrio ju je FIAT u katalogu talijanske izdavačke kuće CAM Sugar, koja čuva vrijedne klasike iz povijesti kinematografije, uključujući slavnu glazbu maestra Nine Rota iz filma Amarcord, koja je u novoj „petstotici“ korištena za zvukovno upozorenje na pješake (AVAS).