Potpuno novi MG4 EV stiže u rujnu na novoj MSP platformi
MG Motor je otkrio prve službene slike svog potpuno novog električnog automobila. Ovaj ključni novi model koristit će MG-ovu inovativnu modularnu skalabilnu platformu (MSP) – najsuvremeniju baterijsku arhitekturu koju će koristiti sljedeća generacija njihovih modela.
Uporedo s velikom ofanzivom na europska tržišta, trenutno najbrže rastući brend na Starom kontinentu, MG, priprema i nove elektrificirane modele. Potpuno novi model u ponudi, crossover MG4, trebao bi biti lansiran prvo u Velikoj Britaniji u rujnu, a zatim i na tržištima na kojima automobili imaju volan na lijevoj strani. Ovo je prvi u nizu MG modela koji koriste naprednu modularnu skalabilnu platformu (MSP) koja će im omogućiti potpunu implementaciju budućih tehnologija.
Na toj platformi će voziti budući modeli ovog proizvođača jer je MSP dizajnirana za široki raspon vozila. Može se fleksibilno koristiti u modelima različitih segmenata, od hatchbacka do SUV-a i sportskih automobila, s međuosovinskim razmakom u rasponu od 2650 do 3100 mm. Proizvođač je također otkrio da njegova nova struktura integrirane baterije ima visinu od samo 110 mm, što dodatno poboljšava držanje ceste i ergonomiju u cockpitu.
Fotografije kabine otkrivaju minimalistički, uredan dizajn interijera, upotpunjen informacijsko-zabavnim sustavom širokog zaslona, instrumentnom pločom koja se također sastoji od kvadratnog zaslona, te s kotačićem za odabir načina vožnje smještenim na središnjoj, “plivajućoj” konzoli. MG4 EV označava hrabar novi smjer za MG Motor jer, između ostalog, naglašavaju poboljšano iskustvo vožnje proizašlo iz nove platforme sa stražnjim pogonom, koja omogućuje raspodjelu težine u omjeru 50:50.
MSP platforma je dizajnirana za maksimalnu učinkovitost baterije, uz daljnje smanjenje težine i omogućavanje skalabilnog dometa i performansi. Pored toga, nudi veći unutarnji prostor i kapacitet prtljažnika. U početku će biti dostupan s baterijama kapaciteta od 51kWh do 64kWh. Slabija je uparena s elektromotorom od 125 kW/170 KS, dok će veća omogućiti 150 kW/204 KS.
Prema WLTP testnom ciklusu, ovisno o bateriji će moći prijeći između 350 i 450 km. Snažniji model ubrzava od 0 do 100 km/h za manje od osam sekundi, dok je najveća brzina ograničena na 160 km/h. MG kaže da planira daljnje varijante MG4 EV, uključujući pogon na sve kotače s dva motora. Pri dizajniranju svoje nove platforme MG Motor je usvojio progresivnu strategiju; njena arhitektura dopušta integraciju s budućim tehnologijama, uključujući sustave zamjene baterija.
Pored toga, Service-Oriented Architecture (SOA) omogućit će vozilima da primaju OTA (Over-The-Air) ažuriranja tijekom svog životnog ciklusa. Razvidno je koliko su se trudili, pošto se očekuje se da će ovaj EV hatchback biti najvažnije lansiranje modela marke od dolaska u Europu pod vlasništvom SAIC Motora. Jer, segment neluksuznih EV hatchbacka trenutno je vrlo popularan u Europi i očekuje se da će rasti, što bi MG-u trebalo omogućiti da ostvari neke dugo očekivane veće dobitke u tržišnom udjelu.