Volkswagen – koliko jadna može biti jedna reklama?
Nakon nekolicine fenomenalnih reklama u sklopu je Volkswagen u najboljem svjetlu prikazivao neke od svojih modela, eto i jedne koja se u pravilu može protumačiti samo kao uvlačenje u…hmm…dupe.
Svi ljudi s kojima se družim itekako dobro znaju da je Facebook za mene jedna savršeno nepotrebna stvar. Razlozi su zapravo vrlo jednostavni i većinom se svode na još jednu u nizu formi otuđenja koje je Internet svojom pojavom malo po malo sve više donosio u svakodnevicu.
Preko Facebooka se danas dogovaraju kave, ljudi se druže i razmjenjuju razne multimedijalne sadržaje, no istovremeno postaju poprilično ovisni o tom mediju koji u svom osnovnom opisu nije ništa drugo već odraz nesposobnosti jednog studenta u prilaženju osobama suprotnog spola.
No utjecaj te globalno popularne društvene mreže jednostavno se ne može obezvrijediti i koliko god da sam protivnik cijele te priče, tu i tamo se s Facebookom ipak dotaknem makar kroz razgovor s nekim od prijatelja i poznanika.
Na taj sam način nedavno saznao kako se početkom godine pojavila informacija kako osnivač i glavna i odgovorna osoba te društvene mreže, tj. „klinjo koji je još u dvadesetima – i po godinama i po stanju milijardi na bankovnom računu“ (kako je to lijepo opisao jedan poznati komičar), tj. Mark Zuckerberg za svakodnevni prijevoz koristi VW Golf GTi.
Moram priznati da sam se s jedne strane ugodno iznenadio, jer s preko 20 milijardi Dolara na računu u banci, vjerujem da bi masa nas vozila svemirske brodove, a ne jedan „običan“ Golf, no čovjeku to očito nije pretjerano bitno.
S druge strane je pak ta informacija istog momenta upalila lampicu u mojoj glavi na kojoj stoji oznaka nepotrebne informacije, pa o Zuckerbergu i njegovom Golfu GTi nisam više razmišljao.
No ekipi u Volkswagenu se očito jako dopalo da u današnje vrijeme jedan od najbogatijih i uvjerljivo najutjecajnijih ljudi na svijetu vozi Golf s legendarnom oznakom, pa su se sami od sebe odlučili zahvaliti jednom kratkom reklamom.
Reklama sama po sebi ne sadržava ništa što bi čak na kilometre daleko moglo biti nazvano „impresivnim“ ni u kojem smislu, a moram priznati da mi se sama ideja snimanja iste na neki način gadi. Mišljenja sam da ne samo da je ista sama po sebi nepotrebna, već mi nikako nije jasno zbog čega bi jedan od najvećih proizvođača automobila na svijetu trebao padati toliko nisko i uvlačiti se u dupe osobi na čijim se stranicama dotični ionako reklamira.
U svakom slučaju cijelu priču oko reklame smatram jadnom – tim više što čisto sumnjam da će Mark Volkswagenu vratiti uslugu.
I da, jasno mi je da je to sve marketing i da s neke od strana cijela priča itekako ima smisla, no to svejedno ne znači da mi se to mora sviđati, jer ako već ništa drugo, i opet se radi o jednostavnom brkanju pojmova koje je u sklopu današnjih reklama sve češće aktualno.
Uostalom, takvog je što zapravo započeo Audi prije nekoliko mjeseci, gdje se taj proizvođač automobila zahvaljuje na bezvrijednim klikovima gumbića „like“ na stranici iste društvene mreže u sklopu svoje reklame.
Ne znam jeste li tu reklamu vidjeli, no ukoliko ste ljubitelj svijeta automobila i isti ne brkate sa suhoparnim „lajkanjima“ na društvenim mrežama, savjetujem da je zaobiđete u širokom luku, jer ista, baš kao i ova iz redova Volkswagena, isto tako nema nikakvog smisla.
TEKST: Ivan IGloo Gluhak
FOTOGRAFIJE: Mirror.co.uk, MotorTrend.com, SuperCars.net i Google Images
VIDEO: YouTube.com