Toyota FT86 samo je jedna od ukupno tri nove sportski-orijentirane Toyote
Kada je model GT86 konačno ugledao svjetlo dana, svim ljubiteljima Toyote izvukao je osmijeh na lice. No ono što nismo znali jest da je tim automobilom predstavljena samo "zlatna sredina", jer uskoro nas očekuje još dva sportski-orijentirana modela koja bi uskoro iz Toyote trebala izaći na tržište…
Kako smo nedavno saznali, gospodin Tetsuya Tada, inače zadužen za zajednički razvoj modela Toyote GT86 i Sciona FR-S (što je uz Subaru BRZ još jedna izvedenica ovog automobila pod drugim imenom), rekao je kako je GT86 od početka zamišljen kao "zlatna sredina između jednog jeftinijeg modela sportske orijentacije i jednog skupljeg koji bi trebao nastaviti tamo gdje je model Supra stao." No do sada nismo znali je li to doista tako ili ne.
Nadalje, gospodin Tada je rekao kako su "oba modela još u svojim ranim konceptnim fazama i otprilike pet godina razvoja stoji pred njima, no svojim će izlaskom zasigurno nanovo definirati marku koju krasi bogata povijest u smislu sportski-orijentiranih i pravih vozačkih automobila.".
U to smo apsolutno skloni vjerovati, a vjerujemo da nismo jedini, jer svatko tko je ikad imao prilike provozati neki od Toyotinih modela poput Corolle GT-S, Celice, MR2 ili Supre bilo koje generacije, točno zna o čemu gdin. Tada govori i zašto mu mi slijepo vjerujemo na riječ, jer ono što su spomenuti modeli nudli u vožnji, malo je tko od proizvođača automobila pratio – pogotovo u istom cjenovnom rangu.
Uglavnom, obzirom prema navodima koji iz Toyote dolaze, iako inicijalno ciljan kao remake Corolle "Hachi Roku", GT86 je zapravo svojevrstan nasljednik Celice, slobodni smo pomalo špekulirati i pretpostaviti da će spomenuti "jeftiniji" model biti uobličen u formu nasljednika Toyote MR2 (odnosno MR-S u Japanu), dok bi skuplji mogao naslijediti legendarni i nikad prežaljen model Supra.
No pod kojim nazivom će spomenuti modeli izlaziti na tržište, još se uvijek ne može ni pretpostaviti, pa u ovom momentu o tome radije ne bi špekulirali.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
IZVOR SLIKA: Toyota Motor Co. i Google Images