Scion – Tuning Challenge rezultirao sa sedam veličanstvenih
Zadnjih dana imamo osjećaj kao da su Toyota i Subaru redefinirali povijest sa svojim dinamičnim duom GT86 i BRZ, jer iako je fama oko ta dva automobila već odavno trebala proći, svjestki mediji i dalje neumorno testiraju i najavljuju sto i jednu novost po pitanju ova dva automobilska brata blizanca. A kako im se nedavno pridružio i treći po imenu Scion FR-S, izgleda da novosti još neko vrijeme neće prestati stizati – pogotovo sad kad je SEMA aktualna.
Dakle, Scion je ovaj puta predmet tematike sa svojim modelom FR-S, koji je u suštini ništa drugo nego Toyota GT86 sa drugačijim imenom i ciljanim tržištem. Naime, u današnje vrijeme manje-više svi japanski proizvođači automobila zbog vlastitih i često nikako fleksibilnih zakona koji dobrim dijelom definiraju proizvodnju, marketinške aktivnosti i prodaju automobila na domicilnom tržištu, imaju "alternativne" brandove, pa se tako Honda predstavlja kao Acura na američkom tržištu, Nissan na američkom i na europskom tržištu često sudjeluje u obliku branda Infiniti, a Toyota kao svoje konje za utrku ima brand Lexus i od prije par godina i Scion.
Dakle, stoga ne čudi kako se i model GT86 proizvodi u obliku svog alter-ega FR-S.
Rekli bi ništa posebno, a obzirom da za cijelu priču oko japanskih "alternativnih" brandova već i Vrapci na granama znaju, zapravo i nije. No ono što definitivno jest posebno jest ludnica koja nastaje svake godine uoči najvećeg tuning-Sajma na svijetu u obliku SEMA Showa u Las Vegasu, koja trese prije svega sjevernu Ameriku, no i ostatak svijeta koji na tom ogromnom tržištu koje samo u segmentu tuninga zaradom nosi kompletan hrvatski BDP traži svoje mjesto.
Naravno da Amerikanci kao narod sklon show-programu kad god je to moguće, već tradicionalno organiziraju Tuner Challenge uoči početka samog sajma, čija je tematika u pravilu jednostavna: jedan model automobila, četiri tvrtke koje se kroz svoj portfolio bave tuningom i zatim još tri osobe koje se trude parirarti im na najbolji mogući način.
Pobjednik od ova tri individualca pridružuje se (uz novčanu nagradu) i na izlagačkom prostoru tvrtke čiji je model u igri što se tiče prerada, dobiva svu slavu svijeta koji SEMA Show svake godine posjeti. Naravno, radi se o puno milijuna ljudi, što garantira uspijeh ovog marketinškog trika.
Ove godine je nešto malo drugačija situacija, jer Scion je naručio četiri tematski razrađene verzije modela FR-S u svom aranžmanu, dok natjecanju pristupa troje ljudi – John Toca iz države Illinois, Daniel Song iz države California, te Chris Basselgia iz države Pennsylvania – svaki sa svojom predodžbom kako Scion FR-S izgleda najbolje.
Svaki od natjecatelja dobio je na račun po 15,000 Dolara, sa kojima je mogao raspolagati na način na koji je htio unutar sveukupno tri mjeseca od početka radova do proglašenja pobjednika koje se dogodilo na specijalnom Scion-Partyu održanog u Los Angelesu krajem proteklog tjedna.
Sveukupni pobjednik bio je Daniel Song sa svojom preradom u obliku matt-crnog Sciona FR-S nazvanog jednostavno "GT-Racer", pobijedivši pri tome drugu dvojicu natjecatelja koji su svoje projekte imenovali "Minty FReSH" i "Carbon Stealth" i time osvojio 10,000 Dolara koliko je iznosila glavna nagrada.
Uglavnom, kad se pogleda što se sve u svijetu radi kako bi se dodatno popularizirala potrošnja unutar "after-market" industrije, unutar koje se već ionako troše ogromne količine novaca, čovjek se zapita kog Vraga u našim krajevima praktički nitko nema sluha prema cijeloj priči. No valjda tako treba biti…
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
IZVOR SLIKA: CarBuzz.com