Razlika između kaljenih i laminiranih stakala
Jeste li znali da je 30% smrtnih posljedica uzrokovano ispadanjem putnika iz vozila i da u 66% slučajeva putnici ispadnu kroz bočna stakla. Zašto je tome tako?
Bočna stakla uglavnom su kaljena te će se pri sudaru će se rasprsnuti na mnogo sitnih dijelova i neće spriječiti ispadanje putnika iz vozila.
Pogledajte kako izgleda razbijeno kaljeno staklo:
Suprotno tome, vjetrobranska stakla uvijek su laminirana. Ona će popucati u sudaru, ali će ostati učvršćena na vozilu. Prema međunarodnim sigurnosnim standardima, laminirano staklo ima tri sloja. Vanjski slojevi su stakleni, dok je treći međusloj plastični. Njegova je zadaća da veže staklene slojeve.
Kod sudara, fragmenti stakla ostaju vezani za plastični sloj čime se smanjuje rizik ispadanja putnika iz vozila te se ostvaruje veća razina sigurnosti. Zato je laminirano vjetrobransko staklo sigurnosno staklo.
Pogledajte kako izgleda kada se razbije laminirano staklo:
Laminirano staklo će vas zaštiti i od vanjskih opasnosti. Tako će provalnici trebati 10 puta više vremena da razbiju laminirano staklo, nego kaljeno staklo. Radi vaše sigurnosti, bit će vam drago doznati da proizvođači automobila sve više uvode i laminirana bočna stakla u nove modele vozila.
U centrima Autostakla Laus možete pronaći laminirana stakla za sve tipove vozila bez obzira na marku, model i godište.
IZVORI SLIKA:
Fablive.me
Made-in-china.com