Porsche – Reklama za paralelno parkiranje?
Pa iskreno i ne baš. Dapače, nekako mi se čini da je poanta baš suprotna.
Dakle, koliko Vam se puta dogodilo da u prometnoj gužvi primijetite nekog “bolje potkovanog” vlasnika automobila koji svojim neznanjem po pitanju vožnje zapravo samo ugrožava ostatak cestovne populacije? Vjerojatno često…baš kao i ja.
Također je vjerojatno čest slučaj da neki “lik” za za volanom nečeg što je Vaša deset-godišnja plaća bezuspješno bori s parkiranjem i time Vas iživcira do krajnjih granica uz (za mene) skoro obvezan komentar u stilu “Mogao si i manji auto kupiti, pa bi ga znao parkirati”.
No vjerojatno sam u gore navedenim situacijama pomalo zločest, jer nepoznavanje pojmova koji podrazumijevaju jednostavnu radnju parkiranja nisu namijenjeni samo ekipi sa punim džepovima, već je takvog što lako primjenjivo na ogroman broj pripadnika svakodnevnog prometnog kaosa.
Za izuzetke nema pravila i to je zapravo najrealniji i najnepretenciozniji zaključak, a cijela priča oko nesposobnosti uguravanja vlastitog automobila unutar gabarita parkirnog mjesta očito je zapela za oko ekipi iz odjela marketinga u Porscheu.
Naime, odbijam vjerovati da je snimka sa početka najnovije reklame kojom se veličaju uspjesi Porschea 911 na stazama diljem svijeta i tijekom desetljeća prisutnosti “izvorni materijal”, te da Marc Lieb kao njihov ponajbolji vozač posljednjih godina zapravo ne zna “upravljati motornim vozilom”, no reklama kao reklama je zapravo baš fora.
Scenarij same reklame i ne treba posebno prepričavati iz dva razloga – prvi je u tome što je sama reklama poprilično kratka, a drugi bi se dio lako sveo na činjenicu kako se ista sastoji od dva dijela, pa da se ne dotičem detalja i time ne kvarim gušt gledanja videa, bolje da u ovom času prestanem pisati i jednostavno još jednom ustvrdim kako je reklama skroz cool.