Porsche – apsolutno razvaljivanje rekorda
Iako je Porsche poznat po mnogim rekordima, vjerujem da će nekolicinu već davno u Porscheovoj crnoj knjižici zabilježenih kupaca novog i po mnogočemu ultimativnog modela 918 Spyder itekako veseliti podatak koji govori da je trenutno najbrže vrijeme na Nordschleifeu postavio upravo njihov budući automobil.
Konačno je stigao i taj dan – dan kada je Porsche 918 Spyder konačno predstavljen javnosti u obliku savršeno tvorničkog i isto tako savršeno (malo)serijskog modela koji konačno ide u prodaju. Doduše, nekoliko dana prije te objave Porsche se itekako potrudio samu objavu začiniti još jednom dugo iščekivanom stavkom.
Naime, prije nekoliko dana je stigla potvrda od strane najviših krugova u Porscheu, kako se razvojnom timu u sklopu kojeg djeluju i aktivni tvornički test-vozači Timo Kluck i Marc Lieb pridružuje jedna legenda "s mačkom".
Naravno, riječ je o danas već prastarom i dan-danas super-brzom Nijemcu koji je svojom koncentracijom, sposobnošću i strahovitom brzinama većinom letio kroz staze i prljave puteljke za volanom Audija Quattro za vrijeme najluđe ere u Rallyju svih vremena, tj. gospodinu pod imenom Walter Röhrl.
Možda to i ne bi bilo toliko bitno da gospodin Walter nema toliko iskustva za volanom i tolike kilometre Nürburgring Nordschleifea u guzici, tako da je ova vijest u krugovima auto-entuzijasta i fanova lika i djela gospodina s mačkom odjeknula poput bombe.
Da stvar bude bolja, uz svu ekspertizu koju je dotična Rally-legenda donijela sa sobom u Porscheov razvojni tabor, u međuvremenu je rekordno vrijeme prolaska "zelenog pakla" od 7,12 minuta palo za nekoliko sekundi.
Podsjetimo zaboravne kako je Dodge Viper ACR još 2011. godine prošavši sve zavoje i ravnice "zelenog pakla" napravio rekordno vrijeme na ovoj legendarnoj stazi, te to vrijeme u domeni sličnih automobila nije "skinuto" od tada.
No Porsche 918 Spyder ipak se pokazao potentnijim, boljim, upravljivijim i luđim – usprkos činjenici da je zapravo Hibrid, te je cijeli tim tog dana postavljao vremena ispod (sada već prijašnjeg) rekorda, dok je zaključno vrijeme ispalo u obliku 6 minuta i 57 sekundi, što je za volanom najnovijeg, dugo očekivanog i super-sportskog modela 918 Spyder postavio Marc Lieb.
Možda dotična informacija mnogima i nije pretjerano bitna, no oni koji znaju o čemu se konkretno radi iza kulisa isto tako dobro znaju koliki se proizvođači ovakvih automobila danas bore za prevlast upravo na Nordschleifeu. Rat sa štopericom je u tom segmentu i na toj legendarnoj stazi već godinama aktualan, tako da neće proći dugo vremena dok se netko od Porscheove konkurencije odluči ovo vrijeme skratiti još malo.
Iako mi nekako miriše da bi to mogao biti McLaren, zapravo se realno ne zna tko će to biti i s koliko sekundi prednosti, te oko toga u ovom času svi zajedno možemo samo špekulirati – naravno ako nam se bude dalo.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
FOTOGRAFIJE: Press.Porsche.com, ViperExchange.com i Google Images
VIDEO: YouTube.com