Porsche 918 Spyder postao najbrži Hibrid
Nedavno su se dečki iz Porschea našli na kavi u blizini Nűrburgringa i na Nordschleifeu sa modelom 918 Spyder napravili četvrto najbolje vrijeme ikad i usput predstavili brošuru kojom će se ubuduće zabavljati kupci ovog modela.
Kada je i kako do sudbonosne kave došlo, iz Porschea nam ne žele otkriti, no to i nije toliko bitno koliko činjenica kako je model 918 Spyder mjesecima prije početka proizvodnje postao apsolutan hibridni rekorder po pitanju brzine, što ga već sad čini jednim od najpoželjnijih sportskih automobila današnjice.
S vremenom od ukupno 7 minuta i 14 sekundi, 918 Spyder sporiji je tek od Gumpertovog modela Apollo, koji je Nordshleife prošao za ukupno 7 minuta i 11 sekundi, Dodge Vipera ACR s vremenom od 7:12 i Lexusa LF-A sa specijalnom "Nűrburgring pack" opcijom, s kojime 918 Spyder dijeli isto vrijeme, te treće, odnosno četvrto mjesto.
No brzina nije sve – ima nešto i u konkretnim informacijama vezanim uz kupnju ovog fenomenalnog automobila, pa iako vjerujemo kako ste zajedno s nama u istom košu i vjerojatno ćete 918 Spyder moći gledati samo na slikama ili ako kojim slučajem neki nekad prođe kraj Vas na ulici, lijepo je sanjati o opcijama u obliku boje ili dezena nečeg za što bi dali po bubreg, komad jetre i nekoliko pršljena kralježnice.
Koliko smo imali prilike vidjeti, boja ima popriličan broj i sve ih je moguće kombinirati sa osnovnim bojama i(li) detaljima protkanim kroz interijer, a posebno nas vesele dvije opcije unutar takozvanog "Weissach" programa koje prema najavama koštaju oko 50.000 eura više od jednobojnih varijacija na temu – ona u obliku Martini Racing boja i dezena, te ona koja nosi tematiku Salzburg Racing.
Obje izgledaju prelijepo i da kojim slučajem imamo 50.000 eura viška, vjerujemo da bi i sami sebe podvrgnuli lakiranju u Martini Racing boje sa 918 Spyder logotipom žigosanim na čelo.
U pravilu, još se samo čeka finalna objava po pitanju datuma početka prodaje 918-ice, jer to čekamo već godinama i nadamo se da ćemo uskoro dočekati.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
IZVOR SLIKA: Porsche.com i CarBuzz.com