Mercedes-Benz – umjetnost paljenja guma
Već je opće poznata stvar da AMG u današnje vrijeme proizvodi najzanimljivije automobile u sklopu konkurencije i modela kojima je brzina uz ekskluzivnost osnovna ideja postojanja. Pa eto, ekipa koja stoji iza svakog AMG-ovog automobila dosjetila se nečeg što bi možda najbolje moglo ocrtavati tu ideologiju.
Kada se na nekom usporednom testu pojavi nekolicina njemačkih proizvođača automobila i njihove sportski-orijentirane limuzine za odlikaše, Mercedesovi modeli s oznakom AMG već poslovično ispadaju najbrutalniji. Tako se npr. Audi RS4 i BMW M3 u usporedbi s od strane AMG-a potpisanim Mercedesom C63 na cesti i stazi ponašaju kao da im fali snage, iako to ni približno nije slučaj.
Iako će velika većina ljudi odabrati „sigurniju“ ili „mirniju“ alternativu u smislu Audija ili BMW-a, ipak ima onih koji za Mercedesom s AMG-sufiksom itekako sline, pa stoga nimalo ne čudi kako je upravo spomenuti C63 AMG jedan od najprodavanijih Mercedesovih modela s AMG-ovom značkom svih vremena.
Iako se vremena mijenjaju i svijet automobila nekako postaje mlak i bezličan, ipak u njemu postoje određene ideje i ideologije koje itekako puno znače oktanoglavcima diljem svijeta, no ponekad ih je teško prikazati na pravi način.
Razlozi tome su jednostavni, a svode se na činjenično stanje u sklopu kojeg je jedini način pristupanja širem tržištu uobličen u raznorazne reklame. Neke statičnog tipa, neke pak dinamičnog, no većina tih reklama podrazumijeva ljude koji s automobilima baš i nemaju pretjerano puno veze, a odlučuju o scenarijima i ostalim segmentima koje dotične reklame sadrže.
Naravno, ti ljudi imaju neke druge kvalifikacije i znanja, te su zato odabrani da stvore image nešto široj populaciji ljudi i time stvore novu publiku koja će možda istresti novčanike na neki od modela, no ponekad se takav pristup čini jednostavno krivim.
Srećom, u smislu Mercedesa i AMG-a u ovom slučaju to nije baš tako.
Naime, izgleda da je odjel marketinga nedavno dobio kolektivni godišnji odmor, jer ideja koju vidite na ovom kratkom video-uratku definitivno nije došla od strane ljudi koji u sigurnoj i lijepoj prostoriji traže inspiraciju, već od strane onih kojima su automobili u prvom planu u životu.
Cijela je priča zapravo bolesno jednostavna, a svodi se na AMG CLS63, komadić kože, par komadića ljepljive trake, stražnje kotače u smislu onih pogonskih, hrpu snage pod „haubom“, te namjerno paljenje guma isključivanjem sustava koji tu poželjnu funkciju jednostavno zabranjuje.
Rezultat je istovremeno očit i unikatan, no priča ne staje na tragovima guma na gore spomenutom komadiću kože.
Kažu da ne postoje identični otisci guma pri naglom kretanju automobila, pa je samim time napraviti ovako nešto na različitim komadićima kože zapravo unikat svaki put kad automobil krene preko njih sumanuto vrtjeti kotače i panično hvatati podlogu. No zapravo je zanimljivo što se događa s dotičnim komadićima kože nakon procesa divljanja, a taj bi dio trebao proširiti priču o AMG-u i na ženski dio publike, jer se ukratko većinom radi o unikatnim ženskim torbicama.
Iako u ovom času nema specifikacija oko cijena, ono što se zna jest proizvodni proces, odnosno početak istog kroz paljenje gume preko onog što je namijenjeno pokazivanju od strane pripadnica ljepšeg spola. Isto tako se zna i da je svaka torbica apsolutan unikat, a zna se i kako se radi o izuzetno maloj seriji predmeta koji će na tržište doći ukrašeni s gumom i malo asfalta.
Dakle, u smislu ovih artikala, ekskluzivnost, granična upotrebljivost i testament mučenju guma montiranih na felge s Mercedesovim logotipom dolaze u paketu – baš kao i automobili koji iz AMG-a već desetljećima izlaze na tržište.
TEKST: Ivan IGloo Gluhak
FOTOGRAFIJE: Mercedes-AMG.com, AutoBlog.com, SuperCars.net i Google Images
VIDEO: YouTube.com