Lotus – kolaboracija dvije legende
Nema sumnje u tvrdnju kako je Lotus jedna od legendi auto-industrije u smislu sportskih automobila, a s druge strane svatko tko nikad nije čuo za maskirani glazbeni duo pod imenom Daft Punk zapravo nikada nije slušao muziku u svom najinventivnijem smislu.
Dakle, kombinacija inženjerske tvrdoglavosti i glazbene inventivnosti već u startu zvuči jako dobro, zar ne?!
Objašnjavati zašto je Lotus u svijetu automobila toliko poseban zapravo je sasvim nepotrebno, a u smislu Formule 1 jednostavno besmisleno, jer upravo je Lotus (tj. osnivač tvrtke, sir Colin Chapman) u F1 postavio neke ideje i standarde koji su i dan-danas među osnovnim postulatima pri izradi bolida.
Sama sestrinska tvrtka onoj pod nazivom Lotus Cars Ltd. u svijet Formule 1 ušla je još davne 1958. godine, a do 1994. godine, kada je posljednji Lotusov bolid stao na start neke od utrka iz najbržeg cirkusa na svijetu, osvojeno je ukupno sedam konstruktorskih titula, te šest vozačkih, među kojima i jedna koja je u svijet vječnih zvijezda Formule 1 lansirala legendarnog Brazilca po imenu Ayrton Senna.
Dakle Lotus je doista poseban, a tvrdoglavost te tvrtke jednostavno nema pandan niti u svijetu auto-industrije, ni onom koji podrazumijeva utrkivanje u nekoj formi na četiri kotača – a tome u prilog ide i povratak na staze u sklopu sezone natjecanja F1, gdje Lotus ponovno nastupa od 2011. godine.
Na ovogodišnjoj utrci u Monacu, odnosno na stazu u Monte Carlo, Romain Grosjean je nastupio sa "#GetLucky" natpisom na bolidu, što ukratko significira jednu od aktivnosti na Twitteru francuskog elektroničkog dua pod nazivom Daft Punk.
Ideja je ukratko bila u priču oko financiranja Lotusa dovesti još jednog sponzora, pa se na kombinezonima mehaničara pojavio logotip izdavačke kuće Columbia Records, za koju su Daft Punk nedavno izdali svoj najnoviji album pod nazivom "Random Access Memories". No naravno da cijela priča nije stala na samo jednom logotipu i nekoliko naljepnica koje u pravilu prije svega označavaju nešto što se nalazi na Twitteru, već se na kombinezonima vozača pojavio logotip Daft Punk. No ni to nije sve.
Naime, umjesto standardnih i manje-više sličnih kaciga koje se nalaze na glavama mehaničara u boksu, na stazu u Monte Carlu isti su ušetali noseći robotske kacige nalik onima koje Daft Punk koriste za svoja druga lica (s time da široj javnosti ona originalna i prva nisu poznata). Dakle, dizajn i ideja u ovom su slučaju definitivno upalili, a da li će "Get Lucky" prerasti iz želje i nečeg na Twitteru u stvaran uspjeh, još trebamo vidjeti. Možda Lotus uskoro postane "Jači, bolji, brži" i cijelu pobjedničku priču napravi "Još jednom", što bi fanovima ove fenomenalne marke itekako puno trebalo značiti.
U svakom slučaju cijela priča zvuči interesantno, jer ako već ništa drugo, tvrdoglavošću i inovacijama na polju automobilizma i auto-industrije, te glazbene scene koja podrazumijeva elekroničku formu izričaja, Lotus i Daft Punk ispadaju rođeni jedni za druge.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
FOTOGRAFIJE: CarBuzz.com, Edmunds.com i Google Images
VIDEO: YouTube.com