Ferrari – rješenje za nedostatak ženskog društva
Ne, naslov ne nagovještava novu tabletu ili miris s dodatkom feromona koji bi eventualno ekipa iz Ferrarija osmislila za prodaju uz neki od svojih modela, već o (još) jednom sociološkom eksperimentu koji štošta objašnjava.
Nedavno sam imao prilike pročitati jedan tekst u sklopu kojeg je napravljeno jedno poprilično interesantno istraživanje vezano uz afinitete prema automobilima od strane pripadnica „ljepšeg“ spola. Dotično kategorički tvrdi kako su zapravo muškarci u skupocjenim i sportskim automobilima zapravo egocentrični majmuni koji veličinu „veseljka“ kompenziraju konjima, brzinom, silama ubrzanja i „vrištećim“ dizajnom eksterijera svojih sportskih automobila. S druge strane to isto istraživanje govori o tome kako zapravo današnje žene puno više cijene muškarce koje voze praktične i ekološkiosviještene automobile poput Toyote Prius, Nissanovog modela Leaf ili nekog sličnog „zelenog“ stroja za masovnu upotrebu.
Iskreno? To je jedna od najglupljih stvari koje sam ikad čuo, a razlozi su jednostavni da jednostavniji ne mogu biti.
U današnje vrijeme kad je MTV sve samo ne glazbena televizija, te kada se u noćnim klubovima nerijetko nalaze ljudi koji uz svu silu basa i visokih tonova pričaju o proteklom tjednu umjesto da plešu, nitko mi ne može reći da novac i moć nisu na cijeni. Dapače, u našim se krajevima to vidi još očitije nego u ostatku civiliziranog svijeta, jer osobno poznajem nekolicinu kompletnih kretena koji se jedva znaju potpisati (a da nije sa slovom „X“), „narodnjaci“ su im toliko u krvi da se čak i izražavaju po Vuku, a ideologija posla svodi se na prevare, uzimanje „kamate“ i općeniti nerad. No upravo ti polu-idioti voze jako skupe automobile i svako toliko vidim kako iz njih izvlače manekenski građene pripadnice ljepšeg spola.
Isto vrijedi i za neke od naših istaknutijih državljana koji imaju opakih problema s rupama i ležećim policajcima tijekom vožnje svojih Ferrarija po gradu, ili pak jednostavno sve koji im se ne dopadaju jednostavno nabijaju na određene ekstremitete. Takvih kod nas ima strahovito puno, i gle čuda – nitko od njih ne vozi neki štedljiv automobil, a koliko je u javnosti poznato i dalje nemaju problema sa svojim seksualnim životom, već tulumare, troše novce, vozikaju se u nekim od najskupljih automobila današnjice i općenito glumataju kao da ne postoji sutra.
E sad, prije nego se u vašim glavama stvori ta misao, da odmah objasnim kako nisam ljubomoran na takve ljude, već mi je samo savršeno nejasno kako netko može ignorirati gore navedene činjenice i potpisati istraživanje u kojem je navedeno da se žene „pale“ na Priuse, a ne na skupocjene i brze automobile poput onih marke Ferrari, Porsche, Bentley, Lamborghini, Aston Martin i sličnih koje u svom opusu već dugi niz godina proizvode luksuz i performanse upakirane u sklop postavljen na četiri kotača.
Jer ako npr. pod krinkom ekologije i očuvanja svježeg zraka Prius u Zagrebu voze skoro isključivo taksisti, mislim da samo istraživanje ne samo da „ne drži vodu“, već je svakom inteligentnom biću apsolutno jasno kako se radi o još jednoj manipulaciji upakiranoj u sociološku studiju.
Mislim, dozvoljavam da možda nisam shvatio priču do kraja i možda zapravo žene u Hrvatskoj imaju fetish na muškarce koji voze taksi, no u tom se slučaju postavlja pitanje što je s ostatkom flote taksija koji nisu Prius? Hm…
No vratimo se ovom nešto alternativnijem sociološkom istraživanju iz video-uratka navedenog niže…
Naime, nekoliko je dečkiju iz puke dosade odlučilo iznajmiti Ferrari 458 Italiu Spider i njome se parkirati na različitim lokacijama Las Vegasa u američkoj saveznoj državi Nevada.
Glavni akter cijele priče je sasvim običan lik koji prema scenariju jako dobro zna što radi i u pravilu se sve zajedno svodi na scenarij u sklopu kojeg je dečko izgubljen u vremenu i prostoru, te traži suvozačicu da mu malo pokaže znamenitosti grada i slično. Dakle reklo bi se savršeno normalan potez od strane jednog mladog gospodina, zar ne?!
Sam scenarij oko kojeg se cijela ova namještena priča vrti zapravo je jednostavan i proziran do boli, a i sam glavni lik nije baš Jason Statham, Vin Diesel, George Clooney ili Brad Pitt, već najobičniji dečko u velikom gradu.
Kao takav pri samom pojavljivanju pred pripadnicama „ljepšeg“ spola od istih baš i ne dobiva punu pozornost, no stvari se okreću za 180 stupnjeva kada zamahne ključevima od (iznajmljenog) crvenog Ferrarija i ispriča priču kako je automobil zapravo njegov.
Uglavnom, da ne kvarim doživljaj gledanja samog video-uratka, neću puno ulaziti u detalje, no da cijela priča sa ženske strane ubrzo postaje jadna i prozirna, to definitivno stoji.
Sasvim slučajno odabrane akterice na sam poziv na vožnju u Ferrariju momentalno napuštaju dečke, prijateljice s kojima su u shoppingu odjednom prestaju biti važne i cjelokupna „fasada“ pada istog momenta kada se Italia pokaže u kadru.
Stoga bih još jednom pri punoj svijesti izjavio kako je gore navedeno istraživanje ili namješteno kako bi se opravdalo postojanje hibridnih motora u automobilima, ili je pak samo istraživanje provedeno od strane ljudi koji u vanjskom svijetu baš i ne borave pretjerano često. Bilo kako bilo, cijela priča oko ovog i sličnih istraživanja zapravo nema nikakvog smisla ni vrijednosti i to je jednostavno tako, dok su sve ostalo bajke koje mogu „progutati“ maloumni ljudi koji svoje živote žive onako kako im novine i televizija nalažu da bi trebali.
U svakom slučaju cijela priča oko ženskih afiniteta prema skromnim i promišljenim kupovinama u smislu štedljivih i poprilično bezličnih automobila nikako ne stoji, a ovaj video-uradak to itekako dobro pokazuje.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
FOTOGRAFIJE: SuperCars.net, Danas.hr, GTA4-Mods.com, CarBuzz.com i Google images
VIDEO: YouTube.com