Citroën – Jedan specijalan Metro-DS3
Suradnja modne scene sa industrijom automobila nije nimalo iznenađujuća, pa eto u nam još jednog modno-osviještenog malog automobila – ovaj puta u obliku fenomenalnog Citroënovog modela DS3.
Danas, kada je "sve za sve" filozofija primjenjiva u ama baš svemu što nas okružuje, ni automobili nisu ostali imuni na taj trend. Istini za volju, često se zapravo iz postojećih modela izmišlja "topla voda" i cijela priča oko nekih specijalnih modela ili limitiranih serija istih i nema nekog pretjeranog smisla, no s druge strane tu i tamo se ipak dogodi neko stvarno osvježenje namijenjeno prije svega onim modno-osviještenim korisnicima automobila. Stoga nimalo ne čudi kako je u devedesetima bilo itekako moderno određene modele automobila povezivati sa glazbenom industrijom, dok u današnje vrijeme modna industrija uzima svoj dio kolača.
Oni upućeniji svijet automobila koji su bili prisutni u devedesetim godinama minulog nam stoljeća, sjetit će se npr. vječnog Volkswagenovog modela Golf, i posebnih (tj. limitiranih) verzija Bon Jovi, Rolling Stones i Pink Floyd koje su u sklopu "trojke" u to vrijeme bile prisutne na tržištu, dok će oni novopečeni zaljubljenici u sve na četiri kotača možda bolje pamtiti automobile poput Lamborghini Murciélaga Versace ili pak Fiata 500 Gucci. Dakle, trend ostaje isti, samo se industrije mijenjaju s vremena na vrijeme, zar ne?!
Zadnjih dana svijet automobila obogaćen je za još dva nova modela, tj. specijalne verzije istih, no za razliku od Fiata 500 koji svoj novi image stvara u kolaboraciji sa magazinom GQ, posljednji u nizu tih modno-osviještenih automobila stiže u obliku Citroëna DS3 koji je nastao u suradnji sa muškim izdanjem vječnog trendsetterskog magazina Vogue.
Nazvan DS3 Cabrio L´Uomo Vogue, ovaj DS3 je na eventu pod nazivom Milano Fashion Week prije nekoliko tjedana izazvao istovremeno i veselje i tugu. Vesela strana priče je u tome što se pojavio i izgleda izuzetno dobro, dok s druge strane ona tužna strana priče govori o tome kako je konkretan primjerak predstavljen svekolikoj modnoj javnosti u Milanu zapravo jedan-jedini koji je bio u planu za proizvodnju. Dapače, ni tu loše vijesti ne prestaju, obzirom konkretan DS3 uopće nije namijenjen prodaji u klasičnom smislu, već kroz nešto manje od tjedan dana odlazi na aukciju na kojoj će biti prodan.
Uglavnom, popis onoga po čemu se DS3 Cabrio L´Uomo Vogue razlikuje od bilo koje verzije ovog modela poprilično je velik i istovremeno sveden na hrpetinu detalja poput laserom ugraviranih logotipova posvuda, posebne matte-boje nazvane Stardust Matte Grey, te posebno izrađenog platnenog krova koji cijelu priču zaokružuje u velikom stilu.
Interijerom prevladava posebna smeđa koža u kombinaciji sa prošivima od posebnog svjetlucajućeg materijala, što će apsolutno zadovoljiti novog vlasnika ili vlasnicu koji za njega ponude najviše novaca na "Women create life" aukciji, koju svjetska zdravstvena organizacija (WHO) organizira 6.ožujka u svom centru smještenom u Genevi.
Dakle, ukoliko Vam ovakav automobil može zagolicati maštu, eto ideje – skupiti ušteđevinu i sudjelovati u aukciji. Jednostavno, zar ne?!
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
FOTOGRAFIJE: CarBuzz.com i Google Images