Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Ivan IGloo Gluhak 31.08.2012

Audi R8 Plus – Facelift ili kompletno nova zvjer?

Najnovija verzija Audijevog (uspjelog) pokušaja da svijetu pruži malo adrenalinske terapije u vožnji, predstavljen je nakon dugo odgađanja na salonu automobila u Moskvi.

Nakon više od šest godina oduševljavanja tržišta svojim postojanjem prvenstveno u V8, pa zatim i u V10 verziji (iako i dalje mislimo da su kotači na V10 modelu jednostavno odvratni), U Audiju su se složili kako je potreban facelift za najekskluzivniji automobil u svojoj ponudi. Tako je nastao Audi R8 Plus – redizajniran u puno više detalja nego što se na prvi pogled može primjetiti, te predstavljen na isto tako redizajniranom auto salonu – onom u Moskvi.

"Novi" R8 Plus u pravilu ima isti efekt na posjetitelje salona kao što je i prva predstavljena verzija prije više od šest godina imala – oči širom otvorene i razjapljena usta s jezikom do poda. Razumljivo, kad se uzme u obzir da R8 čak i kad stoji na izložbenom prostoru auto salona izgleda kao da će nekoga pojesti. Dakle, treba li uopće trošiti slova na navod kako je R8 Plus dobio jako puno pozornosti u Moskvi? Da, i mi mislimo da ne.

R8 Plus u pravilu je zamišljen kao hommage Audijevim najnovijim uspjesima u utrkama (posebice na ovogodišnjoj utrci 24 sata LeMansa), a kao i do sada, radi se o 5,2-litrenom V10 motoru koji u ovoj verziji razvija nešto više od 550 konjskih snaga. Također, izlaskom R8 V10 Plus modela dosadašnja (ionako limitirana) verzija R8 pod nazivom GT više nije aktualna ni u formi s krovom ni bez njega, no za sada će R8 V10 Plus ostati samo u verziji s krovom, dok se propuh-verzija očekuje sredinom slijedeće godine.

Osim motora, sa novim magnetiziranim amortizerima i za ovu verziju modela specijalno dorađenim oprugama, dodatno je dorađen i ovjes, a poradilo se i na kočnicama, koje su malčice narasle i na R8 V10 Plus dolaze napravljene od karbona i keramike u kombinaciji.

Od ostalih dorada na najbrutalnijem Audiju spomenimo splittere, kućišta retrovizora, šire usisnike na boku – naravno sve od karbona, baš kako i priliči trendu zadnjih godina, gdje je metal postao lagano "demode", a i sasvim nova paleta boja u kojoj je moguće naručiti R8 Plus, te novi (i puno ljepši) ultra-lagani 19-inčni kotači zajedno sa povećanim stražnjim difuzorom samo upotpunjuju dojam i zaokružuju cjelinu.

Doduše, kako to u zadnje vrijeme također postaje trend, ni R8 Plus nije "prošao" bez krajnje nepotrebnog dodatka, a radi se o LED-osvjetljenju motornog prostora. Čemu to nam doista nije jasno, obzirom da je pretpostavka da u Audijevom servisu recesija nije izbacila lampe namijenjene auto-mehaničarima iz upotrebe. No neka im i taj detalj, jer godine zaljubljenosti u R8 u bilo kojem obliku ovom su verzijom skoro prešle u opsesiju.



TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
IZVOR SLIKA: CarBuzz.com i "Auto Reporter"

Podijeli s frendovima!

Ivan IGloo Gluhak
Dizajner, fotograf, tekstopisac i ovisnik o svijetu automobila od svoje treće godine života. Ponekad ljut, ponekad tvrdoglav, ali uvijek bez dlake na jeziku.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Luda vožnja u Teksasu: Auto vukao drugo vozilo unatrag – s vozačem unutra!

Piše: Niko Poznat

Predstavljen inovativni sustav za sigurnost gledatelja na automobilističkim natjecanjima

Piše: Niko Poznat

Yugo se vraća: Retro hit iz 80-ih ponovno na cestama

Piše: Niko Poznat

Oakland True Blue Six slavi svoj 100. rođendan u Otočcu

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Porsche 911 GT3 s ručnim mjenjačem ovladao Nürburgringom: 6:56.294 minute!

Piše: Niko Poznat

Hrvatski kupci trebali bi biti oprezniji s rabljenim automobilima uvezenim iz Slovenije, Poljske i Italije


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana