Audi – jedna doista odlična reklama
Da, znam…već sam i sebi pomalo dosadan s reklamama vezanim uz auto-industriju, no kada se u svijetu sivila i krivih predodžbi dogodi jedna ovako kvalitetna i smiješna, jednostavno moram prokomentirati.
Ruku na srce, Audi je proteklih mjeseci sve samo ne briljirao s reklamama za svoje automobile. Da, u sklopu njih se tu i tamo našla neka zanimljiva glazbena podloga poput one vječno skrivenih Francuza pod imenom Daft Punk i fenomenalnu stvarčicu pod nazivom „Harder, Better, Faster, Stronger“, no izuzev tu i tamo pokojeg zanimljivog detalja poput glazbene podloge, reklamni spotovi ove tvrtke kronično boluju od bezličnosti.
Iskreno, to me čini pomalo tužnim, jer se ponekad čini da reklame za Audi u novije vrijeme potpisuju beskičmenjaci koji se boje svijetu ponuditi nešto novo i zanimljivo, a to se nekako kosi sa svim onim što je Audi u nekim prošlim vremenima značio u svijetu automobila.
Naime, ako se samo prisjetim zlatnih vremena „Grupe B“ u sklopu koje je Audi Quattro suvereno vladao i svojim revolucionarnim pogonom na sva četiri kotača pokrenuo jedno sasvim novo poglavlje u Rally-natjecanjima diljem svijeta, cijela priča oko današnjih reklama i kastriranog pristupa istima zapravo me pomalo tjera na povraćanje.
Iako su modeli koje Audi iz godine u godinu prezentira po sajmovima i salonima zapravo sve više i više preslike većih modela i njihovih umanjenih kopija, Audi je i dalje jedan od najvećih „igrača“ na svjetskoj automobilskoj sceni, pa me dijelom iskreno čudi kako to da se takav jedan proizvođač automobila prepustilo bezličju koje ga iz reklame u reklamu čini sve manje posebnim.
Reklo bi se da to valjda tako treba biti i zapravo bih se i složio s time, no u tom momentu slaganja ipak bih bio u krivu, jer Audi se izgleda ipak trgnuo iz bezličnosti i svijetu predstavio jednu ultra-zabavnu reklamu koja ne podrazumijeva kompromise, već direktno tjera na smijeh.
Ne bih želio kvariti dojam, no kada sam vidio psa u reklami, nisam se mogao prestati smijati, pa stoga ni ne čudi kako sam tek iz četvrtog gledanja primijetio gospodičnu pod imenom Sarah McLachlan, koja se uz gitaru i pokušaj pjevanja nesebično ponudila pozirati pred kamerom.
Jest da dotična gospođica i nije baza reklame, no kao osoba muškog spola i hetero-orijentacije, njeno sam lijepo lice u svakom slučaju trebao primijetiti prije.
Zapravo vjerojatno i bih da se u kadru nije našla „Doberhuahua“, kako se savršeno beskompromisan pas u ovom slučaju naziva i svojom pojavom iskazuje beskompromisnost novog i produženog Audija A3.
Uglavnom, hoće li Audi A3 s „dupetom“ biti beskompromisan automobil ili ne, pokazat će vrijeme, no ako je vjerovati reklami, rekao bih da i za takvog što postoji šansa.
U svakom slučaju pogledajte reklamu – vjerujem da će vas nasmijati kao što je nasmijala i mene.
TEKST: Ivan IGloo Gluhak
FOTOGRAFIJE: YouTube.com, MotorTrend.com, SuperCars.net i Google Images
VIDEO: YouTube.com