Prije svega atraktivniji: Citroën predstavio osvježeni C5 Aircross
Popularni SUV je temeljito redizajniran, s visokotehnološkim i upečatljivim novim prednjim dijelom, novim 3D svjetlosnim potpisom straga, unaprijeđenim mogućnostima personalizacije, boljim sjedalima Citroën Advanced Comfort i brojnijim ADAS tehnologijama za asistenciju vozaču.
Citroën je 2017. godine (konačno) umirovio model D segmenta C5 koji se nudio kao limuzina i karavan, da bi godinu dana kasnije tu oznaku zalijepio na SUV C segmenta. Od dolaska C5 Aircrossa, obitelj C5 je lagano narasla; pridružio joj se neobični liftback s obilježjima crossovera C5 X.
Sada je SUV-u došlo vrijeme za redovito osvježavanje koje se radi pri sredini životnog ciklusa većine automobila, a najveća promjena je sprijeda gdje više nema podijeljenih prednjih svjetala s LED dnevnim elementima u gornjem dijelu. Nakon dizajnerskih eksperimenata sa svjetlima na više modela, ona su sada opet jednodijelna.
Budući da sve više automobila ima velike prednje LED svjetlosne trake, Citroën je ovdje ugradio dvije. A umjesto da budu neprekinute čitavom širinom, prednja maska ima dvije linije koje vode do novodizaniranog logotipa tvrtke. Dvostruki logo chevron je obojan u crni lak, s kromiranim obrubom.
Dodatne izmjene sprijeda uključuju odbojnik redizaniran kako bi se stvorila iluzija šireg vozila uz pomoć većeg i nižeg usisnika zraka. Vertikalni otvori za ventilaciju na bočnim stranama zamjenjuju dosadašnje četvrtaste ukrasne elemente i imaju funkcionalnu ulogu, pojačavajući protok zraka za bolju aerodinamiku.
Vizualne promjene su manje vidljive straga, gdje su svjetla iste veličine kao i do sada, međutim nova dolaze s malo drugačijim kućištima radi bolje aerodinamike, kao i svježom LED grafikom iza crno zatamnjenog stakla. Promjene izvana zaokružuju novi 18-inčni kotači i sjajni crni poklopci bočnih retrovizora spojeni s mat crnim krovnim nosačima.
Popis izmjena proteže se i na unutrašnjost gdje je središnja konzola redizajnirana kako bi se smjestio samostojeći zaslon za infotainment. Novi 10-inčni dodirni zaslon više nije okružen otvorima za zrak, jer su oni zbog repozicioniranja zaslona pomaknuti niže.
Ergonomija je poboljšana i izravnim pristupom funkcijama kontrole klime koje su, srećom, još uvijek odvojene pa ne treba “čačkati” po ekranu, dok je zdepasta ručica mjenjača zamijenjena malim prekidačem. S faceliftom, C5 Aircross dobiva novi birač načina vožnje za izbor između hibridnog, električnog i sportskog, zajedno s drugim USB priključkom i dodatnim pretincem za pohranu.
Nudi se i široki raspon najnovijih tehnologija za poboljšanje udobnosti i sigurnosti putnika, s ukupno 19 sustava pomoći vozaču, uključujući Highway Driver Assist, koji je zapravo sustav autonomne vožnje razine 2.
Važnu novost predstavljaju grijana i masirajuća prednja sjedala Citroën Advanced Comfort koja su već prisutna u novom C4, a uskoro će se naći i u novom modelu C5 X. Sastoji se od pjene visoke gustoće u jezgri, s dodatnih 15 milimetara pjene za još bolju udobnost. Dostupne su presvlake od alcantare, kao i one od perforirane kože.
Udobnost je dodatno naglašena ovjesom s progresivnim hidrauličnim graničnicima. Motorizacija je ostala jednaka, a u novom modelu naglasak je stavljen na priključni hibrid koji u potpuno električnom načinu rada može prijeći 55 kilometara.