Honda se hvali s još revolucionarnih detalja na NSX-u
Honda NSX uskoro dolazi u Europu, a da iščekivanje bude još bolje, Honda nas je zaintrigirala zanimljivim detaljima vezanim za njihov hibridni pogonski sustav.
Japanci su sinonim za naprednu tehnologiju pa se Honda nimalo ne šali kad je odlučila ponovno zablistati u segmentu superautomobila. Donosi takve tehnološke inovacije da bi se igrači iz carstva “hyperautomobila” mogli ozbiljno upitati. Njihov napredni hibridni pogonski sustav kombinira rad tri elektro-motora i jedinstvenog twin-turbo 3,5 litrenog V6 motora. Sve to sa žilom kucavicom – mjenjačem s dvostrukom spojkom i 9 stupnjeva prijenosa koji savršeno prenosi 573 konjske snage. Glavni inženjer i vođa globalnog razvoja novog NSX-a, Ted Klau,tvrdi sljedeće: “Naši inženjeri istražuju nove tehnologije kako bi stvorili automobil koji definira performanse superautomobila, pružajući živopisno i nezaboravno iskustvo koje stavlja vozača u središte svega. NSX zapravo utjelovljuje novo sportsko iskustvo u vožnji u kombinaciji s performansama za poželjeti koje nude nevjerojatna ubrzanja, unoseći čvrsto povjerenje u samu dinamiku vožnje.”
Na prednju osovinu su montirana dva električna motora koja NSX čine superautomobilom s pogonom na sva četiri kotača koji postiže 307 km/h. Hondini stručnjaci su napravili pogonski sustav, naziva “Sport Hybrid SH-AWD”, koji brzinom svjetlosti odgovara na vozačeve naredbe. Stražnji električni motor je stavljen direktno na radilicu benzinskog motora zbog bržeg odgovora na gas, a također onemogućuje turbo rupu koju popunjava potrebnim okretnim momentom. Prednji kotači se pojedinačno kontroliraju vektorskim sustavom stvarnog okretnog momenta omogućavajući još bolje prianjanje i performanse. Sve to obuhvaćaju četiri režima vožnje: Tihi, Sportski, Sport+ te za stazu. Odabirom jednog od režima, sustav podešava parametre kočnica, gasa, upravljanja, amortizera, usisa zraka, ispušnog sustava te postavke “Sport Hybrid SH-AWD” pogonske jedinice. Sva ova silna tehnologija je zapakirana odličnom šasijom. Honda se hvali tijelom NSX-a kao jednim od najboljih po pitanju strukturalne čvrstoće, tvrdeći da nude dvostruko bolju krutost šasije od najbližeg konkurenta u klasi, bilo da je u pitanju dinamička i statička torzijska krutost. McLaren 570S, Audi R8 ili Porsche 911 Turbo su sigurno igrači na koje Honda cilja. Novi igra prijestolja upravo započinje.