Najsnažniji Aston Martin Vantage: 700 KS za 333 bogata sretnika
Nakon DBX 707, Aston Martin predstavlja još jedan moćan stroj uvođenjem najsnažnijeg Vantagea opreljenog ICE motorom, Vantagea V12. Njegov 5,2-litreni twin-turbo poboljšava omjer snage i težine automobila za više od 20 posto u usporedbi s modelom s V8 motorom.

Uz proizvodnju V12 Vantagea koja je strogo ograničena na 333 primjerka, ovo posljednje izdanje slavi kraj jedne epske ere ovog proizvođača. On je vrhunski izraz ekstremnih performansi i uzbuđenja usmjerenog na vozača, ovaj stroj kombinira nevjerojatnu brzinu i vrhunsko upravljanje sa spektakularnim izgledom i zavidnom ekskluzivnošću. Iznimno primamljiva ponuda, pa su svi već rasprodani.
Razvijajući 700 KS pri 6500 o/min i 753 Nm momenta od samo 1800 do 6000 o/min, 5,2-litreni V12 s kutom od 60 stupnjeva nudi opojnu kombinaciju veličanstvene mišićavosti s vrhunskom snagom. Uz najveću brzinu od 322 km/h, V12 Vantage dostiže “stotku” za samo 3,5 sekunde. Sve to uz posebno kalibriranu zvučnu kulisu.

Snaga se prenosi preko ZF 8-stupanjskog automatskog mjenjača i mehaničkog diferencijala s ograničenim proklizavanjem (LSD) postavljenog na stražnjem dijelu. Dobio je i posebnu kalibraciju mjenjača kako bi poboljšao brzinu prijenosa i interakciju s vozačem, uz iskustvo preuzeto iz modela V12 Speedster i Vantage F1® Edition.
Zahvaljujući opsežnoj upotrebi materijala koji štede težinu na cijelom automobilu, ovaj Vantage ima omjer snage i težine od 390 KS po toni; povećanje od više od 20% u odnosu na Vantage s V8 pogonom. Mjere skidanja kilograma uključuju karbonski prednji branik, haubu, prednje branike, pa i bočne pragove. Straga, poklopac prtljažnika i branik također su izrađeni od karbonskih vlakana.

Standardne karbonsko-keramičke kočnice sprijeda su s diskovima od 410 mm i čeljustima sa šest klipova, dok su straga diskovi od 360 mm upareni s čeljustima s četiri klipa. CCB kočnice smanjuju težinu za 23 kg u usporedbi s konvencionalnom čeličnom postavom. Proizvođač sa sjedištem u Gaydonu kaže da mogu bez gubljenja snage kočenja izdržati temperature do 800 stupnjeva Celzija.
Omotane u pneumatike Michelin Pilot 4S, 21-inčni aluminijski naplatci ne samo da izgledaju sjajno, već i smanjuju masu za dodatnih 8 kg. Standardno, guma na prednjoj osovini su dimenzije 275/35 R21, odnosno 315/30 R21 na stražnjoj osovini. Ovjes je adaptivni, u odnosu na standardni Vantage prednje opruge su za 50 posto tvrđe, dok su one straga “pojačane” za 40 posto. Prve isporuke kreću krajem godine.










