Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • EV-Zona
  • Oglasnik
Piše Mato Pavličević 19.03.2022

Najsnažniji Aston Martin Vantage: 700 KS za 333 bogata sretnika

Nakon DBX 707, Aston Martin predstavlja još jedan moćan stroj uvođenjem najsnažnijeg Vantagea opreljenog ICE motorom, Vantagea V12. Njegov 5,2-litreni  twin-turbo poboljšava omjer snage i težine automobila za više od 20 posto u usporedbi s modelom s V8 motorom.

Uz proizvodnju V12 Vantagea koja je strogo ograničena na 333 primjerka, ovo posljednje izdanje slavi kraj jedne epske ere ovog proizvođača. On je vrhunski izraz ekstremnih performansi i uzbuđenja usmjerenog na vozača, ovaj stroj kombinira nevjerojatnu brzinu i vrhunsko upravljanje sa spektakularnim izgledom i zavidnom ekskluzivnošću. Iznimno primamljiva ponuda, pa su svi već rasprodani.

Razvijajući 700 KS pri 6500 o/min i 753 Nm momenta od samo 1800 do 6000 o/min, 5,2-litreni V12 s kutom od 60 stupnjeva nudi opojnu kombinaciju veličanstvene mišićavosti s vrhunskom snagom. Uz najveću brzinu od 322 km/h, V12 Vantage dostiže “stotku” za samo 3,5 sekunde. Sve to uz posebno kalibriranu zvučnu kulisu.

Snaga se prenosi preko ZF 8-stupanjskog automatskog mjenjača i mehaničkog diferencijala s ograničenim proklizavanjem (LSD) postavljenog na stražnjem dijelu. Dobio je i posebnu kalibraciju mjenjača kako bi poboljšao brzinu prijenosa i interakciju s vozačem, uz iskustvo preuzeto iz modela V12 Speedster i Vantage F1® Edition.

Zahvaljujući opsežnoj upotrebi materijala koji štede težinu na cijelom automobilu, ovaj Vantage ima omjer snage i težine od 390 KS po toni; povećanje od više od 20% u odnosu na Vantage s V8 pogonom. Mjere skidanja kilograma uključuju karbonski prednji branik, haubu, prednje branike, pa i bočne pragove. Straga, poklopac prtljažnika i branik također su izrađeni od karbonskih vlakana.

Standardne karbonsko-keramičke kočnice sprijeda su s diskovima od 410 mm i čeljustima sa šest klipova, dok su straga diskovi od 360 mm upareni s čeljustima s četiri klipa. CCB kočnice smanjuju težinu za 23 kg u usporedbi s konvencionalnom čeličnom postavom. Proizvođač sa sjedištem u Gaydonu kaže da mogu bez gubljenja snage kočenja izdržati temperature do 800 stupnjeva Celzija.

Omotane u pneumatike Michelin Pilot 4S, 21-inčni aluminijski naplatci ne samo da izgledaju sjajno, već i smanjuju masu za dodatnih 8 kg. Standardno, guma na prednjoj osovini su dimenzije 275/35 R21, odnosno 315/30 R21 na stražnjoj osovini. Ovjes je adaptivni, u odnosu na standardni Vantage prednje opruge su za 50 posto tvrđe,  dok su one straga “pojačane” za 40 posto. Prve isporuke kreću krajem godine.

Podijeli s frendovima!

Mato Pavličević
Nesuđeni dizajner automobila skrasio se u autonovinarstvu koje je, tvrdi, posao koji je htio raditi otkad je kao klinac pročitao prvi tekst Martina Česenja. I to nije sve, bakin kristal i porculan po vitrinama ustupio je mjesto njegovoj kolekciji od oko 1100 modela automobila, kamiona, autobusa...
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

Piše: Niko Poznat

Kako pripremiti automobil za zimu?

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

Restomodovi – Ili ih volite ili ne!

Piše: Niko Poznat

Porsche predstavlja prvi potpuno električni Macan GTS – A znamo i cijenu.

Piše: Niko Poznat

TOP 10 automobila koje je internet uništio memovima

Piše: Niko Poznat

10 auto brendova za koje današnji klinci nisu ni čuli

Piše: Ivan IGloo Gluhak

TOP 10: glupavi detalji s današnjih automobila

Piše: Niko Poznat

Dan bez automobila: Zagreb nudi besplatan javni prijevoz


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana