Red Bull se probudio?
Je li moguće da se Red Bull probudio i pokrenuo, te da bi ove godine stvarno mogao napasti Mercedes?
Na prvom je predsezonskom testiranju Red Bull malo pokazao zube i pokazao kao pobjednik na testiranjima u Bahrainu. Max je pokazao svom timskom kolegi da je brži. Naravno, kako ima i duži staž u samom Red Bullu, a i u Formuli 1, to nikoga ne treba čuditi.
Nadajmo se samo da Mercedes opet ne glumi i time sakriva puni potencijal, jer je s obzirom na rezultate samog testiranja jako teško za povjerovati da su pokazali sve od sebe.
Mercedes se, kao što sam u uvodu spomenuo baš i nije iskazao. Ali vrijedi spomenut kako su se slične situacije događale i prijašnjih godina kada se Ferrari busao u prsa kao neki nabildani frajer, a na kraju ispao “ćorak”.
Ok, prošla sezona se za njih pokazala jako lošom, ali u pozadini je bilo puno priča. Pričalo se sve i svašta – o dogovorima s FIA-om zbog kojih ne bi stigla kazna, pa sve do toga da je kompletna momčad od vrha pa do dna jednostavno nespretna i da nemaju pojma što rade.
Ovo prvenstveno ide onih ljudi koji razrađuju strategiju i samo vodstvo, da ne navodim imena.
Uglavnom, ostaje za vidjeti ima li Ferrari ove godine ono nešto za staviti soli na spojler Mercedesu.
AlphaTauri na čelu s mladim Yukijem Tsunodom pokazao se kao odličan na predsezonskom testu.
Ok, ‘ajmo biti realni pa reći da je mladi Japanac ipak vozio na onoj najmekšoj komponenti guma, te valjda na benzinskim parama. Ali opet kao dečko koji je jučer po prvi puta sjeo u bolid Formule 1, možemo reći da nije loše.
Uspjeli su odvoziti i solidan broj krugova, odnosno njih 422. Isto kao i Alfa Romeo.
Aston Martin je imao velikih problema s Mercedesovim mjenjačem. Onda su uslijedili problemi s elektronikom, pa s Turbo-punjačem, pa… Hm…
Uglavnom, nisu se baš puno vozili.
Dapače stvarno je poprište bitke za Aston ispao boks. I tako je bilo većinu vremena tijekom ovih predsezonskih testiranja.
Vettel se također nije baš pokazao, ali iskreno nije baš ni imao s čime. Iako je pokazao loše rezultate na testiranju, ovaj tim još uvijek ne bi trebalo otpisati do kraja. Jer nekako vjerujem da će ta ekipa još itekako pokazati zube.
McLaren je ispod radara u sivoj zoni napravio inovativni difuzor unutar dopuštenih granica. I tek ćemo na utrkama vidjeti kakav je i hoće li kao komponenta bolidu na bilo koji način pomoći.
Testiranja su prošla dobro, ali dok druge momčadi isplivaju iznad površine i ne pokažu svoj puni potencijal, oko takvih detalja ionako možemo samo nagađati.
Haas se ove godine odlučio na pomalo čudnu strategiju. Onu koja će im se možda debelo isplatiti 2022. godine, kada očekujemo drastičnu promjenu u Formuli 1. Realno gledano, zapravo i nema nekih napredaka po pitanju samog bolida i njegovog motora. Ali zato stoje vrlo stabilno na zemlji.
Bilo je tu i početnih problema, ali su na kraju odvozili nekih 400 krugova, pa je za pretpostaviti kako potencijala ipak ima. A uza sve to u svojim redovima imaju i dvojicu početnika. Zato je za pretpostaviti kako je njima sezona 2021. bitna za skupljanje kilometara i iskustva, odnosno da se Schumacher i Mazepin treniraju i uče.
Ako ćemo biti realni, ovo je testiranje prvenstveno trebalo pokazati jesu li bolidi izdržljivi na maltretiranje od strane njihovih pilota. Jer tijekom posljednjih par godina to baš i nije bio slučaj.
No ovaj puta gotovo uopće da i nije bilo kvarova. Pogotovo ako se malo vratimo u povijest i pogledamo istu sliku, odnosno bolide i njihove motore prije desetak i više godina.
U svakom slučaju ćemo uskoro vidjeti tko je i što sve napravio u smislu konkurentnosti.
Pa ajmo sačekati službeni početak sezone…