Najčitaniji auto portal u hrvatskoj - 300.000 čitatelja mjesečno

POWERED BY 1KLIK.HR

U 53 godine star Lamborghini uloženo 2000 sati rada!

Kada se u nešto uloži 2000 sati rada, vrlo nam je teško vjerovati da postoji šansa za izostankom rezultata. Kada Lamborghini uzme to vrijeme kako bi restaurirao jedan od primjeraka prvog modela koji je ikada lansirao na tržište, ono što nastane može se opisati samo kao pornografija.

Lamborghini 350 GT
Lamborghini 350 GT

Prije nego što je postojao Countach i prije nego što je postojala Miura, postojao je 350 GT – Lamborghinijev prvi serijski automobil. Automobil koji će se pamtiti kao jedinstven bez obzira na bilo koji Lamborghinijev sljedeći potez, budući da ne predstavlja samo genezu ove fantastične talijanske marke, odnosno njezin ulazak u svijet proizvodnje automobila, već stoji kao izvanredan simbol jedne ljudske osobine zvane inat. Vjerovali ili ne, „e, sad ću ja tebi pokazati” ponekad iznjedri pozitivne rezultate i da nije bilo te rečenice u glavi Ferruccija Lamborghinija u trenutku kada je napuštao ured Enza Ferrarija, nakon što ga je isti prozvao da nema pojma o automobilima i da se radije vrati svojim traktorima, dan-danas bi njegovo ime isključivo vezali uz agrikulturu. Samim time 350 GT zauvijek će ostati jedan od iznimno bitnih automobila u povijesti auto-industrije, iako moramo priznati da ga je ekscentrična priroda Lamborghinijevih kasnijih modela nažalost u određenoj mjeri zasjenila.

Lamborghini 350 GT
Lamborghini 350 GT

Srećom, proizvođač baziran u Sant’Agati s radošću se prisjeća svojeg prvog nastupa u automobilskoj industriji, pa je povodom održavanja pariške Retromobile Show izložbe ranije ove godine jedan primjerak 350 GT-a odlučio vratiti u njegovo prvotno stanje. Riječ je o jednom od prvih petnaest primjeraka koji su napustili tvornicu davne 1964. godine, no ako bismo sudili prema njegovom trenutnom izgledu, došli bismo do zaključka da je to moglo biti i jučer. Posao restauracije povjeren je Lamborghinijevom vlastitom odjelu Polo Storico, koji je uložio masivne napore (u prijevodu 1150 radnih sati za karoseriju i interijer, te dodatnih 780 sati za provjeru mehaničkih i električnih komponenti) kako bi automobil zasjao na navedenoj izložbi i podsjetio nas gdje je sve počelo za ovu respektabilnu tvornicu koja proizvodi neke od najpoželjnijih superautomobila današnjice.

Lamborghini 350 GT
Lamborghini 350 GT

Fotografije govore puno više od bilo kojeg komadića teksta, no još jednom treba naglasiti koliko je temeljito odrađen ovaj posao i koliko je pažnje posvećeno tome da se što veći broj dijelova sačuva i prenese iz originalnog automobila, kao što je to slučaj s papučicama, drvenim upravljačem, kotačima i radio-uređajem. Crni kožni interijer obnovljen je postupcima iz 1960-ih godina, a Lamborghini je ovom 350 GT-u podario i novi sloj boje za eksterijer, ponovno se služeći tehnikama i formulom iz tog razdoblja.

Lamborghini 350 GT
Lamborghini 350 GT
Lamborghini 350 GT
Lamborghini 350 GT
Lamborghini 350 GT
Lamborghini 350 GT
Lamborghini 350 GT
Lamborghini 350 GT