Top 8: Porsche 911 u izvedbama s najmanje proizvedenih primjeraka
Koliko god mu neki zamjerali ponavljanje jednog te istog oblika iz generacije u generaciju, Porsche 911 u svom je životnom vijeku dolazio i još uvijek dolazi u toliko različitih paketa da se naizgled jednake osnovne crte mogu zanemariti.
Ovo su neki od najrjeđih 911-ica izašlih iz Porscheove tvornice u Zuffenhausenu.
8. Porsche 964 Turbo S
Proizvedenih primjeraka: 81
1992. godine Porsche je predstavio 964 Turbo S, koji je sa snagom od 376 KS i 180 kilograma manjom masom u usporedbi sa standardnim Turbom s motorom obujma 3,3 litre istog momenta postao najbrža 911-ica ikada proizvedena i jedan od najbržih automobila uopće na tržištu.
7. Porsche 964 RS 3.8
Proizvedenih primjeraka: 55
Jedna od najviše usredotočenih 911-ica, verzija 964 RS 3.8 nastala je kao evolucija RS-a 3.6 i dolazila je sa širokom karoserijom, Speedline kotačima i motorom koji je u RSR trkaćoj verziji pomogao Jürgenu Barthu da se odveze do pobjedničkog postolja u GT klasi na Le Mansu 1993. godine.
6. Porsche 930 LE
Proizvedenih primjeraka: 50
Kako bi obilježili ono što se tada smatralo krajem 911-ica s turbo motorom (o, kako su bili u krivu) prije dolaska novog modela generacijske oznake 964, Porsche je pedeset primjeraka 930 odradio u takozvanoj LE (Limited Edition) izvedbi i po paprenoj cijeni ponudio ga hardcore entuzijastima.
5. Porsche 911 GT1 Strassenversion
Proizvedenih primjeraka: 25
Trkaći GT1 sa središnje smještenim motorom zapravo jako malo toga povezuje sa serijskom 911-icom, a 25 cestovnih primjeraka moralo je biti proizvedeno kako bi se homologirala trkaća verzija, rival McLarenu F1, koja je Porscheu osigurala drugo mjesto na Le Mansu 1996. godine.
4. Porsche 911R
Proizvedenih primjeraka: 20 (24 s prototipovima)
Porsche 911R mogli bismo okarakterizirati kao Porscheov propali pokušaj homologacije 911S-a, budući da je zbog 50 KS više i 160 kilograma manje FIA zahtjev odbila, pa je automobil s karoserijom od stakloplastike bio primoran natjecati se u klasi prototipova ili pak na reliju.
3. Porsche 964 Carrera 4 Lightweight
Proizvedenih primjeraka: 22
Izrađen uz korištenje dijelova ostalih od 953 Paris-Dakar projekta, 964 Carrera 4 Leichtbau zamišljen je kao ekstremno lagana verzija 911-ice. Masa je zaustavljena na 1050 kilograma, a proizvodnja na 22 primjerka, budući da veći broj nije imao financijskog smisla za njemačku tvrtku.
2. Porsche 911 SC RS
Proizvedenih primjeraka: 20
Ovaj homologacijski model, ovoga puta za FIA-inu grupu B, dobio je aluminijske dijelove karoserije, branike od kevlara i tanko staklo kako bi se što više uštedjelo na masi. Uz 290 KS svojedobno je bio najbrži serijski Porsche ikada, a ubrzanje do stotke trajalo je 4,9 sekundi.
1. Porsche 911 2.7 Turbo
Proizvedenih primjeraka: 1
Premda se prvom 911-icom Turbo generalno smatra model iz 1974. godine opremljen 3,0-litrenim motorom, s prednabijanjem se krenulo dvije godine ranije u prototipu Turba s 2,7-litrenim motorom i uskom karoserijom. Automobil je vozila Louise Piëch, kći Ferdinanda Porschea i Ferryjeva sestra.