TOP 10 automobila koje je internet uništio memovima
BMW M4 (F82 / G82)
Nekad simbol čiste vozačke preciznosti, danas predmet sprdnje. Novi modeli s „dabrovskim zubima“ postali su meme-materijal na razini globalne internetske šale. Svaka rasprava o BMW-u na mreži završi istim slikama – ogroman nos, ogromni ego, i rečenica: “Bring My Wallet.” Internet ga je pretvorio iz sportskog mita u vizualni karikaturalni primjer dizajnerskog ludila.

Toyota Supra A90
Povratak legende uništen memeovima o “BMW Z4 u drugom tijelu”. Iako je tehnički superiorna, zajednica ju nikad nije prihvatila kao “pravu” Supru. Postala je simbol razočaranja — automobil koji izgleda kao heroj iz 90-ih, ali “priča na njemačkom”.

Tesla Cybertruck
Kad je najavljen, izgledao je kao budućnost. Kad je stigao, postao je punchline. Memovi o pogrešnim panelima, hrđavom nehrđajućem čeliku, raspadajućim vratima i vozačima koji “žive u beti” – učinili su ga apsurdnim. Internet ga je sahranio prije nego što je stigao na ceste.

Mitsubishi Eclipse Cross
Iskorištavanje kultnog imena za crossover bio je čin svetogrđa. Internet je reagirao s gnjevom i humorom. Memovi uspoređuju originalni Eclipse iz “Fast & Furious” ere i ovu SUV karikaturu – “od street race-a do Lidl parkinga”.

Ford Mustang Mach-E
Električni SUV koji nosi sveto ime muscle cara. Internet ga je razapeo. Memovi o “Mustangu bez V8” i “ženskoj verziji Mustanga” kruže već godinama. Postao je primjer kako brend može vlastitim potezom uništiti simbol.

Pontiac Aztek
Preživio ga je samo Walter White. Internet ga je proglasio “najružnijim automobilom svih vremena”. Kad god netko spomene Aztek, ne misli se na tehničke karakteristike, nego na lice Bryana Cranstona kako izlazi iz najčudnijeg dizajna s početka 2000.

Honda Civic (8. generacija i dalje)
Civic je odavno žrtva interneta. Meme “Type R sticker +10 KS” definira čitavu generaciju tuning amatera. Postao je simbol pretjerivanja: preglasni ispuh, spojler od PVC-a i vozač koji misli da je na drag utrci dok ide po kruh.

Lamborghini Urus
Super-SUV koji je izgubio dušu. Internet ga je izjednačio s Audi Q8 uz 100.000 € doplate za logo. Meme “mom’s Lamborghini” opisuje tipičnog vozača — influencer s leasingom i prevelikom vjerom u statusne simbole.

Dodge Challenger Hellcat
700+ KS, ali postao predmet ruganja jer rijetko koji preživi do kraja semafora. Internet je pun videa “Hellcat owner crashes leaving car meet”. Postao je simbol američke gluposti — sirova snaga bez kontrole.

BMW X6
Kralj bahatosti. Internet ga koristi kao sinonim za “čovjeka koji parkira dijagonalno na dva mjesta”. Luksuzna školjka za ego tripere. Svaki meme o “vozačima koji misle da posjeduju cestu” – ima X6 u glavnoj ulozi.











