Smart ima najbolju reklamu svih vremena
Šteta što su modeli ove marke i dalje samo pomagala za one kojima proces parkiranja automobila predstavlja nepoznanicu.
Ako kojim slučajem tijekom posljednjih godina pratite naš mali internetski kutak posvećen svijetu automobila, onda zasigurno znate da u našem svemiru tvrtka Smart ne proizvodi automobile kakve bi čak ni nakon lobotomije i preboljenog sifilisa htjeli imati i voziti.
Dapače, svako toliko se na tržištu i u medijima pojavi neko novo naklapanje vezano uz ova mini-pomagala za vozače amputiranog interesa prema procesu vožnje, pa se tako svako toliko događaju i neke naše reakcije na dotična naklapanja, iz kojih pak jasno vidljivo da o Smartovim modelima nemamo nikakvo mišljenje.
E sad…da neki ne bi krivo shvatili, nemamo ama baš ništa protiv Smartovih modela, niti sve to naše (tj. pretežno moje) negodovanje oko modela ForTwo i ForFour nije „montirano“, tj. nema nikakve veze s plaćanjem oglasa, PR-tekstova ili pak nečeg sasvim trećeg. Riječ je jednostavno o našoj (tj. mojoj) tvrdoglavosti u sklopu koje odbijamo prihvatiti nešto kratko i visoko, neudobno i neugledno, te s motorom zapremine prosječne boce nekog od piva u obližnjem dućanu i to sve zajedno nazvati automobilom – tim više što je zbog cijene i imidža npr. Smart ForTwo prije moguće opisati kao marketinški trik i pretenciozan mali auto koji osim smetanja na parkingu (s obzirom na često parkiranje od strane vlasnika ovih malih cestovnih potrkala koje se kosi sa zakonima prometa i zdrave logike) nema drugu ulogu na svijetu.
Naravno da mnogi ne misle tako, no ti su već odavno platili preveliku cijenu vlasništva, pa svojim negodovanjem zapravo samo pokušavaju opravdati uložen novac i ispasti pobjednicima.
Eh da…
Uglavnom, kako se Smart u smislu približavanja svojih modela što je većem mogućem krugu ljudi već godinama služi svim mogućim i nemogućim marketinškim i prodajnim trikovima, nimalo ne čude raznorazne reklame u sklopu kojih se modeli ove marke kroz kratke reklamne blokove pokušavaju približiti kupcima.
Neke od tih reklama su „vrištale“ bojama i kadrovima, dok su neke druge pak apelirale na pamet i razboritost potencijalnih kupaca. No sve su manje-više bile dosadne, jer televizija ipak ima neka svoja pravila kojih se svaki proizvođač kroz reklamu mora držati. Uglavnom, stoga nimalo ne čudi kako današnji TV-program u smislu reklamnih blokova zapravo ide na živce svim gledateljima s kvocijentom inteligencije većim od današnje temperature zraka, jer današnje reklame većinom nemaju što prikazati ili to jednostavno rade na krivi način.
Smart je kroz reklamiranje nove generacije svojih malih parkirnih pomagala pribjegao iz nekoliko kuteva, tj. kroz nekolicinu slogana koji su aludirali na „pametan odabir“, a zatim se priča preselila u tiskovine, gdje je Smart po prvi puta bio reklamiran kroz blaži sudar.
Zatim je cijela priča otišla na televiziju, no u tom dijelu priče ne mogu baš izraziti pretjeranu količinu fascinacije. Reklame su bile sasvim u redu, no nikako ne posebno vrijedne isticanja…sve do momenta kada se Smart posvetio kampanjama na bespućima Interneta…
Naime, nakon odlične inicijative koju je na Twitteru u obliku ASCII-vožnje virtualnim svijetom provela argentinska podružnica Smarta, reklamiranje na društvenim mrežama krenulo je u punom jeku.
Tome u prilog ide nekolicina reklama koje su se tijekom posljednjih mjeseci pojavile na Facebooku i popularnom medijskom servisu YouTube.
No ovo što ćete vidjeti u privitku ovom tekstu jednostavno je sociološki neprihvatljivo i samim time smo uživali u svakoj sekundi reklame, te se od srca nasmijali na hrpu simpatičnih klinaca i jednu genijalnu ideju.
E sad…kako ne bih kvario dojam reklame, u ovom momentu ću radije prestati pisati i prepustiti vas onome čemu sam se nedavno cerekao skoro cijeli dan. Samo stišajte zvučnike ako ne želite da vam ukućani prigovaraju zbog psovki i njihovog utjecaja na mlađe generacije koje se oko vas nalaze.
Bilo kako bilo, uživajte.