Nekoliko ideja za sve koji vole dijamante…
… jer dijamanti ipak jesu vječni.
Imate pretjerano puno novaca na računu ili pak u madracu i u nekoliko pari čarapa skrivate svoje bogatstvo od znatiželjnih ljudi iz porezne? Pri tome podržavate ratove tijekom kojih se određena sorta ljudi bavi ekskavacijom i (pre)prodajom dijamanata? Odlično! Onda imamo dva odlična načina da potrošite svoje novce i svijetu pokažete „ima se, može se“ filozofiju u praksi.
Naime, prva ideja vezana je uz postojeće vlasnike Mercedesa i sve one koji se takvima osjećaju, no za razliku od raznoraznih tuning i styling paketa za modele te marke, ovdje se radi o posebno izrađenim ključevima koji faktorom luksuza u svakoj prilici i na svakom mjestu (ili bolje rečeno u svakom narodnjačkom klubu) privlače poglede i mame uzdahe oba spola.
Dotične unikatne ključeve prema željama svojih klijenata proizvodi draguljarnica „Selected Jewels“ iz Abu Dhabija i time (kako kaže brošura) stvara „inovativno remek-djelo koje iz jednog svakodnevnog proizvoda stvara luksuzni objekt“.
Ajme majko…
Gledano u detalje, radi se o postojećim ključevima nekog od modela tvrtke Mercedes-Benz koji u rukama ekipe iz gore spomenute draguljarnice prerastaju u „umjetnička djela“ koja su sastavljena od plemenitih metala, dragog kamenja i(li) specijalnih gravura – sve prema željama klijenata.
Opcija ima mali milijun, pa je od metala moguće odabrati platinu, zlato i srebro u nekoliko varijacija na temu, te dragulje od kojih su najviše istaknuti dijamanti od 3,14 karata.
Sve se to presvlači i montira ručno, te uz gravuru po želji ispada unikatno, pa uopće nema razloga sumnjati da će ovakvi ključevi biti pravi hit za sve one koji svoj „ukus“ demonstriraju kroz skupocjene gluposti koje zapravo nikome ne trebaju – posebice ako se radi o bogatašima s ruskog ili UAE-tržišta, tj. o ljudima koji ionako ne znaju što bi radili s novcima, a ukus im nije jača strana.
Uglavnom, ako takva informacija ikog normalnog uopće može interesirati, početna cijena ovako dorađenog ključa za vaš Mercedes kreće od 46,000 dolara, te seže do bilo koje cifre koju uopće možete zamisliti, što zapravo ima smisla, jer neukus ovakvih ključeva, poput potencijalnih vlasnika istih ionako već nema granica, pa nema potrebe da se na to stavlja najviša moguća cijena.
S druge strane planete, odnosno u Velikoj Britaniji nedavno se pojavila jedna zanimljiva opcija za sve vlasnike Fordovih modela, koji (za sve one koji su do jučer živjeli u četrnaestom stoljeću (ili u Vatikanu) i koji nikad nisu čuli za pojam „automobil“) već godinama slove za najekskluzivnije automobile na svijetu.
Ideju je koncipirala i u djelo provela tvrtka Jennings Ford Direct, koja se inače bavi online-prodajom Fordovih modela, te (očito) ušmrkavanjem ovećih količina nekih teških opojnih droga. Mislim, za početak bilo koji Fordov mode proglasiti „ekskluzivnim“ ili „luksuznim“ izvan granica klase automobila u kojoj se dotični nalazi nekako i nema pretjeranog smisla, jer Ford ne proizvodi takve automobile, niti je to ikad bila namjera te tvrtke.
Dapače, Ford proizvodi automobile za mase i unutar takve ideologije pristupa tržištu funkcionira odlično, te iz godine u godinu popunjava gamu modela sve interesantnijim modelima. No Ford nije u istom segmentu tržišta u kojem se npr. nalazi Rolls-Royce ili Maybach, pa prema tome doista ne razumijem koji je vrag bio ovim ludim Britancima, kada su odlučili Ford S-Max uzduž i poprijeko karoserije presvući u dijamante.
Dotični je Ford S-Max u ovim momentima apsolutni unikat, koji prema riječima vlasnika tvrtke košta oko 1,5 milijuna dolara, te je samom svojom pojavom „najekskluzivniji Ford koji je ikad ponuđen na tržište“. Iskreno, to me nimalo ne čudi, jer koliko god da postoje Fordovi modeli koje svaki auto-entuzijast obožava, ipak ne postoji niti jedan Ford koji bi čak ni približno mogao ponuditi tzv. „Bling-faktor“ poput ovog S-Maxa koji vidite na fotografijama.
Doduše, moram priznati da mi i dalje nije jasno zašto bi netko za volanom S-Maxa i htio pokazati bilo kakav faktor ekskluzivnosti i luksuza, kad taj model za takve neverbalne izjave ionako nije ni namijenjen, a još mi je manje jasno kako je vlasnik ovog zastupstva uopće uspio doći na ovu savršeno idiotsku ideju. No vjerovali ili ne, sve to zajedno nije najgori dio ove priče, već se najgori dio svodi na činjenicu da je ovakvu budalizaciju moguće naručiti za bilo koji Fordov automobil – bilo da se radi o nekom aktualnom ili nekom legendarnom modelu.
Dakle u prijevodu, ukoliko recimo imate Sierru iz 1984. godine i želite joj udahnuti novi život, ili vam pak u djedovoj garaži stoji Taunus iz šezdesetih koji izuzev novog motora treba i „generalku“ limarije, a pri tom imate i dva mjeseca vremena, te oko milijun dolara viška, samo se trebate javiti napušenim (ili što li već) djelatnicima tvrtke Jennings Ford Direct i vaši su problemi riješeni.
Uglavnom, iako većina normalnih ljudi ove informacije neće čak ni shvatiti ozbiljno, vjerujte mi da ni u kom momentu nismo pretjerivali s njima, te da gore navedeni ključevi i dolje navedeni Ford S-Max stvarno postoje. Samim time se postavlja pitanje koliko je nekim ljudima zapravo dosadno i kolika je granica ljudske gluposti kad je propaganda vlastitog ega u igri.
Ako se mene pita, uzrečica „dijamanti su vječni“ apsolutno ima smisla, no isto takvo pravilo vrijedi i za ljudsku glupost, jer za nju očito nema lijeka. Žalosno je samo to što za razliku od dijamanata ljudska glupost nije ekskluzivna stvar…