Lego prestigao Ferrari u utrci za vodeću poziciju najmoćnijeg brenda u svijetu!
Kako je brend Ferrari pokleknuo na 10. mjesto i vodeću poziciju prepustio ni manje ni više danskoj tvornici igračaka Lego, možda vas neće začuditi. Lego je prema informacijama Brand Finance, postao najmoćniji brend za 2015.
Postoji dobar razlog zašto izvršni direktor Fiat-a i Chrysler-a, Sergio Marchionne želi Ferrari odvojiti od ostalih brendova; jer je vrijednost odvajanja iznimno velika.
Ponuda novih dionica svakako će generirati dovoljno financijskih sredstava za financiranje budućih proizvoda. Možda će za neke to biti sporna odluka, ali Ferrari je i dalje zadržao status najjače svjetske marke, pobijedivši brendove kao što su Coca- Cola i Apple. No sada, kako piše AutoGuide, Ferrari je izgubio svoju krunu koju je držao posljednje dvije godine.
Brand Finance sada rangira dansku tvornicu igračaka Lego kao najmoćniji svjetski brend za 2015.
Kako uopće kreće rangiranje? Brand Finance u osnovi proučava čimbenike poput marketinških investicija, kapital kao mjeru kupca, zadovoljstvo zaposlenika pa čak i utjecaj oboje, marketinga i kapitala na ukupnu uspješnost poslovanja.
Još jedan čimbenik koji je pomogao Lego-u, bio je film „Lego Movie“ koji je zaradio skoro 500 milijuna dolara u kinima diljem svijeta. Lego video igre i setovi sa filmova kao što su „Star Wars“, a također i Lego Ferrari, također su imali utjecaj.
Što se tiče samog Ferrarija, na spomenutoj listi pao je na 10. mjesto.