Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Niko Poznat 29.11.2019

Gotovo je s prevarama: Europska komisija želi nadzirati stvarnu potrošnju goriva svakog automobila!

Svi podaci bit će dostavljeni Europskoj komisiji, a testna faza će trajati od 2021. do 2026. godine!

NEDC vs. WLTP testiranje
foto: WLTP Facts

Proizvođači automobila imaju tendenciju tražiti rupe u propisima pa je, recimo, stvarna potrošnja goriva i emisija štetnih plinova (CO2, NOx…) vozila bila mnogo veća nego na službenim mjerenjima po takozvanom NEDC ciklusu. Onda su se europske vlasti dosjetile rigoroznijeg WLTP testiranja u kojem su ubrzanja sličnija uvjetima u svakodnevnom prometu, prosječna brzina je povećana na 131 km/h i cijeli proces mjerenja traje 23.5 kilometara u odnosu na 11 km NEDC ciklusa. No, proizvođači automobila prilagodili su se pa je stvarna potrošnja veća u odnosu na WLTP mjerenja za čak 23 posto, a procjena je da će 2025. godine biti veća za 31 posto.

Europska komisija rekla je – dosta! Od 2021. godine svaki novi automobil i lako gospodarsko vozilo bit će opremljeno takozvanim On-Board Fuel Consumption Meterom (OBFCM) ili uređajem koji će mjeriti stvarnu potrošnju goriva pojedinačnog automobila – na cesti! Dakle, daleko od poligona na kojima proizvođači automobila vježbaju svoje čarobnjaštvo.

Svi podaci bit će dostavljeni Europskoj komisiji (zasad još nije poznata metodologija), a testna faza će trajati od 2021. do 2026. godine. Nakon toga će uslijediti formuliranje posljednjeg sustava testiranja automobila, koji će napokon održavati stvarnu potrošnju goriva. Također, prikupljanjem podataka, vozači koji voze ekonomičnije mogli dobiti povlastice u plaćanju godišnjih nameta za automobile. Izvor: Revija HAK.

Dosta je bilo muljanja…
foto: Edgylabs

MOŽDA BI VAS MOGLO ZANIMATI I OVO:

1. Nova regulativa razveselit će sve koji brinu kolika im je potrošnja goriva!

Podijeli s frendovima!

Niko Poznat
Tajanstveni vanjski suradnik o kojem ne znamo ništa, samo nam ponekad pošalje tekst. Sumnjamo na to da mu ovo nije pravo ime. Tko se pobogu zove Niko?
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.


Najčitanije

Piše: Vanja Mirosavljević

TOP 10 automobila s najgorim proporcijama

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Eni Pavlić

Nissan Micra K10 Super Turbo – Poslastica iz Japana

Piše: Niko Poznat

Automobili s vraćenom kilometražom u Hrvatskoj mogu koštati i 21% više od svoje prave vrijednosti

Piše: Vanja Mirosavljević

Zašto postoje automobilske trube?

Piše: Niko Poznat

HUAS: Građanima treba ograničiti kupovinu motornog ulja na litru ili dvije

Piše: Mato Pavličević

Kako zimi postići što veći domet električnim automobilom?

Piše: Niko Poznat

Dani tehničke ispravnosti vozila: Besplatna provjera za sigurniju vožnju


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2023. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana