BMW (i opet) priprema M-festival
Volkswagen tradicionalno ima svoj susret, Ferrari ima svoj, pa zašto onda i BMW ne bi nastavio tradiciju započetu prije pet godina i ljubiteljima M-divizije ponudio svoju viziju okupljanja auto-entuzijasta pod okriljem slova “M”?
Tuneri, styleri, forumaši, teoretičari, kamatari, ljubitelji lakih nota i plesanja po stolovima uz folk-glazbu i svi oni koji općenito štuju marku BMW i njenu M-diviziju, a pri tome imaju neki od primjeraka u vlastitoj garaži ili na parkingu ispred zgrade, zgrabite planere u ruke. Datum je 15. svibnja aktualne nam godine gospodnje, odnosno 2015., mjesto je Nürburgring, a razlog je najveći susret vlasnika modela koje potpisuje M-divizija, pod nazivom „M-Festival“.
Od petka, 15. svibnja do nedjelje 17. svibnja (što će reći cijeli vikend) na prostoru „zelenog pakla“ održavat će se peta instalacija gore spomenutog eventa koji za osnovni cilj ima okupljanje M-entuzijasta. U pravilu vrijedi spomenuti kako u našim krajevima pojam “okupljanja” najčešće znači besmisleno okidanje fotografija (za Facebook) sa susreta, te sjedenje u nekom restoranu i uz „eM ovo, eM ono priče“ i obavezno prežderavanje i ispijanje ovećih količina (alkoholnih) pića. No BMW ima drugačiju ideju, jer će se posjetiteljima susreta omogućiti vozikanje po Nordschleifeu u vlastitim ili pak testnim (odnosno „demo“) automobilima, te svu silu prezentacija aktualnih i budućih modela i tehnologija.
Dakle bit će za svakog ponešto i u to apsolutno ne treba sumnjati.
Uostalom, u privitku ovom tekstu nalazi se video-uradak koji jako lijepo opisuje što su sve i kako radili sudionici susreta, pa savjetujem da pogledate o čemu se zapravo radi.
Vjerujem da ćete poput mene početi sliniti po stolu i podu, te možda čak doslovno uzeti telefon u ruke i početi planirati vlastito slobodno vrijeme, kao i ono od djevojke, žene, ljubavnice, priležnice ili pak ekipe s kojom ćete otići na put.
Imajte samo na umu da je ovo susret namijenjen vlasnicima automobila s oznakom M-divizije, a ne modelima na koje su vlasnici nalijepili takvu oznaku negdje na karoseriju ili kotače, pa stoga ukoliko ne pripadate toj „kremi“ BMW-entuzijasta, nemojte ni kretati na put, jer s automobilom nećete moći ući na prostor eventa.
Znam, zvuči malo idiotski, no sam event je osmišljen tako, pa treba poštovati pravila. No kako god bilo, lijepo je vidjeti da se pojedini proizvođači automobila oko ovakvih stvari trude, umjesto da s prodajom automobila krajnjem kupcu prestaje involviranost proizvođača i sva nastojanja oko očuvanja tradicije za neke nove generacije – kako automobila, tako i ljudi koji ih i dan-danas obožavaju.