Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • EV-Zona
  • Oglasnik
Piše Dean Štrlek 17.12.2014

Saznajte apsolutno sve detalje o Ken Block-ovom automobilu Hoonicorn

Pogledajte jednu od boljih revizija Chris Harrisa i perverzija koje se nalaze unutar Ken Blockovog HOONICORN RTR Mustanga iz 1965te.

845 KS u tvorničkom V8 motoru s maksimalnih 8000 rpm.
845 KS u tvorničkom V8 motoru s maksimalnih 8000 rpm.
foto: YouTube

Njegov utisak zvjerskog obujma od 6,7 litara koji pokreće Blockovu konjicu u sedmom Gymkhana serijalu divljanja po ulicama Los Angelesa, morate pogledati.

Pitate se zašto Mustang? Zašto ne!  Upravo 50-ta godišnjica Ford Mustanga opravdava ovo remek-djelo.  Posebno izdanje gdje Kenova ideja u suradnji sa Hoonigan timom, a na kraju ovjerom vrhunskog znalca Vaughn Gittin mlađeg, oslikava kako Mustang pretvoriti u pro-drifter čudovište.

Iz prve ruke saznat ćete o čemu se točno radi. Ljudi koji rade na ovom projektu, spojili su do sada nespojivo,  25% DTM, 25% TransAm, i 50% Hot Wheel, platforme sa svima poznatom natjecateljskom tradicijom.

Ako imalo poznajete automobilizam i sve čari automobilističkih utrka, onda upravo možete stvoriti sliku o kakvom se zapravo dosegu radi. Snovi postaju stvarnost ako razmišljamo o savršenom automobilu. 845 KS u tvorničkom V8 motoru sa maksimalnim brojem od 8000 okretaja u minuti.

...s boka ovaj Mustang djeluje nisko...
…s boka ovaj Mustang djeluje nisko…
foto: CarBuzz.com

Ovdje se praktički radi o Rally verziji NASCAR motora, kako zbog pogona na sva 4 kotača, tako i o šasiji te podvozju koje je prilagođeno ekstremnim uvjetima koje samo Ken može opravdati.

Kobila od 1400 kilograma leži na bolesno širokim, za ovo snimanje posebno pojačanim gumama sa slabijim prianjanjem, zbog čega u filmu možete vidjeti više dima nego na „uobičajenom“ driftanju. Još kada Pirelli stavi vaše ime na gume, možda je to i dovoljan razlog za preko 17 milijuna pregleda na youtube servisu.

...dok je stražnji kraj jednostavno širok i bolestan
…dok je stražnji kraj jednostavno širok i bolestan
foto: CarBuzz.com

Kompletna unutarnja struktura koja povezuje karoseriju sa podvozjem, ukazuje na nevjerojatnu mogućnost i snagu koja na neki način tjera sigurnost do krajnjih granica, a u istom trenu pokušava vas ubiti svakim dodirom gas papučice.

Ako se pitate što je uopće ostalo od originalnog Mustanga, odmah ćemo vam reći,  jako malo. Ako su krov i držači istog dovoljni da oslikaju onu originalnu jedinku iz ’65-te, onda upravo gledate oldtimer u svom prvotnom izdanju. Ako ste ipak svjesni zlatnog dosega tuniranja današnjice, onda možda i ne trebamo previše duljiti.

Također, potpuni preobražaj možete pogledati na njihovoj facebook stranici ili službenim stranicama ekstremnih obožavatelja jurnjave.

Prepustit ćemo vam da se uvjerite sami u pregled performansi i ostalih skrivenih postignuća koje je obavio Ken Block sa svojim timom.

Podijeli s frendovima!

Dean Štrlek
Automobilistički entuzijast, od ranih dana prati informacije iz svijeta automobilske industrije, a primarno izdvaja dizajn.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

Piše: Niko Poznat

Božićno drvce i kako ga transportirati automobilom na siguran način?

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

Top 5 savršenih božićnih poklona za svakog autoentuzijasta

Piše: Niko Poznat

Eleport otvorio najveći hub punionica za električne aute u King Cross Zagreb

Piše: Niko Poznat

Želite okititi auto kao božićno drvce? Evo zašto biste mogli požaliti

Piše: Niko Poznat

10 najluđih koncepata iz osamdesetih i devedesetih koje nitko nije htio proizvoditi

Piše: Niko Poznat

Vrijeme kada smo popravljali Yugo 45 u dvorištu je završilo

Piše: Niko Poznat

5 savjeta koje svatko može primijeniti da postane bolji vozač


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana