Novi Nissan GT-R sa središnje smještenim motorom?!
Nissan „razvlači“ proizvodnju trenutnog GT-R-a već 12 godina te se sve više govori o tome što možemo očekivati od nasljednika kad on konačno dođe.
Nissan GT-R predstavljen je krajem 2007. godine te postavio mjerila ubrzanja i vremena na stazama za svu konkurenciju i pritom je cjenovno bio znatno pristupačniji. Nasljednik tako neće imati nimalo lak zadatak u ponovnom postavljanju mjerila za klasu ako uzmemo u obzir da su superautomobili poprilično napredovali zadnjih godina. Jedna od mogućih drastičnih promjena bi bilo premještanje motora u sredinu što bi ga moglo dići natrag na sam vrh superautomobila te bi možda mogao konkurirati i hiperautomobilima.
Nissan je kao proslavu 50. godišnjice GT-R-a izbacio 50 komada limitiranog Nissana GT-R50 koji dijeli većinu pogonskog sklopa s GT-R NISMO, ali ima 720 konjskih snaga.
Na temelju modela GT-R50, Rain Prisk je prilagodio karoseriju središnjem smještaju motora kakav bi se mogao pojaviti u novom GT-R-u. Putnička kabina je tako pomaknuta naprijed, a prednji kraj je nešto niži. Krov je također nešto niži, a bočni dijelovi su promijenjeni s novim vratima i ogromnim usisima zraka. Sve je zaokruženo novim naplatcima. Nissan se nimalo ne žuri s novim GT-R-om, ali sigurno je da će biti znatno drugačiji od trenutnog. Vrlo vjerojatno će biti hibrid, a kruže i glasine da bi mogao biti pogonjen isključivo električnim motorom. Trenutno o svemu možemo samo nagađati.