Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Ivan IGloo Gluhak 17.11.2013

Audi RS6 – koliko je konja zapravo dovoljno?

Iako znam da pitanje iz naslova zvuči kao poprilično retoričko, ekipa iz MTM-a se ipak potrudila barem pokušati odgovoriti.

Audi RS6 u MTM izvedbi
Audi RS6 u MTM izvedbi
foto: MTM online

Mislim da nema pretjerano puno smisla početi opisivati službeno najbrži karavan na svijetu i govoriti o svemu onome što Audi RS6 u obliku potonjeg sa sobom donosi. Isto tako mislim da nema smisla nabrajati službene podatke oko tvorničke izvedbe ovog automobila, kada svi koji štuju ovu marku o tom modelu i ovoj ultimativnoj verziji istog sve ionako jako dobro znaju. Zapravo je sasvim dovoljno reći da u današnjem svijetu automobila ne postoji ni približno divljački i brutalan automobil u karavanskoj izvedbi koji bi ni nadaleko mogao parirati Audijevom fenomenalnom RS6, a ako pak nije, kao dodatak tome spomenuo bih i činjenicu u sklopu koje je upravo taj model proglašen „prebrzim“ od strane udruga koje se na području Velike Britanije bave sigurnošću na cestama. Dovoljno? I ja mislim da jest.

Pogled na prednji dio RS6
Pogled na prednji dio RS6
foto: MTM online

Sa svojih 560 konjskih snaga i jednostavno nenormalnom količinom senzacija koje ovaj Audi već u svom tvorničkom izdanju donosi, normalnom je čovjeku jednostavno kretenski pomicati granice onog što u smislu „divljanja“ po cestama aktualna legislatura ionako brani svim silama, no neki ipak ne misle tako. Pod „neki“, naravno podrazumijevam ekipu iz tvrtke Motoren Technik Meyer (odnosno MTM u svom skraćenom obliku), koja je odlučila već poprilično bolesnih 560 konjskih snaga u sklopu jednog obiteljskog karavana podiči na apsolutno nenormalnih 722 konja. Time je u smislu brojki priča o maksimalnom okretnom momentu stala na vrijednosti od 882 Nm, a samim time je vrijeme ubrzanja ovog preko dvije tone teškog karavana smanjeno na oko 3,3 sekunde za one koji se mogu snaći i iskoristiti 8-brzinski Tiptronicmjenjač tom brzinom. Naravno, kako to obično biva, tvrtka MTMje i u smislu ovog uratka zanemarila sve moguće i nemoguće regule i pravila po pitanju brzine, pa tako ovaj RS6 ubrzava sve do isto toliko bolesnih i vrtoglavih 360 kilometara na sat.

Na prvi pogled se ne razlikuje toliko od obične RS6
Na prvi pogled se ne razlikuje toliko od obične RS6
foto: MTM online

Izvana i iznutra ovako preinačen Audi RS6 ne odaje dojam da se radi o išta posebnijoj varijaciji na temu ovog modela u toj najjačoj verziji, no za one koji bi se mogli malo bolje zagledati u sam automobil, ogromne kočnice i 20-inčni „BiMoto“ kotači mogli bi makar donekle ispričati ponešto drugačiju priču od one tvorničke. No izgled u smislu ovog uratka tvrtke MTM zapravo i nije toliko bitan, koliko sama luda ideja od već ionako nenormalnog automobila napraviti nešto apsolutno nenormalno u pogledu brzine i ubrzanja kojima se ovaj RS6 može pohvaliti.

Posebnu pažnju obratili su na ispuh
Posebnu pažnju obratili su na ispuh
foto: MTM online

Naravno, kako to obično biva, tvrtka MTM se ne želi baš previše hvaliti svom silom inovacija zbog kojih ovaj poprilično izopačen Audi RS6 raspolaže s toliko uvjerljivim i istovremeno bolesnim brojkama, no ono što se zna jest činjenica da su se dečki iza zatvorenih vrata itekako igrali s optimizacijom centralne jedinice 4-litarskog V8 BiTurbo-motora, te sistemima usisa i ispuha. Ostatak priče se u ovom času drži pod veom tajni, no u međuvremenu sam „iskopao“ informaciju kako cijela priča od preko nekoliko konja viška vrijedi 13,572 eura. Nekome će ta cijena izgledati visokom, no kada se stvari stave u pravu perspektivu, mislim da se za taj novac danas ne može kupiti jedan automobil od 160+ konjskih snaga, tako da trpanje te snage u smislu dodavanja onimveć postojećim konjima pod „haubom“ nekako ipak ima smisla – tim više što bi s takvim automobilom tijekom vožnje čak i punicu mogli natjerati da prestane pričati.

S obzirom na broj konja, nudite zadovoljni ako uspijete dovoljno dobro vidjeti i zadnji kraj vozila.
S obzirom na broj konja, nudite zadovoljni ako uspijete dovoljno dobro vidjeti i zadnji kraj vozila.
foto: MTM online

Podijeli s frendovima!

Ivan IGloo Gluhak
Dizajner, fotograf, tekstopisac i ovisnik o svijetu automobila od svoje treće godine života. Ponekad ljut, ponekad tvrdoglav, ali uvijek bez dlake na jeziku.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

Yugo se vraća: Retro hit iz 80-ih ponovno na cestama

Piše: Niko Poznat

Oakland True Blue Six slavi svoj 100. rođendan u Otočcu

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Porsche 911 GT3 s ručnim mjenjačem ovladao Nürburgringom: 6:56.294 minute!

Piše: Niko Poznat

Hrvatski kupci trebali bi biti oprezniji s rabljenim automobilima uvezenim iz Slovenije, Poljske i Italije

Piše: Niko Poznat

Prelazak na ljetne gume: kada i zašto staviti ljetne gume

Piše: Niko Poznat

Što boja automobila govori o karakteru njegovog vlasnika?


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana