Jedna tvrtka – jedan model automobila. Naš konačan odabir je…
Znam…naslov zvuči blesavo. Ali ako ste ikada sami sebi ili svojoj ekipi postavili pitanje “koji bi model nevezano uz godinu proizvodnje trebao biti jedini od ovog ili onog proizvođača automobila”, onda naslov barem nazivno ima smisla.
Pa eto naših ideja…
Abarth – 500 Esseesse, jer i mehaničarima treba brz i praktičan automobil.
Acura – NSX 1. generacije, jer na nekim modelima vrijedi ostati.
Alfa Romeo – 8C Spider, jer Alfistima treba pornografskog materijala.
Ariel – Nomad, jer je jednostavno fora.
Aston Martin – V12 Vantage S, jer 12 cilindara u Astonu uvijek imaju smisla.
Audi – TT RS, jer i frizerima trebaju brza kolica.
Bentley – Bentayga, jer kompleksima treba dati naziv.
BMW – M2, jer sve drugo nema smisla, niti je upotrebljivo u stvarnom svijetu.
Bugatti – EB110 SS, jer bi megalomanija trebala ostati u povijesti.
Buick – GNX, jer se radi o posljednjem Buicku koji ima smisla.
Cadillac – CTS-V, jer Europljanima treba divlja konkurencija u klasi brzih limuzina.
Caparo – Bilo što, samo da ne pati od sindroma spontanog samozapaljenja.
Caterham – Bilo što, samo nek se drže provjerene recepture.
Chevrolet – Camaro, jer “Muscle Car” treba egzistirati na ovom svijetu.
Chrysler – 300C, jer netko treba pokazati na primjeru da Dodge nije dosadan.
Citroën – C4 Cactus, jer ružnoću treba definirati u praksi.
Corvette – ZR-1 (C6), jer imidž divljaka treba održavati.
Dacia – Logan, jer je sve dalje previše moderno.
Daihatsu – Midget, jer Piaggio Ape jednostavno mora imati konkurenciju.
Donkervoort – Bilo što, jer se ionako ljudima treba crtati o kakvom se proizvođaču radi.
Ferrari – F355 i brendirane Hawaii-košulje, jer Magnuma pod hitno treba modernizirati.
FIAT – Bilo što, samo da ne počinje s 500.
Ford – Mustang, jer tradiciju treba čuvati.
GMC – Vandura, jer „Free Candy“ naljepnica na bilo kojem drugom kombiju gubi smisao.
Hennessey – Bilo što, samo da Steven Tyler i dalje bude brz.
Holden – Maloo, jer je UTE na steroidima već kao ideja jednostavno zakon.
Honda – Civic Type R, samo u obliku koji ne privlači 13-godišnjake.
Hyundai – Bilo što, samo da je N-oznaka prisutna.
Infiniti – U pravilu ništa. Bolje je tako.
Isuzu – mu-X, jer se i u Ssangyongu nekome trebaju smijati.
Jaguar – XJ, jer svijet automobila bez ta dva slova nema smisla.
Jeep – Renegade CJ7, jer je krajnje vrijeme da se ožive sedamdesete.
KIA – Stinger GT, jer zanimljiviji automobil Koreja nikada nije imala.
Koenigsegg – Bilo što, samo da se dizajnom tvrtka odmakne od prvih koncepata.
KTM – X-Bow, jer barem ne probija uši poput Dukea.
Lamborghini – Svemirski brod, ali neki agresivan i po mogućnosti s vidljivim oružjem.
Lancia – Bilo što s oznakom Integrale, samo da se vrati na scenu.
Land Rover – Originalni Range Rover, jer ovo dalje ide iz pomodarstva u besmisao.
Lexus – Bilo što, samo da nije dosadno i na sebi nema „fejk“ karbon.
Lincoln – Continental Mk.4, jer istomišljenika Harvey Lee Oswalda ima i previše.
Lotus – Esprit Sport 300, jer je jednostavno zakon.
Maserati – Shamal, jer čuđenju ne smije biti kraja.
Mastretta – MXT, jer meksički sportski automobil uljepšava svijet.
Mazda – Bilo što, samo da je pod poklopcem motora Wankel.
McLaren – Neki pouzdani bolid za Formulu 1.
Mercedes-Benz – Bilo što, samo da nije SUV ili dizajnirano uspomoć fotokopirnog stroja.
Mini – Iskreno govoreći, najbolje ništa.
Mitsubishi – Bilo što, samo da je Evolution u nazivu.
Morgan – 3 Wheeler, samo da je u bojama vojnih aviona iz četrdesetih.
Nissan – Prince Skyline, jer je od njega sve počelo.
Noble – Bilo što, samo da se ne kvari toliko.
Opel – Manta, jer je Manta jedina Opelova filmska i Rally zvijezda.
Pagani – Svejedno, samo neka vrišti.
Peugeot – 205 1.9 GTI, jer je na tom automobilu trebalo stati.
Porsche – 911, jer je to jedina vječna kombinacija tri broja.
Proton – Bilo što, samo neka ostane u Maleziji.
Radical Sportscars – Bio što, samo nek se ludilo nastavi.
RAM – Svejedno je, jer seka i braco mogu uživati na stražnjem sjedalu bilo kojeg modela.
Renault – Megane RS, jer sektaši moraju na nešto biti ponosni.
Rolls Royce – Phantom, jer drugi sinonim za pojam „cool“ ne postoji.
RUF – Bilo što, samo nek je poremećeno kao i do sada.
Saleen – S7, jer je i dalje dovoljno bolestan za ovo vrijeme.
SAAB – Bilo što, samo nek se ludilo vrati.
Scion – xB, jer pojam pravokutnika nikada nije tako dobro opisan.
Seat – Ronda, jer je sam naziv smiješan taman koliko i istinit.
Škoda – Superb Combi, jer Audiju netko treba pokazati da je smiješan s cijenama.
Smart – Bilo što, samo da je konačno pametno.
SRT – Viper, jer…hm…treba li uopće razlog?
Ssangyong – Actyon, jer mladi trebaju vidjeti utjecaj loše droge na mozak.
Subaru – Impreza 22b, jer je riječ o najboljem Rally-automobilu za cestu.
Suzuki – Swift 1.3 GTi, jer omatanje oko stupa nikad nije bilo toliko zabavno.
Tesla – Model S, jer sve prije i poslije predstavlja s*anje.
Toyota – Supra RZ Mk.4, jer bolja i ljepša Toyota jednostavno ne postoji.
TVR – Cerbera Speed 12, jer i automobili moraju imati svoje Babaroge.
Ultima – Bilo što, samo neka je kao i do sada.
Vauxhall – Astra GSi, jer od tih vremena do danas ništa njihovo nema smisla.
Volkswagen – Golf, jer…hm…bolje da šutim.
Volvo – 850 T5R, jer luđi karavan nije moguće izmisliti.
Westfield – Bilo što, samo da je u korelaciji s Hayabusom.
Wiesmann – MF-nešto, jer Roadster nikada nije izgledao tako dobro.
Zenvo – TSR-S, jer se i proizvođači super-automobila moraju nekome smijati.