Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Najnovije
  • Najčitanije
Piše Mato Pavličević 28.07.2022

Želite jeftini EV za široke narodne mase? Pa izvolite…

Dok dežurni dušebrižnici prozivaju Rimca zašto ne proizvodi “narodne” električne automobile umjesto Nevere koja je u samom svjetskom vrhu po tehnologijama i performansama, kolege iz britanskog What Car?-a su na ogled stavili četiri upravo takva električna mališana.

Električna vozila iz dana u dan postaju sve brža i impresivnija. Imena poput Tesle, Rimca, Lucida i Porschea natječu se tko će napraviti najbrža i najperformansnija vozila na baterije, pokazujući svijetu da je industrija električnih vozila daleko odmaknula od sporih kolica za golf. Ali nisu sva električna vozila brza. Zapravo, postoji nekoliko tipova, namijenjenih za gradsku mobilnost, koji su isključivo električni, a četiri od njih su u čvrstoj borbi za najveću pravocrtnu brzinu odmjerili “snage” zahvaljujući britanskom What Caru.

U ovoj drag utrci, utakmica se vodi između vozila Citroën Ami, Estrima Biro, Scooterpac Cabin Car i Sinclair C5. Citroen Ami je najpoznatiji od njih; četverocikl s dva sjedala koji je dostupan za iznajmljivanje preko Stellantisa i Free2Move-a. Njegova baterija kapaciteta 5,5 kWh može mini EV težak 485 kilograma, kojeg pokreće električni motor koji daje slabih 8 KS, provesti do oko 75 kilometara uz najveću brzinu od 45 km/h.

S druge strane, talijanska Estrima Biro slična je Amiju u pogledu maksimalne brzine, unatoč upola manjoj snazi ​​osvog električnog motora. Također je s 350 kg i lakši. Zanimljivo je da su gore spomenuta vozila najbrža u skupini, a ipak su sljedeća dva uzbudljivije suparništvo. Unatoč tome što je najstariji od ova četiri vozila, Sinclair C5 nije najsporiji s najvećom brzinom od 24 kilometra na sat.

Ta razlika pripada Scooterpac Cabin Caru, pokretnom skuteru koji teži samo 178 kg i u najboljoj formi ima najveću brzinu od 13 km/h, i koja skida osmjeh s lica. Iako se uvijek pitamo tko bi mogao pobijediti u nekoj ozbiljnoj drag utrci, ova nalikuje na natjecanje šepavih kornjača i sakatih puževa. Što mislite koji je bio najsporiji? Pogledajte video kako biste saznali.

Podijeli s frendovima!

Mato Pavličević
Mato Pavličević
Nesuđeni dizajner automobila skrasio se u autonovinarstvu koje je, tvrdi, posao koji je htio raditi otkad je kao klinac pročitao prvi tekst Martina Česenja. I to nije sve, bakin kristal i porculan po vitrinama ustupio je mjesto njegovoj kolekciji od oko 1100 modela automobila, kamiona, autobusa...
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.


Najčitanije

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Japanski automobili nekad i danas

Piše: Niko Poznat

KVIZ: Možete li prepoznati ovih 10 automobila koji su prerađeni skroz do neprepoznatljivosti?

Piše: Davor Kindy

SAVJET: Popis 10 najvažnijih stvari koje trebate imati kada idete automobilom na godišnji odmor

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Top 10: proizvođači automobila koji su prije bili super – 2. dio

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Top 5: cestovni automobili koje potpisuje Cosworth

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Oprez: Vaši osobni podatci nisu privatni – Je li GDPR u domeni automobila zakazao?

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Kako brzo potrošiti gume sa Ferrarijem F40 u režiji Tax The Rich ekipe!

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Kakav ste tip vozača?

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Top 10: proizvođači automobila koji su prije bili super – 1. dio

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Monoposto Spider – Društveno distanciranje kako ga vidi Alfa Romeo


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2022. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana