Ohm je manji, dugotrajniji i zeleniji akumulator
Kroz povijest automobilizma tehnologija se rapidno mijenjala, ali sustav baterije je ostao zarobljen još u prvim danima sve do sad i pojave novog revolucionarnog akumulatora
Akumulator je teška kutija koju mijenjamo s vremena na vrijeme, uglavnom kada se na termometru pojave dvocifreni minusi, a nekako se uvijek zgodno izmjena podudari dan-dva nakon isteka jamstva. I tako kada čujemo čvrkanje ispod poklopca motora osuđeni smo tražiti kablove za paljenje ili brzo oformljavamo ekipu za „guranac“. No, s novim revolucionarnim Ohm akumulatorom to bi sve trebalo biti stvar prošlosti. Ohm je mase ispod 3 kg, a teško olovo je zamjenjeno EDLC supervodičima koje su zaduženi za paljenje, a manje baterije daju struju kada je automobil ugašen. Iako je sada sve manje, kućište je i dalje standardne veličine tako se normalno može uklopiti u svaki automobili.
Zanimljivo je da se baterija automatski gasi kada su baterije „pri kraju“, što konkretno znači da ako ostavite upaljena svijetla na automobilu (a kome se to još nije dogodilo?), baterija će se automatski ugasiti i ostaviti vam dovoljno energije da možete kasnije upaliti automobil bez kablova. Tim iza ove pametne baterije tvrdi da se akumulator bolje ponaša u ekstremnim temperaturama, prije svega na jakoj zimi i to zahvaljujući svojoj sposobnosti da isporuči energiju direktnije motoru (odnosno pokretaču). Još bolje je to što je predviđeni životni vijek Ohma 7 godina čime višestruko nadmašuje današnje baterije. Ohm je trenutno u fazi beta testiranja i crowdfundinga na Indiegogou, a predviđena cijena bi trebala biti oko 1300 kn što je gotovo duplo više od današnjeg standardnog akumulatora od 75 Ah, ali dugoročno gledano Ohm je isplativiji.