Novi Peugeot 208 – Nabijen energijom!
Tri godine nakon pojavljivanja na tržištu, najprodavaniji model marke PEUGEOT 208 dobiva novo lice. Toj obnovi u novoj generaciji nije promakao ni jedan njegov dio. Sada je stil još izraženiji, sportskiji i otmjeniji, istaknut LED svjetlima s 3D efektom u serijskoj opremi, a krase ga i posve nove boje, poput iskričave narančaste Orange Power te nova ponuda opreme za personalizaciju. Oprema se također mijenja ne bi li olakšala gradsku vožnju (Active City Brake, MirrorScreen, kamera za vožnju unatrag, sustav Park Assist). Motori PureTech i BlueHDi ispunjavaju sve zahtjeve najnovije norme Euro 6, poglavito najštedljiviji motor s unutarnjim izgaranjem na svijetu sa samo 3 litre na 100 km i emisijama CO2 od 79 g/km. Prodaja novog modela PEUGEOT 208 u Hrvatskoj počinje od 15. lipnja 2015.
PEUGEOT 208: nezaobilazan sudionik strateški važnog segmenta
S gotovo 30 posto registracija, segment B je drugi po količini prodanih vozila na europskom tržištu. Usprkos velikom izboru i raznim oblicima karoserija (poglavito SUV/CUV), kompakt i dalje u njemu zauzima najvažnije mjesto s 2 od 3 prodana automobila. PEUGEOT 208 i dalje ostaje važan igrač u sve konkurentnijem segmentu.
Obogaćena iskustvom što ga nose modeli serije 200 te znanjem i stručnošću marke, prva generacija modela PEUGEOT 208 uskoro će dostići brojku od 1.000.000 prodanih primjeraka. Zajedno s gradskom crossover izvedbom PEUGEOT 2008, ta će brojka potvrditi mjesto marke PEUGEOT među vodećim europskim proizvođačima segmenta B u 2014. godini.
Novi PEUGEOT 208 za to ima brojne snažne argumente: novi stil prožet zavodljivošću i osobnošću, proširena ponuda boja i elemenata za personalizaciju, težnja prema visokoj klasi, nova tehnološka rješenja za veću udobnost i sigurnost ili pak nove, istodobno štedljive i učinkovite motore.
MAGNETSKA PRIVLAČNOST
Otmjen vanjski stil uz naglašen karakter
PEUGEOT 208 od lansiranja se smatra gradskim kompaktom snažna karaktera koji je posve u skladu s vrijednostima marke. Ono što je doprinijelo stvaranju toga karaktera i izgleda modela PEUGEOT 208 ne mijenja se: oblik koji je istodobno šik i sportski, energična i suvremena linija i oblici ili pak pomno razrađen stil.
Oslanjajući se na ta neprijeporna obilježja, krajnji cilj dizajnera marke PEUGEOT bio je naglasiti privlačnost i jedinstvenost modela tako što će postati još upečatljiviji i prodorniji. Taj novi identitet svakako podrazumijeva i veću robusnost i uočljivu kvalitetu.
Stoga već na prvi pogled novi PEUGEOT 208 zavodi novim stilom, koji je naglašeniji, robusniji i otmjeniji.
Novi prednji odbojnik ima oštrije, preciznije i snažnije linije. Proširena prednja maska i deblji kromirani rub sada su posve ugrađeni u odbojnik, kao da su oblikovani u jednom komadu. Time ukazuju na kvalitetu i robusnost svojstvene za jedan PEUGEOT. Na višim razinama opreme, kromirani otisnuti ukrasi nove maske «EQUALIZER» stvaraju jedinstven 3D efekt. Zajedno s izmještenim svjetlima za maglu, taj novi identitet potpuno mijenja vozilo pa se ono doima širim, dinamičnijim i bolje „prilijepljenim“ za cestu, odmah pozivajući vozača da sjedne za upravljač.
Naposljetku, cjelokupni stil prednjeg dijela naglašen je novim dvobojnim svjetlima s crnim i kromiranim maskama koje mu daju prodorniji pogled, te LED svjetlosnim potpisom koji mu daje mačkast pogled i ostavlja dojam napredne tehnologije. Ta nova prednja svjetla u seriji su od druge razine opreme Active.
Gledan sa strane, novi PEUGEOT 208 zadržao je suvremene i energične linije i oblike (skraćeni prevjesi, manja visina vozila) kao i razrađen stil (skladni bokovi, kromirani obrubi prozora itd.). Njegov profil, međutim, krasi nova oprema koja dodatno naglašava njegovu vrijednost. Riječ je o novim kotačima dostupnima na cijeloj gami: od ukrasnih poklopaca kotača 15’’ BORE8na razini opreme Access) do naplataka veličine 17’’ CARBONE (na razini opreme GTi), pri čemu svakako valja spomenuti nove naplatke veličine 16’’ TITANE. Od sada su u ponudi različite vrste naplataka od legure veličine 16’’ i 17’’, a svaki se od ostalih razlikuje po boji, sjaju, novom načinu postupnog brušenja radi postizanja posebnog sjaja ili pak laserskog graviranja. Povrh toga, kromirana kućišta retrovizora sada su u seriji od treće razine opreme Allure i naglašavaju tu istodobno šik i sportsku stranu modela.
Stražnja LED svjetla s 3D efektom očarat će vas i iznenaditi. Svjetlost im je vrlo jednolika, a topla crvena boja mliječnog stakla i vrlo dubok 3D efekt pretvaraju ih u prave tehnološke bisere. Ta svjetla s tri niza lampica, tako karakteristična za stil marke PEUGEOT, nalaze se na svim izvedbama u gami.
Profinjena i pročišćena unutrašnjost usmjerena na buđenje osjećaja u vožnji
U unutrašnjosti novog PEUGEOT 208 nalazimo PEUGEOT i-Cockpit, inovativno vozačevo mjesto koje kupci hvale od samog lansiranja. Godine 2012. PEUGEOT 208 uveo je taj posve novi koncept koji poziva na uzbudljivu, oštru i sigurnu vožnju, a kasnije je preuzet i na modelima PEUGEOT 2008 i 308. PEUGEOT i-Cockpit sastoji se od kompaktnog upravljača, instrumentne ploče u visini očiju i velikog dodirnog zaslona.
Zbog kompaktnog upravljača, u kombinaciji s kompaktnim dimenzijama modela PEUGEOT 208 – dužine manje od 4 metra – vozilo je u gradu okretno i iznimno upravljivo te pruža istinski osjećaj užitka u vožnji. Upravljač je sada presvučen glatkom zrnatom kožom od treće razine opreme što pojačava dojam ugodne i otmjene unutrašnjosti. U ponudi je novi ukrasni motiv na armaturnoj ploči (od razine opreme Allure). Mekana je na dodir, a grafički ukras dodatno ističe kvalitetu armaturne ploče.
Instrumentna ploča u visini očiju prikazuje korisne podatke u vozačevu vidnom polju, što pruža veću udobnost i sigurnost. Njezin je dizajn suzdržan i elegantan, dok bijelo osvjetljenje i središnji zaslon jamče točnost i preglednost informacija o vožnji. Opremljenije izvedbe uvijek se jasno razlikuju od ostalih tankim LED obrubima kazaljki na analognim pokazivačima (na GTi inačici crveni).
Njegov veliki dodirni zaslon veličine 7’’, u seriji od druge razine opreme, intuitivan je pri uporabi i olakšava pristup različitim funkcijama u vozilu (radiju, navigaciji, telefonu, putnom računalu, internetu). Povrh toga, uz njega ide i ono najbolje od uređaja za povezivanje : Bluetooth i USB, te novi sustav MirrorScreen koji omogućuje prikaz zaslona pametnog telefona na zaslonu vozila pa se može koristiti svim njegovim aplikacijama.
Unutrašnjost novog modela PEUGEOT 208 ima novu ambijentalnu rasvjetu. Čista i suvremena bijela pozadinska rasvjeta koristi se na instrumentnoj ploči, kazaljkama te na svim komandama, i to na svim razinama opreme. Stropno LED svjetlo i plavi svjetlosni vodiči panoramskog krovnog otvora pridonose tom dojmu tehnološkog napretka, profinjenosti i opuštenosti.
OBOGAĆENA PONUDA
Nova iskričava boja karoserije!
Paleta boja i obrade boja (obična, metalizirana, perla boja) novog modela PEUGEOT 208 obogaćena je novim nijansama. Raznolika i bogata paleta od 13 boja zapravo je odgovor na sve veći broj kupaca koji traže različitost i ekskluzivnost.
Nova metalizirana narančasta boja POWER prožeta je dinamičnošću, mladošću i svježinom. Doima se živo i lepršavo na svjetlu, vedra je i u trendu, te jednostavno pršti energijom dodatno ističući vrijednost vozila i njegova vozača.
Uskoro će biti predstavljene i druge boje.
Svježe i suvremene mogućnosti personalizacije
Novi PEUGEOT 208 u skladu je s duhom svojeg doba pa povrh bogate game i brojne opreme, nudi i svježe i originalne mogućnosti personalizacije.
Paketi za vanjsku personalizaciju, među kojima je MENTHOL White i Lime Yellow, dostupni su kao tvornički ugrađena opcija od druge razine opreme Active.
Paketi se sastoje od:
- Maske «EQUALIZER» s 3D efektom u boji paketa;
- Sjajnog crnog okvira prednje maske;
- Ukrasnih sjajnih crnih okvira svjetala za maglu s laserski graviranim rubom u boji paketa ;
- Natpisa PEUGEOT u boji paketa sprijeda i straga;
- Kućišta retrovizora crne boje Perla Nera i bočnih žmigavaca u boji paketa.
Oprema najnovije generacije
PEUGEOT 208 bio je jedan od prvih automobila u segmentu koji je uveo upotrebu dodirne tehnologije i internetskih usluga. Velikim zaslonom od 7 inča bilo je opremljeno više od 80 % izvedbi prodanih od njegova lansiranja. To je i jedan od rijetkih kompakata u segmentu koji u opcijskoj opremi nudi Park Assist, aktivnu pomoć pri parkiranju koja omogućava automatsko bočno parkiranje i izlazak s parkirnog mjesta.
Danas novi PEUGEOT 208 zadržava tu prednost i nudi dvije nove opcije prilagođene gradskoj upotrebi vozila: Active City Brake i kameru za vožnju unatrag.
Tehnologija Active City Brake (Automatsko kočenje u gradu u slučaju opasnosti od sudara) nov je sustav koji u gradskim uvjetima, pri brzini manjoj od 30 km/h sprječava nezgodu ili smanjuje njezinu težinu kada vozač ne uspije reagirati.
Laserski senzor kratkog dometa (Lidar) ugrađen je iznad vjetrobranskog stakla i može prepoznati prepreke kao što je vozilo koje se kreće u istom smjeru ili je zaustavljeno. Može automatski zakočiti svom snagom kako bi spriječio sudar ili kako bi se smanjenjem brzine pri udaru ograničile njegove posljedice. U nekim slučajevima taj sustav čak omogućava automatsko potpuno zaustavljanje vozila, čime se sprječava sudar s vozilom ispred njega.
Kamera za vožnju unatrag, uz doplatu dostupna od druge razine opreme Active koristi se velikim zaslonom u boji i tako olakšava manevriranje pri svakodnevnom parkiranju. Taj sustav pomoći u vožnji prikazuje obrise vozila i njegovu putanju linijama u boji te time olakšava kretanje i čini ga sigurnijim.
Još reaktivnija i bogatija povezanost
U duhu svojeg doba, novi PEUGEOT 208 nudi funkciju MirrorScreen, koja korisniku omogućava prikaz zaslona s pametnog telefona kompatibilnog s tehnologijom Mirrorlink®[1] ili Carplay®[2] na dodirnom zaslonu vozila za jednostavno uživanje u svemu što te aplikacije nude. To rješenje zadržava prednosti održavajući vidljivost i ergonomiju mobilnih aplikacija u potpunoj sigurnosti, te ujedno iskorištava veličinu dodirnog zaslona modela PEUGEOT 208.
Pristup aplikacijama ovisi o tome je li vozilo u pokretu ili je zaustavljeno. Kad je vozilo u pokretu, vozač se može služiti korisnim aplikacijama za vožnju, primjerice navigacijom, ili aplikacijama za informiranje i zabavu, kao što je internetski radio.
[1] Mirrorlink® je napredan komunikacijski protokol koji je razvila udruga Car Connectivity Consortium koja okuplja glavne proizvođače automobila, proizvođače mobilnih telefona i programera aplikacija.
[2] Carplay® je komunikacijski protokol tvrtke Apple. Na modelu PEUGEOT 208 bit će dostupan krajem 2015.
NOVI IZNIMNO UČINKOVITI MOTORI CO2 VEĆ OD 79 g/km, SVJETSKI REKORD!
Od svog lansiranja, PEUGEOT 208 hvaljen je zbog iznimnih voznih svojstava. Njegova kompaktnost, mala masa i aerodinamičnost te prianjanje, primjeri vrhunskog umijeća Marke, čine savršen spoj udobnosti i ponašanja na cesti.
U kombinaciji sa širokom paletom benzinskih i dizelskih motora najnovije generacije, koji su svi usklađeni s europskom normom Euro 6, te su kvalitete popraćene učinkovitom i štedljivom upotrebom koja je uzor u segmentu. Novi PEUGEOT 208 pri lansiranju je opremljen i novim automatskim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6).
1.6 L BlueHDi : jednostavno rečeno… najbolji dizelski motor na tržištu!
Tehnologija BlueHDi potvrđena je kao najučinkovitije rješenje za smanjenje zagađenja na dizelskim motorima na tržištu. Ti novi motori, koji sve prednosti dizelskih motora spajaju s revolucionarnom emisijom CO2 i potrošnjom goriva – svi su ispod 95 g CO2/km pa je tako obitelj 1.6L BlueHDi najučinkovitija paleta dizelskih motora na tržištu!
Svi su opremljeni sustavom Stop and Start s poboljšanim pokretačem, osim osnovnog modela od 75 KS.
Motor 1.6L BlueHDi sada je dostupan u tri razine snage:
- Motori 1.6L BlueHDi 75 S&S (u ponudi krajem 2015. godine sa S&S sustavom) i 1.6L BlueHDi 100 S&S, opremljeni su ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa, pri čemu standardni modeli (bez S&S snage 75 KS) postižu emisiju od 90 g odnosno 87 g CO2/km, a modeli vrlo niske potrošnje ispuštaju samo 79 g CO2/km uz potrošnju goriva od samo 3,0 litre na 100 km (u ponudi krajem 2015. godine sa S&S sustavom). To su rekordne vrijednosti u segmentu, a i na tržištu!
- Motor 1.6L BlueHDi 120 S&S, opremljen ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa, ispušta samo 94 g de CO2/km uz užitak upotrebe i dinamičnost na najboljoj razini.
PureTech motori
Nakon lansiranja atmosferskih izvedbi 1.0L PureTech 68 i 1.2L PureTech 82, obitelj trocilindarskih benzinskih motora PureTech proširuje se izvedbom s turbopunjačem 1.2L PureTech 110 S&S.
Prilagodljiv i kompaktan, štedljiv i snažan, taj je motor pravi primjer učinkovitosti i vrhunske tehnologije. Opremljen visokotlačnim izravnim ubrizgavanjem (200 bara), visokoučinkovitim turbopunjačem
nove generacije (okretni moment od 240 000 o/min), nudi užitak u vožnji među najboljima na tržištu i to već od najmanjeg broja okretaja.
Opremljen ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa, taj motor postiže iznimno male razine emisije CO2 od 103 g/km.
Može se kombinirati i s novim automatskim mjenjačem EAT6. Taj novi automatski mjenjač razvila je tvrtka AISIN, a raspolaže tehnologijom Quickshift koja omogućava brže promjene stupnja prijenosa i ujedno jamči izvrsnu fluidnost i prvorazredan užitak uporabe. Osmišljen je i radi osjetnog smanjenja emisije CO2. Tako se razlika u odnosu na izvedbu s ručnim mjenjačem smanjuje na samo 1 g/km! (s istim gumama). S emisijom CO2 od 104 g/km, izvedba 1.2L PureTech 110 S&S EAT6 uzor je među benzinskim motorima s automatskim mjenjačem u segmentu. Čak postiže uštedu od 45 g CO2/km u odnosu na prethodnu generaciju (1.6L VTi 120 s ručnim mjenjačem)!
Od lansiranja u Hrvatskoj, dostupna paleta benzinskih motora na novom modelu PEUGEOT 208 vrlo je široka, u rasponu od 68 KS do… 208 KS s fantastičnim motorom 1.6L THP 208 sportske izvedbe GTi. U isto vrijeme potrošnja goriva i emisije CO2 uvelike su smanjene jer iznose već od 97 g do 129 g CO2/km!
U paleti benzinskih motora nude se sljedeće izvedbe:
- 1.0L PureTech 68KS, ručni mjenjač s pet stupnjeva prijenosa; 104 g/km;
- 1.2L PureTech 82KS, ručni mjenjač s pet stupnjeva prijenosa; 104 g/km;
- 1.2L PureTech 110KS S&S, ručni mjenjač s pet stupnjeva prijenosa; 103 g/km ;
- 1.2L PureTech 110KS S&S EAT6, automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa; 104 g/km;
- 1.6L THP 208KS S&S, ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa; 125 g/km.
…I UVIJEK SIGURNOST NA NAJVIŠOJ RAZINI!
Uz udobnost i užitak u vožnji, novi PEUGEOT 208 uvijek u seriji raspolaže svom sigurnosnom opremom koja joj jamči pet zvjezdica na testiranjima udruge EuroNCAP (ESP, ABS, AFU, REF itd.). S takvom razinom pasivne sigurnosti i uz uvođenje sustava Active City Brake (Automatsko kočenje u gradu u slučaju opasnosti od sudara) novi PEUGEOT 208 postaje jednim od najsigurnijih automobila u segmentu.
Proizvodi se istodobno u Poissyju (u Francuskoj) i u Trnavi (u Slovačkoj) za cijelu Europu, a na hrvatsko tržište dolazi 15. lipnja 2015.