Ruska Volga se možda vrati, ali s drugačijim proizvodima
Najnovije glasine kažu da bi legendaran ruski brand Volga mogao ponovno oživjeti, no svi oni koji povezuju njegove ime sa izdržljivim limuzinama više klase trebali bi zaboraviti sve što o toj marci znaju i njezinom novom poglavlju pristupiti kao sasvim novoj priči.
Podsjetimo kako je ime Volga u svijetu automobila posljednji puta nešto značilo prije nekih sedam godina, kada je s proizvodne trake sišla zadnja grupa automobila koja ga je nosila, a radilo se o modificiranoj verziji Sebringa koji je ruska tvrtka preuzela od DaimlerChryslera s ciljem da proizvede 20 tisuća komada godišnje. Takva suradnja otpočetka je bila osuđena na propast, prodaja je podbacila i u cijeloj 2009. godini prodano je svega 2500 primjeraka novo-starog modela koji je nosio naziv Volga Siber. No, čini se da s tim priča o Volgi ne završava, budući da najnovije vijesti govore u korist vraćanja marke na svjetsku automobilsku kartu.
Naime, kako je direktor Russian Machines konglomerata, pod čijim se vodstvom nalazi i GAZ grupacija, Siegfried Wolf izjavio za ruski poslovni dnevnik Vedomosti, plan da se Volga vrati uključuje ideju restrukturiranja tvrtke na način da obiteljska prijevozna sredstva više ne budu dio njezinog asortimana, već bi se proizvodnja orijentirala isključivo na laka komercijalna vozila kao što je to primjerice Volkswagen Caddy. Wolf napominje da je od proizvodnje limuzina u današnje vrijeme pametnija ideja da tvrtka ponudi rješenja za konkretniji segment, a priliku da se renovirana Volga probije na tržištu vidi u raznim građevinarcima i majstorima koji imaju zadatke prevesti manje količine tereta ili recimo alata.
Iako još konačna odluka nije donesena, Wolf nastupa s priličnom dozom samopouzdanja uz riječi: „Ako izradimo takav automobil, imat će sve iste karakteristike po kojima je poznat i ostatak naših proizvoda, uključujući konkurentnu cijenu, visoku kvalitetu i pouzdanost.”