Predstavljen Nichols N1A: Lagani trkaći automobil za cestu od 650 KS
Zove se N1A, djelo je Stevea Nicholsa, čovjeka koji je dizajnirao MP4/4, automobil koji je 1988. godine osvojio 15 od 16 utrka pod vodstvom Ayrtona Senne i Alaina Prosta. Tada je to bio najdominantniji F1 automobil ikad.
No, ovaj automobil nije tu da oda počast Formuli 1. Ne, ovo je posveta modelu M1A iz 1963. godine, koji se smatra prvim pravim McLarenom koji je potom uvelike sudjelovao u Can-Am seriji.
Glavne tehničke karakteristike su mu sljedeće: V8 motor zapremnine 7,0 litara koji razvija 650 KS. Počevši kao LS3 blok iz General Motorsa, proširen je kako bi se mogli ugraditi novi, prilagođeni klipovi i klipnjače, kao i drive-by-wire leptiri na sustavu sa suhim karterom.
Sav taj rad nadgleda Richard Langford, jedan od ključnih ljudi iza scene u tvrtki Cosworth kada je njihov DFV motor vladao u F1 od 1968. do 1981. godine.
Možete odabrati mjenjač od Dana Graziana, ali standardni je šestostupanjski ručni mjenjač s pogonom na stražnje kotače. Otvoreni kremeni upravljač i kočnice s više klipova daju vozaču što više kontrole nad cestom, tvrdi tvrtka, dok niskoprofilne gume Michelin Pilot Sport Cup 2 (19 inča naprijed, 20 inča straga) nisu baš poznate po manjku prianjanja…
N1A ima neovisan ovjes naprijed i straga s dvostrukim ramenima i stabilizatorima. Također ima kontrolu proklizavanja, iako su servo upravljač i ABS opcionalni.
Mi bismo obje opcije odabrali, s obzirom na to da N1A ima masu od samo 900 kg i bolji omjer snage i mase od McLarena P1. Začudo!
Karoserija je oblikovana s naglaskom na aerodinamičnu učinkovitost i izrađena je od ugljičnih vlakana s dodatkom grafena, kakva se koristi u Formuli 1. Unutrašnjost je završena kožom, tkaninama i aluminijskim dijelovima izrađenim od čvrstog materijala. Ručica mjenjača, navodno, inspirirana je Senom, iako nismo potpuno sigurni kako.
“Iskusivši nevjerojatne utrke automobile tijekom desetljeća, nikada nisam mogao ugraditi te čudne osobine u cestovni automobil, sve do sada,” rekao je Nichols. “Uzimajući u obzir sve ljude koji su radili na N1A, izuzetno sam ponosan što je automobil dio idućeg poglavlja sportske automobilske povijesti i što predstavlja idući korak za nas i tvrtku Nichols Cars.”