Predstavljamo Aston Martin za Hipstere
…ili za metroseksualce. Uglavnom, recimo da ovaj Aston izgleda pomalo “alternativno”.
Oni kojima je svijet mode polje interesa zasigurno su čuli za modnu kuću Valentino. Ja jesam – i to još u osnovnoj školi. No da me svijet mode nešto pretjerano zainteresirao nakon tog saznanja, zapravo i ne mogu reći.
Dapače, svijet mode nerijetko graniči s besmislom, jer kreacije i revije na kojima se dotične prikazuju doista znaju rezultirati povišenim očnim tlakom ili nekom probavnom poteškoćom za one kojima taj svijet nije pretjerano blizak. Stoga taj svijet nikada nisam shvatio pretjerano ozbiljno.
Realno gledano, svijet mode je poput svijeta automobila – jednostavno podložan trendovima i dosadi. Tome u prilog s jedne strane ide mali milijun modnih revija na kojima se prikazuju raznorazne više ili manje trendovski nastrojene kreacije, dok s druge u svijetu automobila imamo salone koji iz godine u godinu prikazuju velik broj noviteta iz auto industrije. Dakle realno je zaključiti kako u današnjem svijetu dizajn, trend i dosada idu rukom pod ruku, pa stoga nimalo ne čudi da se svako toliko neki od tih pojmova preklope i u svijetu automobila.
Naime, suradnja modnih kuća s proizvođačima automobila nije ništa novo, te su se tijekom godina modne kuće u sklopu nekih specijalnih edicija modela pojedinih proizvođača automobila odlučile reklamirati. Tako su nastali automobili poput Fiata 500 koji se hvalio s potpisom slavne kuće Gucci, zatim su tu Lamborghini Murciélago Versace LP-640, Nissan Pathfinder by Mark Ecko, i legendarni Mini s kojim se poigrao Paul Smith, a ni Range Rover Evoque by Victoria Beckham nije daleko od tog opisa.
Naravno, svijet mode je katkada potpisao i pokoji katastrofalan automobil, pa je tako tijekom sedamdesetih i osamdesetih godina prošlog stoljeća na tržište stigao Lincoln Mark V s potpisom renomirane kuće Givenchy, Citroën i tvrtka Lacoste napravili su zajednički konceptualni uradak, a tvrtka Jeep je svojevremeno model CJ7 presvukla u autentičan traper koji potpisuje Levi´s. Uglavnom, izgleda da se svijet mode i automobila često preklapa i službeno, a ne samo na manifestacijama poput Audi Fashion Weeka ili neke slične modno-estradne eskapade.
Prije nekoliko dana se i tvrtka Aston martin javno pohvalila s uratkom koji uobličen u model Vanquish Volante dolazi s potpisom modne kuće Valentino.
Dotični je uradak zapravo poseban utoliko što izuzev pripadnicima pokretnog kaosa na kotačima zvanog Gumball 3000 nikome normalnom ne bi palo napamet iz predivnog i ultra-elegantnog automobila napraviti ovako nešto. Naravno, pri „ovako nešto“ prvenstveno podrazumijevam eksterijer presvučen u (pazite sad) potpisan maskirni dizajn, koji u kombinaciji s detaljima interijera zaokružuje ovaj automobil u jedan apsolutni unikat.
Ajme majko…
Izuzev nenormalnog eksterijera i detalja koji nigdje nisu navedeni, za pretpostaviti je da ovaj primjerak Vanquisha ostaje serijski u smislu performansi, odnosno da i dalje zadržava cijelih šest litara svog V12 motora, te i dalje isporučuje preko 570 konja. Doduše, kako su navodi oko ovog specijalnog i unikatnog automobila poprilično bezlične i bez puno detalja, tako je dosta toga ostavljeno mašti na volju. Pa ako se već trebamo igrati s maštom, onda zamislimo infotainment-sustav koji od glazbe pušta samo najveće hitove ćelavo-vokalnog sastava Right Said Fred, te koji je kroz navigacijski sustav direktno spojen s aplikacijom Grindr. Zatim zamislimo ispušni sustav koji iz sebe izbacuje rozi dim koji umjesto na oktane miriše na šećernu vunu ili neku sličnu umotvorinu, a na kraju cijele balade zamislimo vlasnika koji će s aukcije kući otići sretan za volanom svog unikatnog Astona.
Hmmm..
Uglavnom, usprkos tome što jedan primjerak Aston Martinovog topless-Vanquisha izgleda gore nego aktualne fit-linije Željka Keruma, te je u toj maniri vjerojatno lakše za primijetiti takav automobil nego neki od parkirnih uradaka Snježane Mehun, cijela priča oko ovog automobila ima jako dobru podlogu.
Naime, već četvrtu godinu za redom modna kuća Valentino sponzorira organizaciju evenata „Cash & Rocket“ koji za cilj imaju prikupljanje financijskih sredstava za pomoć humanitarnim organizacijama „Shine on Sierra Leone“, „OrphanAid Africa“ i „Sumbandila“ koje su svojim radom posvećene zaštiti obitelji u Africi. U tu je priču između ostalog uklopljen i ovaj Aston Martin Vanquish Volante, koji izuzev reklamne vrijednosti za Aston Martin i modnu kuću Valentino ima i promotivnu ulogu vezanu uz sam event. No ni to nije sve, jer će se slavni i bogati pripadnici modnih, poslovnih i zvjezdanih krugova u ulozi uzvanika ove gala manifestacije na kraju večeri moći natjecati za skrbništvo nad ovim unikatnim i po mnogočemu specijalnim automobilom.
Kolika je zamišljena početna cijena, teško je reći, no ako samo malčice pretražite tabloide, vjerojatno ćete i taj podatak pronaći. Također ne vidim pretjeranog smisla ni citirati lijepe i nježne rečenice upućene od strane glavnih i odgovornih ljudi na čelu organizacije, kada se ionako mogu naći na linku s kojeg su preuzete fotografije koje su objavu popratile. Uglavnom, kako mi osobno taj dio vezan uz pojašnjenja rada organizacije, te sponzorskih aktivnosti gore navedenih tvrtki baš i nije ispao pretjerano bitnim, pa se ne želim ni truditi prepisivati i prevoditi sve to, no mišljenja sam da s obzirom na humanitarni karakter ovog Aston Martina usprkos nakaradnom eksterijeru u svakom slučaju vrijedi spomenuti na portalu.
Toliko o tome.