Praktički nov Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo 2 na prodaju!
Predstavljamo još jedan oglas iz kategorije „da sam sačuvao sve svoje plaće ne bih ga mogao priuštiti“, a jezikom interneta možemo ga opisati i kao „the want is strong with this one“.
Za većinu pripadnika mlađe generacije u koju još uvijek i sam pripadam, W201 kombinacija je slova i brojki koja u kontekstu Mercedes-Benza podrazumijeva one kockice koje su u ono vrijeme taksisti često vozili, a jedna od prvih asocijacija svakako su i priče starijih i hajde-neka-im-bude-mudrijih koji se kunu u izdržljivost njemačkih automobila s kraja 80-ih uz onu staru „što Švabo napravi…“. No dobro, dok nam u osnovi 190E sam po sebi i nije nešto osobito interesantan, postoji njegova zvjerska inačica koja je nastala nakon godina razmišljanja u smjeru sporta i utrka i koja svrstava ovaj inače normalan obiteljski automobil na listu najintrigantnijih.
Mističan je to automobil koji je mali broj ljudi dobilo priliku vidjeti uživo, a da ne govorimo nešto više od toga. Dakako, riječ je o ultimativnoj inačici 190E 2.5-16 Evolution 2, koji je svojim velikim proširenjima i spojlerima zaprepastio svijet po predstavljanju 1990. godine na salonu automobila u Ženevi i do današnjeg dana ostao podsjetnik na doista rijetke trenutke kada si Nijemci daju oduška i odluče napraviti svijet toliko zabavnijim mjestom. Više o samom automobilu pisali smo ranije povodom obilježavanja srebrnog pira, a sada je ponovno tema razgovora jer je upravo jedan od tek 502 proizvedena primjerka (od toga 500 u crnoj boji) najavljen za prodaju. K tome, u gotovo savršenom stanju.
Točnije, automobil koji nosi redni broj 452 pokušat će pronaći kupca početkom rujna u sklopu Silverstone Auctions’ Salon Prive aukcije, a procjenjuje se da bi mogao doseći vrijednost od između 180 i 220 tisuća britanskih funti. Zvuči puno, ali navedeno stanje kao i činjenica da se radi o jednom od tek četiri primjerka prodanih na području Ujedinjenog Kraljevstva čine iznos prihvatljivijim. Na držanju bi mu mnogi 26-godišnjaci (kada govorimo o automobilima, je l’) mogli pozavidjeti, a ono je rezultat mirnog života u njegovom prvom desetljeću, u kojem je čuvan kod Mercedesovog zastupnika bez ijednog prijeđenog kilometra. Danas mu brojčanik prikazuje 1424 kilometara, a nadam se da će novi vlasnik ovog fantastičnog automobila ipak gledati dalje od te brojke, odnosno kolekcionarske vrijednosti i uživati bar donekle u njegovoj osobnosti, kakva se prema mnogima u modernom svijetu više ne može pronaći.