Pagani Huayra Pacchetto Tempesta kao specijalna forma ludila
Ček, ček, ček… Samo malo…
Panceto što?!?
Znate li što su Imola, Pearl, Da Vinci, Dinastia, Kingtasma i Macchina Volante?
Ne… Nije riječ o porno zvijezdama oba spola koje sa svojim „talentima“ na OnlyFansu pokušavaju zaraditi posljednju lovu.
Riječ je o nekim od varijacija na temu Paganijevog modela Huayra.
Naravno da u moru izvedenica ovog hiper-automobila ima još toga te samim time ispada kako Pagani Huayra kao model već odavno ne postoji. Jer umjesto tog prezimena i naziva dolaze raznorazne varijacije na temu sufiksa poput onih koje sam upravo naveo. I koliko god se cijela priča činila ozbiljnom te koliko god neke od izvedenica ovog automobila doista djeluju fenomenalno, sve zajedno je ipak malčice smiješno. Pogotovo nama cinicima.
Razlog je jednostavan i svodi se na životni ciklus modela u kombinaciji s najavama koji ga prate.
A životni ciklus za modele tvrtke Pagani izgleda otprilike ovako:
Teaser
Drugi teaser
Video-teaser
Službena najava
Treći teaser
Prve fotografije na kojima ne prevladava crna boja
Četvrti teaser
Službena video-najava
Premijera modela
Dokumentarac
Hrpetina testova odrađenih od strane medija
Službeni početak proizvodnje
Najava Roadster-verzije modela
Najava prve posebne verzije modela
Iznenađenje u obliku „R“ verzije koja nije za cestovnu upotrebu
Najava druge posebne verzije modela
Premijera Roadster-verzije modela
Najava treće posebne verzije modela
Iznenađenje u obliku „R“ verzije modela koja nema oznaku „R“ i služi za cestovnu upotrebu
Najava četvrte posebne verzije modela
Obaranje rekorda na Nordschleifeu
Najava pete posebne verzije modela
Iznenađenje u obliku „R“ verzije modela koja nema oznaku „R“, služi za cestovnu upotrebu i nema krov
Najava šeste posebne verzije modela
Najava sedme posebne verzije modela i istovremenog prestanka proizvodnje modela
Premijera osme i posljednje verzije modela
Premijera devete i posljednje verzije modela
Premijera desete i posljednje verzije modela
Video-podsjetnik na model
Dokumentarac
Premijera jedanaeste i posljednje verzije modela
Službeni kraj proizvodnje
Iznenadna premijera dvanaeste i stvarno posljednje verzije modela
Pauza
Intervju s g. Horaciom i presjek budućnosti tvrtke
Iznenadna premijera trinaeste i stvarno… Ali stvarno posljednje verzije modela
Najava novog projekta
Iznenadna premijera četrnaeste verzije modela. I stvarno zadnje. Majkemi.
Iznenadna premijera petnaeste verzije modela. Limitirane na jedan-jedini primjerak.
Lewis Hamilton naručuje još jedan ljubičasti primjerak modela
…
…
…
Otprilike je jasno što sam ovim „tajmlajnom“ pokušao reći, zar ne?!
A ako pak nije, ajmo to reći ovako: koliko god da Zonda i Huayra predstavljaju neke od najposebnijih i najljepših automobila svih vremena, toliko je trakavica oko najava „posljednjih“ primjeraka postala dosadna i je*eno smiješna. Jer za Pagani posljednji primjerak Zonde ili Huayre zapravo NE POSTOJI.
Točka.
Amen.
Kraj priče.
Ajmo dalje…
Nakon milijun i jedne varijacije na temu modela Huayra na tržište upravo stiže još jedna. Dotična se naziva Pacchetto Tempesta. Ili Pesto Genovese. Ili Pasta Bolognese. Ili Pancetto con carne. Više nisam siguran… Uglavnom, radi se o novoj limitiranoj i ojačanoj varijaciji na temu modela Huayra.
Dotična je varijacija na temu ovaj puta zelene boje. Na sebi ima zlatne kotače i izvana djeluje kontrastno. A kako g. Horacio najavljuje, riječ je o varijaciji na temu Huayre koja na sebi ima „niz nadogradnji i rješenja usmjerenih na dodatno oslobađanje stava s kojim se ponosi svaki trkaći automobil“.
Zvuči zanimljivo, zar ne?!
U bazi je riječ o Huayri BC. Odnosno jednoj od onih posebnih verzija modela koji na sebi ne nose slovo „R“ ali su usmjereni prema upotrebi na stazi. Iako se mogu voziti i po cesti. I biti bez krova. I s krovom.
Ajme kako to sve skupa zvuči zbunjujuće…
Uglavnom, riječ je o automobilu koji u ovom trenutku označava jedan od posljednjih krikova za Huayru kao model. Jer s obzirom na već 9 godina staža na tržištu i količinu proizvedenih i prodanih primjeraka koji daleko premašuju najave od njih 100, Pagani bi uskoro mogao krenuti u neka nova svitanja. To je već i potvrđeno nekoliko puta od strane stričeka Horacija. A posljednjih dana se sve više šušti o novom Paganijevom modelu, jer je nakon prodaje 30% dionica tvrtke u Saudijsku Arabiju stigla i neka konkretna lova s kojom se moguće poigrati, ne bi li Zonda i Huayra dobile nasljednika kakvog zaslužuju.
Pagani Huayra BC Prosciutto Scuro (ili kako se već naziva) „povećava aerodinamičku učinkovitost” zahvaljujući novom prednjem razdjelniku s namjenskim usisnikom zraka. Tako barem kažu službeni izvori i prezentacijski materijali za medije.
Nadalje, tu je i novo stražnje krilo s integriranom središnjom „perajom“. Tu je i novi ispušni sustav sa šest cijevi (četiri gore i dvije dolje) i revidirani ovjes. Za pretpostaviti je kako redizajnirani ispušni sustav donosi pomalo skromnih 8% povećanja snage, ali to u ovom trenutku ionako nije toliko bitno. Jer u krajnjoj liniji i dalje govorimo o automobilu s više od 800 konja koji je sposoban ubrzavati do stotke za 2,8 sekundi i nastaviti s divljačkim ubrzavanjem sve do nekih 380 kilometara na sat.
No uza sve to, ova najnovija varijacija na temu posljednje Huayra donosi i „mekani način vožnje“ kao opciju. Pa iako nemam pojma čemu bi to trebalo služiti u sklopu jednog ovakvog automobila, za pretpostaviti je kako dotični mod služi za spore prolaske kraj luksuznih hotela u Monaku.
U ovom trenutku nema nikakvog popisa svih ostalih posebnosti za Huayru BC Pomodoro Passatta. Jer kako to obično biva, sve ćemo saznati kasnije.
Vjerojatno u sklopu nekog novog dokumentarca koji najvjerojatnije uskoro slijedi.
A do tada vama cijenjenim čitateljima šaljem pozdrav i do čitanja.